Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Blue_Eyes schreef:Lijkt mij ook wel dat je erg onder de indruk bent als je zoiets veroorzaakt.... je denkt op het eerste gezicht toch dat je iemand vermoord hebt, volgens mij!
tallechie schreef:Fijn dat de daders wel geweest zijn. Hoef je je daar niet druk om te maken. Hopen dat ze op een later tijdstip ook nog het lef hebben om contact met je op te nemen.
Hoe voel je je nu dan? De spierpijn zal nog wel erger zijn.
tallechie schreef:Houd het wel in de gaten. Als je er teveel last van krijgt gewoon op nieuw naar de huisarts gaan. En misschien wat slaaptabletten. Juist rusten is nu goed. Ook wel in beweging blijven voor de stijfheid, maar zodra je kan rusten ook echt goed rusten.
En gewoon aan iedereen hulp vragen
Kieffer schreef:Jeetje meid, dat ziet er pittig uit! Ik hoop dat het netjes geneest.
Ik heb een flinke wond op mijn had gehad, toen dat netjes genezen was mocht ik ook niet in de zon en dat terwijl het weer steeds beter werd! Elke keer als ik in de zon ging plakte ik er een stuk van die witte tape op, dan komt de snee zelf niet in de zon. Ik merkte dat je na een tijdje wel kon zien waar de tape had gezeten, daar was het wat lichter, maar dat is ook de bedooeling natuurlijk. In de winter was dat hele kleurverschil al weg
Ik heb de tape pas gebruikt toen de wond echt genezen wasEn kreeg het er elke keer heel makkelijk af.
Nou kan ik me voorstellen dat je een stuk witte tape in je nek niks vindt, maar de hele zomer met een sjaal om is ook niks natuurlijk...
Ik vind het wel cool van het bedrijf dat ze even langs zijn geweest, wel zo netjes van ze!
Sterkte ermee
spatter schreef:klara ,lees het topic nou eens!!!
de mensen zijn al bij haar thuis geweest met een fruitbuis en zorgen dat alles netjes vergoed wordt
spatter schreef:klara ,lees het topic nou eens!!!
de mensen zijn al bij haar thuis geweest met een fruitbuis en zorgen dat alles netjes vergoed wordt
Carin79 schreef:Tjonge...hartstikke vervelend dat je dit is overkomen!
Maar om nou alles vergoed te krijgen, onkostenvergoeding oke. Maar smartengeld, vind het maar overdreven. Straks krijgen we hier die Amerika toestanden ook. Als het ongeluk je op lange termijn gaat hinderen in je dagelijks functioneren is het een ander verhaal. Maar dat kan ik me in dit geval niet voorstellen....
Broccoli schreef:Met geld krijg je het litteken niet weg.
En het gevoel niet terug.
Ik heb door een ongeluk een doorgesneden zenuw in mijn pols (bovenkant) en voelen doe ik niet meer daar, maar het went.
Sterkte in ieder geval.