Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
manzano schreef:Aan de Exifs te zien werk je zelf ook met de automatische standen [naam], dus wat dat betreft...........
heaven schreef:'gewone doorsnee' mensen met een gezinnetje met DSLR's ziet lopen, vooral in dierentuinen. Die dingen worden ook steeds betaalbaarder en veel simpeler met automatische standen en lifeview zodat de doorsnee mens die geen verstand heeft van fotografie ermee kan aanklooien. Ik vind dat gewoon zo zonde.
ik wil trouwens niet zeuren maar je hebt zelf ook een cannon toch?
vind je jou foto,s dan zo geweldig?je maakt ze toch ook voor jezelf?
je bent teslotte ook een gewoon doorsnee mens![]()
Relaxed schreef:Ieder zijn hobby toch? Ik kan me er iig niet zo druk over maken..
Aims schreef:Nee daar heb je gelijk inmaar waar maak je onderscheid tussen amateur en profesioneel wat zit daar tussen in? En wie maakt die onderscheid?
Hoeveel moet je vragen voor een fotoshoot en wat kan je daar voor terug geven?
Ik ben het helemaal met je eens dat veel mensen té veel vragen voor hun fotoshoots vergeleken met hun ervaring en kwaliteid fotosen ik zie het net zoals jij, ik doe het niet om er geld mee te verdienen, ik vind het leuk om te doen!
manzano schreef:Tegen Juul (als in boktnaam "Juul").
Juul schreef:heaven schreef:'gewone doorsnee' mensen met een gezinnetje met DSLR's ziet lopen, vooral in dierentuinen. Die dingen worden ook steeds betaalbaarder en veel simpeler met automatische standen en lifeview zodat de doorsnee mens die geen verstand heeft van fotografie ermee kan aanklooien. Ik vind dat gewoon zo zonde.
Ik heb een CaNon ja. Ik maak nu foto's om te oefenen. En nee als je even terugleest, ik vind ze verre van briljant. Phoe wat is lezen tegenwoordig moeilijk en meteen je woordje klaar hebben makkelijk.
Anoniem schreef:manzano schreef:Aan de Exifs te zien werk je zelf ook met de automatische standen Juul, dus wat dat betreft...........
Ik heb die camera net 1 week, ben dus aan het experimenteren. M'n menu-draaiknop zat een tijdje vast dus kon ik niet veel anders dan de auto-stand.Meeste foto's zijn trouwens níet op auto-stand gemaakt als je even verder kijkt dan 1 of 2 foto's.
Juul schreef:heaven schreef:'gewone doorsnee' mensen met een gezinnetje met DSLR's ziet lopen, vooral in dierentuinen. Die dingen worden ook steeds betaalbaarder en veel simpeler met automatische standen en lifeview zodat de doorsnee mens die geen verstand heeft van fotografie ermee kan aanklooien. Ik vind dat gewoon zo zonde.
Ik heb een CaNon ja. Ik maak nu foto's om te oefenen. En nee als je even terugleest, ik vind ze verre van briljant. Phoe wat is lezen tegenwoordig moeilijk en meteen je woordje klaar hebben makkelijk.
heaven schreef:[naam] schreef:
ik vind het gewoon nergens over gaan....
jij begint toch dit topic?
en je hebt notabene zelf een CANON.................
je kan wel geiriteerd worden maar dat boeit mij vrij weinig....
je vraagt om een mening en die krijg je.............
je hebt mij ook niet jou amateurfoto,s horen afkraken toch???
ik laat iedereen in zijn waarde![]()
xDramaQueen schreef:[naam] schreef:
Ik heb die camera net 1 week, ben dus aan het experimenteren. M'n menu-draaiknop zat een tijdje vast dus kon ik niet veel anders dan de auto-stand.Meeste foto's zijn trouwens níet op auto-stand gemaakt als je even verder kijkt dan 1 of 2 foto's.
vind dat geen excuus, ik heb de eerste dag dat ik mijn camera heb géén 1 keer op auto gezet, maar ik ben dan ook slimmer begonnen met een Fuji om de basis leren te begrijpen... als je op autostand fotografeerd vind ik het eigenlijk zonde van het geld.
xDramaQueen schreef:[naam] schreef:
Komt doordat degene die nog maar net een camera heeft het hardst gaat schreeuwen, jaloerzie misschien??
heaven schreef:drama zo probeer ik het ook duidelijk te maken maar ja.....
word gelijk opgegeten!!!!
DramaQueen_ schreef:De mensen die fotoshoots doen, doen het vaak oók nog om te leren, dusja. Ach laat hen lekker, als je je eraan irriteert moet je gewoon weggaan uit dat profiel/topic.
Das net tzelfde als toen de digitale camera's er waren: Waarom had toen iedereen een digitale camera?
Juul schreef:heaven schreef:drama zo probeer ik het ook duidelijk te maken maar ja.....
word gelijk opgegeten!!!!
Ik ben vegetariër.Maargoed, ik snap jullie punt ook wel een klein beetje, maar jullie het mijne (en van Wanja) schijnbaar niet. Verder ook niet erg, maar laat mij dat ook in m'n waarde verder.