Ongeluk gehad, 25 hechtingen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoli

Re: Ongeluk gehad, 25 hechtingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 15:49

jeetje meid... ik dacht dat ik geluk had gehad met mn eigen ongeluk van een paar weken geleden, maar jij hebt helemaal geluk gehad zeg!!

ik hoop voor je dat het litteken mooi geneest!!

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 15:51

Toch fijn dat ze even langs zijn geweest Lachen . Alhoewel ik me ook niet voor kan stellen dat je dat niet doet als je zoiets hebt veroorzaakt Nagelbijten / Gniffelen .

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 15:53

wat een verschrikkelijke plek om een wond te hebben zeg..
sterkte en beterschap ermee Ach gut

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 15:55

fijn dat ze even zijn langsgeweest, dat geeft toch een goed gevoel
ze zullen zich wel behoorlijk schuldig voelen en hopelijk beseffen ze nu hoe gevaarlijk ze bezig geweest zijn en hoe anders het had kunnen aflopen

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-08 16:01

Blue_Eyes schreef:
Lijkt mij ook wel dat je erg onder de indruk bent als je zoiets veroorzaakt.... je denkt op het eerste gezicht toch dat je iemand vermoord hebt, volgens mij! Scheve mond

Ja daarom. ze wisten eerste niet precies wat er aan de hand was..
Eerst kwam de ambulance met loeiende sirene's, toen 1 politiewagen en een politiemotor, toen de technische recherge, en allerlei mensen eromheen.. Dan denk je indd in eerste instantie dat je een moord gepleegd hebt ofzo Tong uitsteken Scheve mond
Al die drukte eromheen enzo.. Word meteen drama van gemaakt door allerlei mensen, die speculeren enzo.. Haha.

Gister belde zelfs een kennis mijn moeder, en die had gehoord via via, dat er bij ons thuis iets heel ergs was gebeurd, allemaal opgeblazen verhalen! Dat krijg je meteen .. Zo vervelend vind ik dat .. Nors opkijken

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 16:04

meid, het is ook niet niks wat jou is overkomen Ach gut
pas op dat je niet ineens nog de bibbers krijgt of nachtmerries Ach gut

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 16:05

Fijn dat de daders wel geweest zijn. Hoef je je daar niet druk om te maken. Hopen dat ze op een later tijdstip ook nog het lef hebben om contact met je op te nemen.

Hoe voel je je nu dan? De spierpijn zal nog wel erger zijn.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 16:10

Jemig, dat is een flinke jaap in je nek! Bloos!

Fijn dat de 'daders' geweest zijn, moet toch een geruststellend gevoel voor je zijn. Lachen

Beterschap de komende tijd.

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-08 16:10

tallechie schreef:
Fijn dat de daders wel geweest zijn. Hoef je je daar niet druk om te maken. Hopen dat ze op een later tijdstip ook nog het lef hebben om contact met je op te nemen.

Hoe voel je je nu dan? De spierpijn zal nog wel erger zijn.

Ik voel me echt verrot ja! Zacht uitgedrukt..
Ik kan me nek amper bewegen, kan haast niet eten, niet gapen, niezen, of mezelf aankleden. Ik had niet in de gaten dat je je nekspieren zo vaak gebruikt, onbewust.
En die hechtingen die trekken, bohhh..
Maar indd, de spierpijn is het ergst! Ik kan ook haast niet me hoofd dragen zegmaar, heb echt krampen in me hele nek, en bovenrug.
Echt vermoeiend hoor.. Boos!

@ spatter : Ja wie weet hou ik er een paar nachtmerries aan over, durfde vanacht eigenlijk ook niet te gaan slapen, haha..
Dat ging ook haast niet, maar uiteindelijk was ik zo moe, dat ik gewoon in slaap gevallen ben.. Gelukkig geen nachtmerrie gehad! Maarja, dat kan nog altijd..

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 16:22

Houd het wel in de gaten. Als je er teveel last van krijgt gewoon op nieuw naar de huisarts gaan. En misschien wat slaaptabletten. Juist rusten is nu goed. Ook wel in beweging blijven voor de stijfheid, maar zodra je kan rusten ook echt goed rusten.

