Peterlanghout verpest vakantie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Liezel1

Re: Peterlanghout verpest vakantie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-08 13:43

Naja, het zoeken naar een telefoonkaart kun je PL niet kwalijk nemen. Die dingen zijn daar in elk winkeltje wel te krijgen.

En verder denk ik idd dat het meer met de buschauffeur te maken heeft dan met Pl zelf.

Chocotof

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-08 14:05

Peterlanghout heeft een noodnummer die volgens hun 24 uur te bereiken is.

Verschillende keren hebben wij samen met de andere reizigers dit nummer gebeld maar kregen 3 dagen lang gehoor.

Disney verkoopt geen telefoonkaarten dus ik moest het park uit en bij de metro een telefoonkaart kopen. Wanneer de buschauffeur zich gewoon aan de reistijden gehouden had was die telefoonkaart niet eens nodig geweest en hadden we gewoon met de trein naar huis kunnen gaan zodat ik vandaag had kunnen werken.

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-08 14:09

Eerlijk gezegd vind ik het een beetje zielig worden hoor... je had niet hoeven gaan, het is je eigen keuze geweest om toch te gaan.
Bij elke reisorganisatie gaat weleens wat mis en lopen helaas slechte chauffeurs rond. Maar jij lijkt alles nu aan te grijpen om maar te klagen.

Je bent naar eurodisney geweest, toch? Nou dan.

ninja2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-08 15:18

ik heb al verschillende klachten gehoord(zeg maar heel veel) over PL. Ik raad ook iedereen aan om een paar 10tjes meer te betalen en met een andere reisorganistie te gaan. Ik zou als ik TS was ook een klachtenbrief sturen. Ikvind dat je als je een busreis boek mag verwachten dat je een profecionel chauffeurs hebt. 100 rijden in noodweer als er 50 staat is gewoon gevaarlijk en brengt mensen in gevaar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-08 15:53

Omdat Peter Langhout een vervelend bedrijf is om mee samen te werken willen veel bekende professionele touringcarbedrijven hun bussen niet verhuren. Ze hebben nl geen of weinig eigen bussen, dus moeten ze die inhuren voor bepaalde reizen. Ik heb eens nauw samengewerkt met een bekend touringcarbedrijf en daar werd mij dit gezegd. Dus als PL overal een 'Nee' krijgt bij de verhuur zal men het toch bij de minder bekende (slechtere) bedrijven moeten gaan zoeken. En van die bedrijven kan je zeker geen professionele buschauffeurs verwachten

Sowieso heeft het echt te maken met de chauffeurs, ik rijd regelmatig in de winter in de Ardennen waar het weer heel verraderlijk kan zijn. Als het enorm sneeuwt en iedereen ong 50 gaat rijden om ongelukken te voorkomen word je regelmatig ingehaald door zo'n enorm grote wintersportbus die met 80 door de sneeuw ploegt... Levensgevaarlijk Gestoord

Borg

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-08 16:52

Helemaal mee eens Miss Montana. Ik heb zelf 13 jaar bij de KLM rondgelopen en mijn buik vol van 'goedkope' touroperators die hun zaakjes niet op orde hebben. Aan de andere kant hebben wij nu eenmaal niet voor niet het gezegde "voor een dubbeltje op de eerste rang zitten" . Je zult mij niet horen zeggen dat er bij een duurdere organisatie zoals de OAD nooit wat misgaat, maar mijn ervaring met duurdere organisaties zoals TUI of Holland International is dat fouten sneller opgelost worden en vaker naar tevredenheid.
Nogmaals, zolang het goed gaat met die goekope reisjes is er niets aan de hand, maar gaat het fout, dan gaat het ook GOED FOUT. Ik betaal liever iets meer.

Equidea

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-08 17:27

Zo wat er mij nu gebeurt is, ik was altijd blij met plr. Maar nadat we gister avond gedumpt waren in breda niet meer.
Onze overstap bus was al weg en zie dan maar eens naar arnhem te komen om 1 uur snachts.

Chocotof

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-08 17:30

Equidea schreef:
Zo wat er mij nu gebeurt is, ik was altijd blij met plr. Maar nadat we gister avond gedumpt waren in breda niet meer.
Onze overstap bus was al weg en zie dan maar eens naar arnhem te komen om 1 uur snachts.

Zat je ook in het Mercure hotel? Lachen
Bijna iedereen van onze bus gaat een klachtbrief schrijven
dus ik neem aan dat ze wel wat moeten doen als ze 50 klachtbrieven
binnen krijgen.

Equidea

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-08 17:36

Jup zat in het mercure. Zit je daar met een aantal mensen midden in de nacht in breda.

De buschauffeur kon je niks mee, dat meisje aan de noodlijn van peter kon je niks mee. (ja pas nadat je heel erg boos word doen ze eens wat).