Hij wou graag een knuffelbeest voor z'n verjaardag. @ Miss_Malfoy,.. is het niet Monkie van Dieter Schubert? Enorm mooi prentenboek.. zie http://www.lemniscaat.nl/portals/jeugd/PortalJeugd.php?main=/static/nieuws/Nieuwsprent.html
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Hij wou graag een knuffelbeest voor z'n verjaardag.
ik weet op het moment alleen ff niet waar ie is, ik heb m uit bed gegooit in m,n slaap en ben m nu kwijt
hij gaat alleen nergens mee naar toe. hij heeft geen armen en oren meer en zijn hoofd hangt aan 1 draadje, mja is ook al 23, mijn oorspronkelijk geboorteknuffel ben ik als kind verloren in het bos, is me neiuwe aangeboden precies t zelfde maar die wilde ik niet, en toen kreeg ik die van me zus 
vriendlief heeft em vorig jaar op de kermis in 1x uit de automaat gevist en toen mocht ik het beest hebben.. kan eigenlijk niet meer zonder
) tussen mijn kussen en m'n bedhoofd gezet zeg maar, dat hij bijna niet opviel, kussen er een beetje overheen..
Beetje stom. M'n hele plan verpest. 

die ik ooit van mijn ex heb gekregen voor sinterklaas, ben aan 'm gehecht hahahahaha

Over het algemeen wordt er even raar opgekeken, maar word thet verder wel gerespecteerd gelukkig.

Die moet ook bij mij in bed en onder de dekens naast me 
Keedie schreef:Als iemand blijft slapen gaat ik hem niet verstoppen, en hij gaat niet meer weg mn zn genaaide kont
Sorry
Vond deze toch wel érg leuk hahaha
Ik ben 17

Bij vaste lovers komt ie op den duur gewoon weer terug