Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
MISTRAL94 schreef:NHG kun je veel minder lenen dan normaal. Met de huidige hypotheekrente is dat voor de meeste mensen dus al niet meer te doen. 6 jaar geleden kwamen wij niet in aanmerking voor NHG nu ons huidige woning te koop staat weer niet. Ondanks een flinke overwaarde op de woning.

Sjimmy schreef:Ohhh bedoel je het op die manier, ik snapte het al niet.
Wij hadden niet met die belemmering te maken omdat wij (behoorlijk) wat meer konden lenen dan we hypotheek wilden.
Nu vat ik 'm.
Ik dacht dat je het max van de NHG te laag vond en dat snapte ik al niet
Ik zeg ook zeker niet dat het allemaal makkelijk is![]()
Maar goed wij zitten ook in een lastige situatie. Ik heb dit huis samen met mijn moeder en kan vertellen er is bijna geen bank die hier aan mee wil werken

!!!!!
. Maar in het westen is dat inderdaad erg lastig.
. 
Cathelijne schreef:In de omgeving/dorp waar ik woon is het nog goed te doen. Ik heb een jaren 50 tussenwoning (3 slaapkamers) met 60 m2 tuin voor € 325 per maand. Er zijn tevens een aantal soortgelijke huizen in de straat die te koop staan, die kosten €130.000 à €140.000. Dus dat is zeer netjes, maar ik woon dan ook in het Zeeuwse Rilland.
pimmela schreef:Cathelijne schreef:In de omgeving/dorp waar ik woon is het nog goed te doen. Ik heb een jaren 50 tussenwoning (3 slaapkamers) met 60 m2 tuin voor € 325 per maand. Er zijn tevens een aantal soortgelijke huizen in de straat die te koop staan, die kosten €130.000 à €140.000. Dus dat is zeer netjes, maar ik woon dan ook in het Zeeuwse Rilland.
dat is goedkoop. voor da geld heb je waar ik woon niets, waar komt het tog door dat de huizenprijzen zo verschillen?