dode overgroot opa gezien?!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

FEST

Re: dode overgroot opa gezien?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 18:39

Haha, mijn zusje komt gelijk achter me zitten. Eng hoor, ik geloof er ook in. Hij is bij jullie, spooky. Oké, sorry. Tong uitsteken

JustMeDJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-08 22:15

FEST schreef:
Haha, mijn zusje komt gelijk achter me zitten. Eng hoor, ik geloof er ook in. Hij is bij jullie, spooky. Oké, sorry. Tong uitsteken

Haha Clown

Lieneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-08 22:23

Bah in dat soort dingen geloof ik ook echt..
Ik hoop dat alle geesten zich niet aan mij willen laten zien Rolleyes

carrie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-08 16:22

hier ook iemand die er zeker in geloofd en een boel gezien heeft (ziet)

als klein kind werd ik ook steeds achterna gezeten door 'mensen' in mijn kamer..het schijnt dat je daar als klein kind jezelf niet voor af kan sluiten. ben jarenlang getreiterd en liep als klein ukje snacht naar de kamer van mijn ouders omdat ik zo bang was. totdat 'ze' echt eens kwaad in zin hadden en ze mij van de trap afkieperden...ik weet nog dat ik onderaan de trap lag (jaar of 4 was ik) met een gat in mijn hoofd..en ik zag 'ze' bovenaan de trap lachen....ik was zo bang dat ik geen kik heb gegeven. mijn ouders dachten dat ik er vast heel erg aan toe was aangezien ik een fikse smak gemaakt had maar ik niet huilde. ik ben bij iemand geweest die me geholpen heeft mezelf af te sluiten (toen ik ouder was uiteraard) en sindsdien is het heel controleerbaar. overigens kon ik mijn ouders pas vertellen hoe het nu precies zat toen ik een jaar of 13 was...en nog steeds niet zonder tranen.

xkimmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-08 16:39

Het zou best kunnen . Ik geloof er opzich wel in maar het zou ook kunnen dat je bijvoorbeeld zoiets droomde en dat je zelf dan verbeelde dat er een man naast je stond uit je droom ofzo. Maar het kan best dat het je opa was !

danielle_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-08 16:56

ik geloof het wel.
mijn neefje zit mijn opa nog wel 2x in de maand in zijn kamer terwijl hij al 5 jaar dood is.
en hij had zijn anderen opa nooit gezien en hij kan zo beschrijven hoe hij eruit ziet ( hij had ook geen foto's gezien of iets)

ik vind het wel iets hebben ik zou mijn opa nog wel een keertje willen zien maarja ik ben neit iemand die dat kan zien Tong uitsteken