Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
. Ik heb er een hekel aan om altijd bereikbaar te zijn, beter gezegd, ik WIL niet altijd bereikbaar zijn!
tenzij vriend mij wakker sms't
wat ik overigens niet erg vind

Alleen nadat iemand me een verhaal heeft verteld gaat ie 's nachts uit.
Tegenwoordig meestal uit
Omdat me batterij dan bijna leeg is en ik te lui ben om hem op de oplader te zette

Nerwen schreef:Die van mij staat meer uit dan aan en ik heb 'm ook vaker niet dan wel bij me. Ik heb er een hekel aan om altijd bereikbaar te zijn, beter gezegd, ik WIL niet altijd bereikbaar zijn!
, maar s'nachts, ach...
Oamaru schreef:Toen ik nog een telefoon had..
Stond ie altijd aan.Alleen nadat iemand me een verhaal heeft verteld gaat ie 's nachts uit.
Up_to_Date schreef:Hij staat nooit uit. Of de batterij moet leeg zijn en kan of wil 'm niet opladen. Maar dat gebeurt zelden. Zelfs met douchen ligt ie binnen handbereik haha.

Up_to_Date schreef:Hij staat nooit uit. Of de batterij moet leeg zijn en kan of wil 'm niet opladen. Maar dat gebeurt zelden. Zelfs met douchen ligt ie binnen handbereik haha.

Anne_GTI schreef:Kan ie uit dan?

".