... Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
... Annemiek80 schreef:Een vraagje voor de mensen die niet in Nijmegen of omgeving wonen maar wel eens de vierdaagse hebben gelopen:
Waar overnachten jullie?
Vorig jaar heb ik in Zetten overnacht in een sport en bowlingcentrum, een perfecte verzorging moet ik zeggen![]()
Een camping moet ik eerlijk gezegd niet aan denken, gezien de pijnen![]()
die ik vorig jaar had om dan nog 's avonds zelf te koken en op een luchtbed slapen... Liever niet...
Volgend jaar wil ik hem weer gaan lopen, als ik de beelden op televisie zie gaat het zeker weer kriebelen.
. Heb donderdag en vrijdag echt kunnen genieten van het wandelen, de gesprekken met wandelaars, de aanmoedigingen vanaf de kant, echte heerlijk.
superlotje schreef:Ik vond het grappig om te merken dat lichamelijke en mentale 'pijn' absoluut niet stroken met elkaar. Het ene moment liep ik met een big smile op mijn gezicht de pijn in mijn voeten te doorstaan. Een ander moment heb ik lichamelijk nergens last van, maar ben ik wel bijna in staat om de eerste bus naar Nijmegen te pakken omdat ik het totaal niet meer zie zitten.
Op gang komen na een rust ziet er ook altijd erg dramatisch uit, dan voel je ieder pijntje en protesteert iedere spier in je lichaam, waardoor het lopen er echt niet uitzien. Krijg je opeens blikken vol medelijden naar je toegeworpen, terwijl je 5 minuten later nergens meer last van hebt.
nikita_benno schreef:als ik nog hier woon in mijn huisje kan ik plek vrijmaken voor bokkers. kunnen we met zn alle gaan lopen. en daarna feesten natuurlijk.
(lijkt me wel echt keigaaf, gekleed in de toekomstige Bokt-merchandise haha)
flyfly schreef:De starttijden hebben niets te maken met het voor de eerste keer meedoen of dat je al vaker hebt gelopen. Ze gaan gewoon op loopnummer. De ene dag is bv A tm L vroeg en de andere dag M tm Z.
Wij hebben vorig jaar ook wel geruild, geen enkel probleem. Moet ik er wel bij zeggen dat we vroege kaarten gingen ruilen voor late. Ik snap niet waarom iedereen vroeg wil starten, de afstand wordt er niks kleiner van. De enige reden die ik kan bedenken is dat je een uur langer de tijd hebt. Als je aan 11 uur nog niet genoeg hebt om 40 km af te leggen kun je er maar beter niet aan beginnen. Een uurtje langer in je bed blijven liggen is ook wel lekker.
4 keer 40 km!
Wel goede wandelschoenen aangeschaft, dat is toch wel echt een must.
Heb echt veel pijn gehad maar goed, heb het gehaald en weer veel van mezelf geleerd
Het was ook wel leuk hoor
Op vrijdag kwam iedereen aan mij vragen of het nog ging
Liep niet helemaal recht meer 
Onderschat het zeker niet! 40 is echt ver! Ben blij dat ik het gedaan heb en ook dat het voorbij is! Misschien dat ik ooit nog eens meedoe maar dan niet meer zo ongetraint!
Mieke_Cunna schreef:Super zeg! Echt respect.
Ik heb het gekke idee opgevat om volgend jaar ook mee te gaan lopen. Maar het trainingsschema op de site vind ik nog wat te hoog gegrepen, ik wil echt bij 5/10km per dag beginnen en dat opbouwen.
Voelt iemand zich geroepen mij ermee te helpen?