En gewoon aan iedereen hulp vragen Lachen

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-08 16:32

tallechie schreef:
Houd het wel in de gaten. Als je er teveel last van krijgt gewoon op nieuw naar de huisarts gaan. En misschien wat slaaptabletten. Juist rusten is nu goed. Ook wel in beweging blijven voor de stijfheid, maar zodra je kan rusten ook echt goed rusten.

En gewoon aan iedereen hulp vragen Lachen

Dat is indd een goed idee, slaappillen.. Ga gelijk even bellen Ja

Kieffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 16:38

Jeetje meid, dat ziet er pittig uit! Ik hoop dat het netjes geneest.
Ik heb een flinke wond op mijn had gehad, toen dat netjes genezen was mocht ik ook niet in de zon en dat terwijl het weer steeds beter werd! Elke keer als ik in de zon ging plakte ik er een stuk van die witte tape op, dan komt de snee zelf niet in de zon. Ik merkte dat je na een tijdje wel kon zien waar de tape had gezeten, daar was het wat lichter, maar dat is ook de bedooeling natuurlijk. In de winter was dat hele kleurverschil al weg Lachen
Ik heb de tape pas gebruikt toen de wond echt genezen was Lachen En kreeg het er elke keer heel makkelijk af.
Nou kan ik me voorstellen dat je een stuk witte tape in je nek niks vindt, maar de hele zomer met een sjaal om is ook niks natuurlijk...

Ik vind het wel cool van het bedrijf dat ze even langs zijn geweest, wel zo netjes van ze!
Sterkte ermee Lachen

Klara16

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 16:41

Je hebt toch de nummerplaat van dat busje opgeschreven?

Het is zeker weten illegaal om betonijzer 2.5 meter achter een aanhanger uit te laten steken zonder iets om het af te dekken. Die mensen zijn je een flinke schadevergoeding schuldig. Dus ik zou je aanraden er achteraan te gaan.

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 16:44

Dat heeft ze ook al gedaan en ze gaat nog aangifte doen.
Maar de mensen van het bedrijf zijn al bij haar geweest Lachen

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 16:45

klara ,lees het topic nou eens!!!

de mensen zijn al bij haar thuis geweest met een fruitbuis en zorgen dat alles netjes vergoed wordt

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-08 16:46

Kieffer schreef:
Jeetje meid, dat ziet er pittig uit! Ik hoop dat het netjes geneest.
Ik heb een flinke wond op mijn had gehad, toen dat netjes genezen was mocht ik ook niet in de zon en dat terwijl het weer steeds beter werd! Elke keer als ik in de zon ging plakte ik er een stuk van die witte tape op, dan komt de snee zelf niet in de zon. Ik merkte dat je na een tijdje wel kon zien waar de tape had gezeten, daar was het wat lichter, maar dat is ook de bedooeling natuurlijk. In de winter was dat hele kleurverschil al weg Lachen
Ik heb de tape pas gebruikt toen de wond echt genezen was Lachen En kreeg het er elke keer heel makkelijk af.
Nou kan ik me voorstellen dat je een stuk witte tape in je nek niks vindt, maar de hele zomer met een sjaal om is ook niks natuurlijk...

Ik vind het wel cool van het bedrijf dat ze even langs zijn geweest, wel zo netjes van ze!
Sterkte ermee Lachen

Ja dat zou ik misschien ook wel kunnen doen, iig beter dan in die hitte een sjaal om te moeten.
Ik kan er natuurlijk ook een groot gaasje overheen tapen, das al iets minder stom dan tape in je nek haha.

Maar iig bedankt, t'is wel een goed idee! Haha!

Klara16

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 16:50

spatter schreef:

de mensen zijn al bij haar thuis geweest met een fruitbuis en zorgen dat alles netjes vergoed wordt

Oeps!!

K weet niet hoe het kwam maar ik had alleen pagina 1 gelezen en was in de overtuiging dat het topic maar 1 p had. Zie nu opeens de andere 4 Bloos

Sorry mensen, ga rustig verder Knipoog

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-08 16:50

spatter schreef:

Haha inderdaaad.. Knipoog
Maare, nu we het toch over vergoeden hebben..
Iemand hier die verstand heeft van zo'n soort zaken? Wat kan ik bv. allemaal vergoed krijgen? Kan ik bv. ook geld krijgen voor blijvend litteken.. Of iemand ervaring met zoiets..?? Bloos Ik weet daar nml niks vanaf!

