Maar als het moet wil ik jullie wel komen redden als het onderweg niet gaat
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

) bromfiets schreef:
*idd sorry TS* (Hoewel ik maanling wel voor me zie als irritante langzame weggebruiker met vrachtwagen)

higgins schreef:Wat ik iritant vind, mensen die niet op tijd invoegen, en soms een stuk vluchtrook meenemen om zo maar verder vooraan te komen te staan ( terwijl we allemaal moeten wachten ). Dat vind ik trouwens niet alleen iritant maar ook zeer associaal.

ik kan er echt niet tegen, sommige mensen zijn zooooooooooo traag. waar je 80 mag gaan ze dan 50 rijden
wordt daar echt sjaggie van. ik rij wel standaard iets te hard als het even kan maar met mijn autootje kan ikm echt niet scheuren hoor. linksrijders op de snelweg vind ik ook zo wat of als ze met 100 een vrachtwagen gaan inhalen. komen wij aan met 130/ 135 km (auto van mn vriend hoor, die van mij kan nit zo hard) en ja hoor weer vol op de rem. zo zwaar irritant. links blijven rijden mag niet maar rechts inhalen ook niet
wat dan wel??
Moet ie maar geen gaten laten komen en in plaats van met zn bloknootje te spelen vergeten auto te rijden
dus ff de flinke claxon erop gezet en ja hoor meneer werd weer wakker
AaronYve schreef:weet je wat nog leuker is, als jij rechts inhaalt omdat de persoon voor je al 10.min links rijd gaan ze achter jou aan, want rechts voorbij is erger dan links rijden..
suuzepuus schreef:nou bravespots dan ben jij dus zo'n ongeloofloijke vervelende ongeluk veroorzakende weggebruiker die geen rijbewijs had moeten hebben