Ik had iets opgestuurd met mijn stomme kop, zonder op mijn bakrekening te kijken.
Het geld was dus niet gestort, en het email adres had ik al verwijderd

Mooi stom van me, maar wel kl*te..
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Sence schreef:Lijken ze trouwens hier een beetje op?
Ik heb ze te koop liggen. Zijn geen echte, komen uit Parijs. Is een grote 37. Ik met maat 38 pas er makkelijk in. Ze zijn 1 keer gedragen.
eempiej schreef:Kan je niet aan de verkoopster vragen wat voor tape zij erom heeft gedaan? Dan kan je weten of er nieuw om is gedaan. (moet je niet zeggen wat er nu omheen zit:P)

Diamante schreef:Je moet echt bij de bank informeren hoor. Ook al heb je het vrijwillig overgemaakt. Mijn zus had het ook vrijwillig overgemaakt en kon het ook terug krijgen. Je kunt dat zelfs op de site, met internetbankieren aanvragen (wel binnen een bepaalde tijd)
haal ik morgen lkkr mn geld terug
niet onder normale verzending, dit kan wel onder een of ander iets , wete ff niet meer hoe dat heet

Jolliegirl schreef:Diamante schreef:Je moet echt bij de bank informeren hoor. Ook al heb je het vrijwillig overgemaakt. Mijn zus had het ook vrijwillig overgemaakt en kon het ook terug krijgen. Je kunt dat zelfs op de site, met internetbankieren aanvragen (wel binnen een bepaalde tijd)
dus stel.. ik koop NU iets van jou.. jij verzend hethaal ik morgen lkkr mn geld terug
No Way dat dit kanniet onder normale verzending, dit kan wel onder een of ander iets , wete ff niet meer hoe dat heet

Jolliegirl schreef:diamante : hoe heb je dan bewijs dat je het niet ontvangen hebt (het pakketje) geld terugvorderen kan neit zomaar. in deze situatie zeker niet
Diamante schreef:Jolliegirl schreef:diamante : hoe heb je dan bewijs dat je het niet ontvangen hebt (het pakketje) geld terugvorderen kan neit zomaar. in deze situatie zeker niet
Ag geloof jij gewoon dat het NIET kan, ook prima toch!
Denk niet dat TS veel heeft aan een discussie over het wel of niet terug kunnen krijgen van geld..

ik weet even niet meer hoe dat heet.Demone schreef:Ik ook, ik probeer het gewoon, niet geschoten is altijd mis en ben woensdag toch vroeg vrij, tenzij ze weer aan het rooster gaan prutsen..

Demone schreef:Ik vind het echt belachelijk.. Hoe kan je in godsnaam zoiets doen zonder een verschrikkelijk schuldgevoel?!
Ze verschool zich overigens in mails achter het feit dat ze gelovig was en DAAROM geen mensen oplichtte, uhhu.