Eindelijk heb ik een open gesprek gehad met mijn moeder en haar vriend.
Er is een hele hoop opgehelderd en ik begrijp nu beter hoe hun relatie in elkaar zit en daar heb ik wel vrede mee.
Momenteel is mijn moeder lekker bezig met haar nieuwe paard,en ze knapt hier zienderogen van op.
Haar vriend vind het ook erg leuk,en hij is op zijn manier ook behoorlijk met het paard bezig.
Dit is voor mijn moeder ook heel leuk,ze kan de zorgen en leuke momenten van het paard met hem delen.
Helaas heb ik nu weer een ander "probleem" wat wel verband houd met mijn moeder en het ver weg wonen van haar.
Ik woon dus tijdelijk bij mijn vader,maar het gaat me steeds meer en meer benauwen.
Het huis is "vol",en ik ben dat niet gewend.
Er zijn een hoop dingen waar wel aan begonnen word maar niet word afgemaakt in huis,dat irriteerd me behoorlijk.
Ik ben bezig met een uitkering maar dat loopt niet zo vlug,en zolang ik gen geld heb kan ik sowieso niet voor mezelf zorgen en dus ook niet uit huis.
Een vriend heeft aangeboden dat ik eventueel bij hem kan intrekken tot ik een nieuw huisje voor mezelf heb,hij woont dichtbij m'n oude woonplaats.
Ik voel er veel voor om dat aanbod aan te nemen,want ik wil niet dat de irritaties (van beide kanten heb ik gemerkt) zodanig uit de hand lopen zodat ik dalijk weer jaren geen contact heb met mijn vader.
Ik weet alleen nog niet hoe ik dit moet gaan brengen thuis,ik geloof dat ze verwachten dat ik bij hun blijf wonen totdat mijn problemen zijn opgelost(minimaal nog 6 maanden,en dat trek ik echt niet).
Daarbij moet er met die vriend ook nog het een en ander geregeld worden,maar het aanbod staat.
Pfff,is het een dusdanig opgelost,begint het andere weer.
Ik verlang er zo naar om weer op mezelf te wonen.
Ik heb sowieso besloten om een maatschappelijk werker in de arm te nemen,ik wil liever niet teveel afhankelijk meer zijn van de gunsten van mijn vader en/of mijn moeder en diens partners.