Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
En zou je dus geen boete gekregen hebben. Ik denk toch dat degene die voorrang had moeten krijgen heeft moeten remmen.. stef schreef:Hij had m ook niet gezien. Maar feit blijft ook dat er geen gevaarlijke situatie uit voort kwam. Beide wagens konden normaal doorrijden zonder te hoeven remmen.
Jolliegirl schreef:dat is zoetermeer, k ken t daar uit mn duimpje...
als ik ff met de fiets een stoepje op reed voor kranten in de bus te doen hak ook politie aan mn dak. kep t altijd genegeerd.. ze moeten daar neit zo lopen te zaniken
kijk... hij zat fout.. maar komop hey! pffff
ben blij dat ik wegben daarzal ongetwijfeld ook nogwel in andere steden gebeuren... rotpolitie
Sanniejj schreef:Tja de politie heeft nu eenmaal niet beters te doen dan koffie drinken en arme bestuurders onzinnige boetes geven,
ipv dat ze gaan boeven vangen :/
echt jammer zulke reacties... purny schreef:Ja oke maar nogmaals, een heterdaadje, daar kan je niet tegen in beroep gaan zoals ik al 3 keer zeg. En niet iedereen is even überheilig.
Liezel1 schreef:purny schreef:Ja oke maar nogmaals, een heterdaadje, daar kan je niet tegen in beroep gaan zoals ik al 3 keer zeg. En niet iedereen is even überheilig.
Pardon?
Ook tegen een staandehouding kun je in beroep gaan, eerst bij de officier van justitie, later bij de kantonrechter met zekerheidstelling. Maar dat kan wel degelijk!
Valdo schreef:Sanniejj schreef:Tja de politie heeft nu eenmaal niet beters te doen dan koffie drinken en arme bestuurders onzinnige boetes geven,
ipv dat ze gaan boeven vangen :/
ik denk dat je niet helemaal goed weet waar je het over hebtecht jammer zulke reacties...
woofie schreef:Nou....dat koffiedrinken dan daargelaten....Maar als ik op de radio hoor dat mensen van rijkswaterstraat voortaan moeten opdraven bij ongelukken omdat de politie daar geen tijd voor heeft....Natuurlijk moet je je in het verkeer aan de regels houden maar soms vind ik de bekeurings-drift van de politie wel wat te ver gaan hoor. Dat heeft natuurlijk ook te maken met het feit dat elk politie korps wordt afgerekend op het aantal uitgeschreven bekeuringen. En schrijven ze er te weinig uit krijgen ze een tik over de vingers van de regering...
In sommige gevallen (bijv. dit geval) kan de politie ook volstaan met een waarschuwing.......
Valdo schreef:hou er wel rekening mee dat het woord van de agent altijd boven het woord van de benadeelde staat, dud bij woord tegen woord stelt de rechter de agent in zijn gelijk.