Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

krak schreef:Paardje, ik zal het maar gelijk hier zetten, anders krijg ik weer boze pb's.
ik kan die post niet veranderen waarin ik jou leeftijd en werkervaring in twijfel trek. dus bij deze heb je zelf gezegd dat je wel degelijk werkt.
dat ik in België woon en niet in Nederland, dat staat in mijn profiel, dat moet je ook niet gaan betwisten. is gewoon zo. dat er verschillen zijn tussen deze 2 landen is ook een feit, das al langer dan vandaag.
ik spreek uit mijn eigen persoonlijke ervaring als werver. dat jij die in twijfel trekt is jou probleem, niet het mijne.

krak schreef:mercikes![]()
![]()
al vindt niet iedereen dat aan de lading boze pb's te merken
dus bij deze vraag ik nogmaals paardje om te stoppen met je beledigingen, kwade pb's en heel je gedoe.
krak schreef:mercikes![]()
![]()
al vindt niet iedereen dat aan de lading boze pb's te merken
dus bij deze vraag ik nogmaals paardje om te stoppen met je beledigingen, kwade pb's en heel je gedoe.

werkt heel goed paardje2005 schreef:Nou het spijt me zeer.. Ik lees niet je profiel, en ook kijk ik NIEt naar je woonplaats. Ik lees alleen de teksten..
DAN zeg je: bij ons in belgie werkt het anders... ons minimum uurloon ligt veel hoger.
Wie pbt nou wie met niet goed gelezen reacties.
Ik ga nuttige dingen doen.
HAHAHA wie trekt nou wie in twijfel... laat me niet lachen ahahahaha

En als ze tegen zulke reacties niet kunnen moeten ze dat soort werk maar niet doen
en ik doneer al en kan helaas niet aan alle goede doelen doneren....Elaine schreef:Waarom gemene truuk? Dat zijn vrijwilligers die wat over hebben voor de minder bedeelde medemens. Iets meer respect had op zijn plaats geweest als ik dat zo lees.
Overigens wil student zijn niet automatisch weinig geld betekenen. Ik ken studenten die af en toe een paar euro doneren. Ze missen het amper, maar je kan er zoveel mee redden!
Gelukkig zijn er hier in Dordrecht niet zoveel van dat soort mensen in de stad, in Apeldoorn waren er altijd wel wat mensen aan het werk.
Soms op het station in Breda, maar op het station heb ik sowieso bijna altijd haast.

visje schreef:MandyR schreef:Zij: Waar interesseert u zich in?
Ik: Koeien en de agrarische sector in het algemeen.![]()
Zij weer stil.
![]()
Misschien moet je hier nog iets verder in gaan en de volgende keer antwoorden dat je enkel geïnteresseerd bent in "rood- en geelgekleurde sigarenbandjes van voor de tweede wereldoorlog" en dat daarover nu eens nooooooooooooit iets verschijnt in de krant.

krak schreef:Roskur, het is voor velen niet van op die manier willen werven, het is zo dat je op die manier wordt opgeleerd en sorry maar idd tieners zijn, zoals ik al zei makkelijke prooien en goed om je streefaantal te halen
ik spreek dus wederom over België laat dit ff duidelijk zijn
Ik snap dat de mensen die op straat staan ook alleen maar doen waar ze voor zijn opgeleid. 
ik ben nog altijd tegen dat beleid en heb altijd geweigerd om volgens hun regeltjes en tips te werken

MarcoBorsato schreef:Wervers moeten 18 jaar oud zijn, behalve voor het WNF maar dan mag je maximaal voor 2 euro per maand steunen.
krak schreef:MarcoBorsato schreef:Wervers moeten 18 jaar oud zijn, behalve voor het WNF maar dan mag je maximaal voor 2 euro per maand steunen.
ik denk dat je nu ff de termen werver en leden door elkaar hebt gehaald

Roskur schreef:Elaine schreef:Waarom gemene truuk? Dat zijn vrijwilligers die wat over hebben voor de minder bedeelde medemens. Iets meer respect had op zijn plaats geweest als ik dat zo lees.
Overigens wil student zijn niet automatisch weinig geld betekenen. Ik ken studenten die af en toe een paar euro doneren. Ze missen het amper, maar je kan er zoveel mee redden!
Ik snap wel wat Vjestagirl bedoelt. Toen ik 16 was ben ik ook een keer op straat aangehouden en kreeg een lang verhaal over de kansarme kinderen. Er werd me echt een schuldgevoel aangepraat (als 16-jarige zonder bijbaan, zelfs...) en dat vind ik echt not-done, zo zou je je donateurs niet moeten willen werven.
IMO moet je namelijk geen donateur worden omdat iemand je een schuldgevoel aanpraat, maar omdat je om het doel geeft (en wat geld over hebt om hieraan te besteden).
(lichtelijk oude quote, maar toch nog van gisteren)
Ik zeg altijd netjes 'Nee, sorry', en loop door.Gelukkig zijn er hier in Dordrecht niet zoveel van dat soort mensen in de stad, in Apeldoorn waren er altijd wel wat mensen aan het werk.
Soms op het station in Breda, maar op het station heb ik sowieso bijna altijd haast.