Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. lindake schreef:Aan al die mensen die een hekel hebben aan kids omdat ze zo slecht opgevoed worden: krijg zelf kids en bewijs dat je het beter kunt.
. lindake schreef:Lees die zin eens goed manie.
.lindake schreef:Aan al die mensen die een hekel hebben aan kids omdat ze zo slecht opgevoed worden: krijg zelf kids en bewijs dat je het beter kunt.
.runningkawa schreef:wat een uitspraak...die komt met stip op 1 bij al die andere belachelijke uitspraken die je om je oren krijgt als je die etters niet wilt....
Ik zou zo'n kind opvoeden als een paard....en lastige paarden hebben bij mij een probleem..maar zijn vaak daarna vrij lief...
Denk niet dat een kind zo blij is met mij als moeder, metd e vergelijking van de moeders van nu die overal in dialoog gaan...
mijn vriend doet niks anders dan oppassen en corrigeren en spelen.
runningkawa schreef:Maar leike...je bent in de minderheid die zijn kind tegenwoordig opgevoed krijgt...de meeste krijgen het alleen maar gevoed...
Als het voortaan opvalt dat een kindje netjes zit te eten in de frietzaak..omdat het tegenwoordig zo normaal is dat ze ziten te janken en te zeuren...dan zegt dat toch wel wat...
Misschien dat ik het ook denk als ik jou kindjes zie zitten, van wauw, die zijn netjes, wie weet

Lieke_M schreef:Ik heb zelf in een kinderkledingzaak gewerkt en daar ben ik een hekel beginnen krijgen aan ANDERMANs kinderen.
Daar zag je echt hoe het NIET moest. Er ging er op een bepaald ogenblik één gewoon op een lege plank op z'n buik liggen. De plank zat los en viel naar beneden met die kleine erop en z'n handen eronder - pijnlijk. Maar mevrouw liet ALLES gewoon op de toonbank liggen en liep kwaad de winkel uit, want IK moest dat gezien hebben.. jeah right..
odetteke schreef:Maar dan zijn het dus de ouders die beroerde opvoeders zijn en niet per definitie kinderen die walgelijke wezens zijn
) dan zie je kinderen van ettertjes in engeltjes veranderen (ik weet het, het is tv!) door gewoon simpel weg OP TE VOEDEN. Een paar simpele dingetjes en regeltjes worden veranderd/toegevoegd en klaar is kees! Dat zijn ook echt dingen waarvan ik denk; 'tjee, dat weet ík zelfs dat je dat zo moet aanpakken!' marleen_usar schreef:Is de ts bang om een kind te baren?
dan zie ik weer wat voor heerlijk en makkelijk kind ik heb