Knuffel in je bed, kom jij er eerlijk voor uit?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Evelijn

Re: Knuffel in je bed, kom jij er eerlijk voor uit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 21:36

Laatst bijgewerkt door Evelijn op 20-08-08 21:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 21:37

ik beken Nagelbijten / Gniffelen ik weet op het moment alleen ff niet waar ie is, ik heb m uit bed gegooit in m,n slaap en ben m nu kwijt Nagelbijten / Gniffelen hij gaat alleen nergens mee naar toe. hij heeft geen armen en oren meer en zijn hoofd hangt aan 1 draadje, mja is ook al 23, mijn oorspronkelijk geboorteknuffel ben ik als kind verloren in het bos, is me neiuwe aangeboden precies t zelfde maar die wilde ik niet, en toen kreeg ik die van me zus Haha!
ooh en ik slaap met een schaap die uit new zealand komt

LK_2312

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 21:47

ik slaap met een blauw playbunny konijn Tong uitsteken vriendlief heeft em vorig jaar op de kermis in 1x uit de automaat gevist en toen mocht ik het beest hebben.. kan eigenlijk niet meer zonder Tong uitsteken

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 21:50

Hahahahahahahahahha Huilen van het lachen

De eerste keer dat m'n vriend bleef slapen had ik m'n knuffel (purley, m'n knijn Lovers ) tussen mijn kussen en m'n bedhoofd gezet zeg maar, dat hij bijna niet opviel, kussen er een beetje overheen..
Maar toen stortte vriendlief zich vól met z'n ellenboog op Purley, begon ik heel hard te gillen, haha Schijnheilig Beetje stom. M'n hele plan verpest.

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 21:53

Ik heb sowieso veel knuffels op bed, maar hetgeen waar ik nog steevast mee in handen slaap zijn mijn babydoekjes. Lachen
Ik kan echt niét slapen als ik die lapjes niet vasthoud. Knuffels wissel ik nog wel eens om, de ene keer mag de een onder de deken, de andere keer de ander.
Overigens mag iedereen het van me weten, ik schaam me er totaal niet voor. Lachen

Naomi_Jortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 21:54

Achterop m'n bed liggen al m'n knuffels, en met robijntje slaap ik Huilen van het lachen
Kom er eerlijk voor uit, wat maakt 't nou uit Lachen
Vriend van me (19) kijkt ook nog altijd pokemon, en dat doe ik ook als ik me verveel, schijt aan *LOL*

Karlijntjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 21:54

Ik heb wel een zelf gemaakte Penguin in mijn bed liggen. Die heb ik echt helemaal zelf gemaakt. Zelf gestikt en gevuld Haha!
Verder wat kussens

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 21:57

Ik heb hier thuis in Lunteren een oranje my little pony naast mijn kussen Bloos Nagelbijten / Gniffelen
En in Schiedam een teddybeer ROFL die ik ooit van mijn ex heb gekregen voor sinterklaas, ben aan 'm gehecht hahahahaha Clown

Talisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 21:58

Hm nee ik slaap gewoon in bed met mijn kussen en dekens, meer niet Clown

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 22:00

Heb die oranje pony ook alleen maar omdat mijn shet x welsh merrie een vosje is hoor, hahaha Clown
Maar hij is wel lieffff Lovers

Perzik

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 22:02

Jaaa met mijn lieve beertjee! Lovers Haha!

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 22:04

22 jaar, en jep, nog steeds knuffels in mijn bed én een dekentje (meer ook voor als ik het koud heb). Ik kom er eerlijk voor uit. We hebben 2x per jaar een weekend met de studie, en gaat er gewoon standaard een knuffel mee. Geen probleem, en als mensen er wel een probleem van maken zijn is dat hun probleem. Als ze mij maar met rust laten Lachen Over het algemeen wordt er even raar opgekeken, maar word thet verder wel gerespecteerd gelukkig.

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 22:07

Trouwens heb ook nog mijn geboorte olifantje Clown

Wilma

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 22:07

Ook ik als 21-jarige kom er vooruit! Ik heb een Beagle achtige knuffel genaamd: (hoe origineel) SNUFFEL!

