Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
grauwman schreef:Vodafone heeft een aantal oplages gehad met slechte simkaarten. Ik had ook problemen met mijn telefoon. Bij de klantenservice kwamen ze elke keer met andere smoesjes. Pas toen ik bij een vodafone shop kwam werd ik netjes geholpen.
Moet zeggen dat het online bekijken van de rekeningen ook nog steeds een drama blijft
Yvank_ schreef:Heb ook een tijdje vodafone gehad vreselijk.
Van de rekeningen klopte niks, slechte service , heel slecht bereik.
Nu zit ik alweer 2 jaar bij tele2 en echt waar super !
Overal goed bereik , goedkoop
En heb woensdag een ongeluk gehad met mn pony (zijn over de kop meer ingevallen) en ben daar bij mijn telefoon met abbo die ik net een jaar had verloren.
Ze hebben het gelijk geblokkert abbo moest toch verlengt worden normaal krijg je dan nieuw toestel als je je abbo verhoogt , maar ik heb gratis nieuwe telefoon gekregen en mn abbo blijft het zelfde.
Woensdag heb ik ongeluk gehad , donderdag was mn nieuwe pincode eral, vrijdag mn telefoon en zaterdag nieuwe simkaart die ze helemaal hebben aangepast zodat ik mn oude nr kon houden.
Echt top daar![]()
en voor mij nooit meer vodafone
grauwman schreef:Moet zeggen dat het online bekijken van de rekeningen ook nog steeds een drama blijft
Evelli schreef:vodafone is wel een van de goedkopere providers (qua minuut en sms tarief)
verania schreef:Evelli schreef:vodafone is wel een van de goedkopere providers (qua minuut en sms tarief)
niet helemaal waar volgens horen zeggen.
vodofone (bij mijn abonn dan) betaal je per minuut 1e minuut altijd ook al bel je 50 sec vind ik logisch
maar bel je 1 minuut en 3 sec. moet je 2 minuten betalen.
nou moet je maar eens opletten hoe vaak je dan meer betaald dan je belt.
er zijn providers weet zo niet welke die dat niet hebben