Heb trouwens even de HA gebeld, en vertelde dat ik een "verdoofd" gevoel had, aan de onderkant mijn mijn kin/begin hals.
Die zegt dus, dat er een zenuw geraakt is, en het wel een tijdje duurt, voordat het gevoel weer terug is. Boos!
Word dat dan ook weer vergoed..?
Ik heb echt geen flauw idee namelijk!

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 16:54

als je wat hele dunne groene klei over de snee doet is het ook afgedekt
gewoon een veeg is al genoeg om de zon geen kans te geven

de verzekering gaat nog contact met jou opnemen over alle mogelijke kosten en je kunt wel iets krijgen voor blijvende schade maar dat is hier in Nederland niet veel
wel zou je geld moeten kunnen krijgen voor verdere plastisch chirurgische ingrepen om het mooier te maken als dat nodig is

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 16:54

Je hebt wel smartengeld, maar daar gaat een heel proces voor af. Sowieso matieriele schade wordt vergoed.
Voor dat smartengeld moet je volgens mij ook een verklaring van de politie hebben.

Je kunt het beste even met je verzekeraar bellen.
Of als je rechtsbijstandsverzekerintg hebt met hun.
En evt een rechtswinkel

Carin79

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 17:02

Tjonge...hartstikke vervelend dat je dit is overkomen!
Maar om nou alles vergoed te krijgen, onkostenvergoeding oke. Maar smartengeld, vind het maar overdreven. Straks krijgen we hier die Amerika toestanden ook. Als het ongeluk je op lange termijn gaat hinderen in je dagelijks functioneren is het een ander verhaal. Maar dat kan ik me in dit geval niet voorstellen....

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 17:08

Daarom heeft ze ook een verklaring van de politie e.d. nodig. En dat smartengeld wordt niet zomaar uitbetaald. Dat kan jaren duren. Ik weet van iemand die het gehad heeft, het onderzoek heeft 6 jaar geduurd. Het lijkt me dan dat je beter het zo kan laten.

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-08 17:14

Carin79 schreef:
Tjonge...hartstikke vervelend dat je dit is overkomen!
Maar om nou alles vergoed te krijgen, onkostenvergoeding oke. Maar smartengeld, vind het maar overdreven. Straks krijgen we hier die Amerika toestanden ook. Als het ongeluk je op lange termijn gaat hinderen in je dagelijks functioneren is het een ander verhaal. Maar dat kan ik me in dit geval niet voorstellen....

Nee, maar zolang die spieren gekneust zijn, kan ik bijna niks.
Ook zei de HA, dat het een hele tijd kan duren voordat ik mijn gevoel van die geraakte zenuw weer terug krijg, dat hindert toch wel lijkt me..

Ik ga er ook niet vanuit dat ik alles vergoed krijg hoor.. Maar materiele schade wil ik toch wel terug krijgen.
En als er jaren overheen gaan, dan laat ik het daarbij hoor..

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 17:16

Met geld krijg je het litteken niet weg.
En het gevoel niet terug.

Ik heb door een ongeluk een doorgesneden zenuw in mijn pols (bovenkant) en voelen doe ik niet meer daar, maar het went.

Sterkte in ieder geval.

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-08 17:20

Broccoli schreef:
Met geld krijg je het litteken niet weg.
En het gevoel niet terug.

Ik heb door een ongeluk een doorgesneden zenuw in mijn pols (bovenkant) en voelen doe ik niet meer daar, maar het went.

Sterkte in ieder geval.

Nee, dat is ook zo. Maar ik wel mijn materiele schade graag vergoed hebben. Ze moeten er ten eerste wel van leren, niet dat ze er zomaar vanaf komen. Is mijn mening dan.
En ten tweede, wil ik wel graag mijn gemiste werkuren, en kapotte kleding + fiets vergoed hebben.
Lijkt me meer dan logisch toch? Of zie ik dat nou verkeerd? Clown

Maar, hoelang is dat ongeluk geleden?? EN krijg je dat gevoel ooit nog terug??