Hij ligt op mijn buik als ik in slaap val hihi

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 22:14

Ik heb nog altijd knuffels op mijn bed liggen op het voeteneind. Mijn meest dierbare knuffels zijn pas 2,5 jaar terug (toen het vriendje kwam) op de kast gezet. Daarvoor sliep ik er altijd mee en ze zijn me nog altijd dierbaar, maar liggen niet meer bij me in bed.
Ben 21 jaar.

Ik vind een knuffel oid ook helemaal niet gek. Zo heerlijk om iets vast te kunnen hebben!

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 22:18

Op mijn 12-de kreeg ik een pluche paard voor mijn verjaardag, deze heeft tot mijn 20-ste elke nacht in mijn bed gelegen. Die ligt nu bij mijn ouders. Tegenwoordig slaap ik met een ezelknuffel die ik laatst op de kermis had gewonnen. Bloos

Eigenlijk slaap ik alleen met knuffels omdat je er zo lekker warm mee weg kan duiken.
Laatst bijgewerkt door Lous op 20-08-08 22:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Kieffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 22:34

Ik wel hoor, slaap met 2 knuffelschaapjes van Nici, en het leuke is, mijn vriend ook Haha!

Voor iedereen die zich afvraagt waarom mijn vriend mij zijn kleine blonde schaapje noemt Tong uitsteken

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 22:37

Ik heb ook knuffels in bed..
Of ja, in bed.. Ze zitten zeg maar op de reling van mijn bed..

Een Papegaaitje, van Center parcs.. Een aapje, van de apenheul. En een Schildpad van Little petshop van de kermis. Zijn allemaal dingen die ik samen met mijn vriend heb gedaan en eigenlijk zijn t n soort van herrineringen.. Lachen

Mijn Saartje, knuffeldingetje van toen ik klein was, heb ik ook nog steeds.. Die ligt in het logeerbedje van de kinderen van mijn broers.. Saartje mag de nieuwe generatie bijstaan.. Knipoog

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 22:38

en toen kwam iedereen er voor uit dat ze nog met een knuffel slapen is eigenlijk ook niks raars aan die van mij staat altijd op mijn bed en zal er ook altjd blijven staan heeft er iemand problemen mee is dat zijn probleem

Sappos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 22:39

Ik heb geen knuffel maar mag ik mijn kat ook als knuffel zien Pling Die moet ook bij mij in bed en onder de dekens naast me Nagelbijten / Gniffelen

Ik heb trouwens wel knuffels op mn vensterbank staan maar die heb ik bijv op de kermis gewonnen ofzo...

Karmandi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 22:42

Ik ook, ik heb 'Beestje'. Het is een soort muis-achtig knuffeltje. Toen ik nog klein was werd mij altijd verteld dat hij mijn nachtmerries weg zou houden en dat ie alle enge spoken weg zou jagen. Nouja, hij heeft braaf z'n best gedaan en nou kan ik hem moeilijk zomaar wegdoen. Maargoed, hij gaat niet mee als ik ergens anders ga slapen, maar hij hoeft niet weg als iemand hier komt slapen.

Coentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 22:46

Mijn 'paard' ligt ook nog naast me hoor, kan makkelijk zonder hem, maar verder ligt ie mij best, mobiele telefoon ligt mooi tussen zijn benen, nog functioneel ook Clown

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 22:46

Keedie schreef:
Als iemand blijft slapen gaat ik hem niet verstoppen, en hij gaat niet meer weg mn zn genaaide kont

Lips are sealed Sorry ROFL Nagelbijten / Gniffelen Vond deze toch wel érg leuk hahaha Haha!

Marijkjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 22:48

Bij mij liggen nog steeds m'n 2 paardenknuffels in m'n bed en het liefst neem ik ze nog mee ook als ik op vakantie ga enzo Bloos Ik ben 17 Bloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 22:51

Oh ja hoor, slaap al 25 jaar met Robijntje in m'n armen Haha!

Schaam me er ook totaal niet voor, sleep em ook overal mee naartoe... Alleen bij scharrels gaat ie even aan de kant Clown Bij vaste lovers komt ie op den duur gewoon weer terug ROFL