Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Ireneee schreef:Ik zou ook gewoon een briefje met je naam en tel nr der bij geven! ( naja zelf zou ik ook niks durven hor haha![]()
)
Maar paar weken geleden had ik ook zo iets.. Ik werk in restaurant en die jongen gaf een briefje aan me met zijn tel nr en zijn naam haha

BertBaley schreef:Gone
Jellie schreef:misschien kan je bij vrienden van de mensen die op die hyves zitten, kijken of hij daar ook bij staat?
Ik zie mij zelf ook niet op een jongen afstappen;)
?) Dan staat hij niet bij hun vrienden zeg maar.
) Dionne_Xx schreef:denk dat ik je moet teleurstellen, hij heeft echt gewoon helemaal geen hyves? Want als je naar zijn collega's zoekt bij leden op de hyves van hun winkel (snap je het nog?) Dan staat hij niet bij hun vrienden zeg maar.
Dionne_Xx schreef:trouwens, hij lijkt (niet dat ik goed leeftijden kan schatten) iets van 20(of ouder)

_Nancy schreef:Dionne_Xx schreef:trouwens, hij lijkt (niet dat ik goed leeftijden kan schatten) iets van 20(of ouder)
ja dat dacht ik ook al
Maar dat is niet erg
Is bij mij altijd nog zo geweest xD
Dat ik op (veel) ouders jongens val
Dionne_Xx schreef:_Nancy schreef:
ja dat dacht ik ook al
Maar dat is niet erg
Is bij mij altijd nog zo geweest xD
Dat ik op (veel) ouders jongens val
NIET OM banketstaaf TE ZIJN!
maar dan is nog de vraag of hij wel op jongere meisjes valt
humpy1 schreef:nou meid diep ademhalen en morgen gewoon vragen of hij wat wil drinken.
Het is makkelijk gezegd door mij maar doe je best.

AngelsDitch schreef:Heb even je topic door geworsteld. Ken het probleem...
Maar als je toch maandag je laatste werkdag hebt, zou ik mn kans pakken. Mocht hij niet willen, dan hoef je hem daarna ook niet meer te zien omdat je toevallig tegen over hem werkt.
Ik zou je telefoonnummer op een briefje schrijven en wanneer hij zn fanta komt afrekenen zeggen: "zo, nou kan je me een keertje bellen om eens samen een fanta;tje te drinken". Dan maar rood worden... vinden ze vaak wel leuk... hihi

Ireneee schreef:Moet je wel een gesprek met hem voeren he!:P dan weet je het zeker
AngelsDitch schreef:Offe... "ga je na werktijd ook nog ergens een fanta;tje drinken?"hint hint
) Dionne_Xx schreef:ik ga slapen. laat je even weten hoe het is gegaan morgen.
(Dus ik verwacht dat je morgen je stap zet!)