s*x met jonger iemand

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xDramaQueen

Re: s*x met jonger iemand

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 20:52

_Charlotte schreef:
Suzanne F. schreef:

Echt?
Jee dan zijn er heeeeeeeel veel mensen strafbaar. Tegenwoordig wordt er wat afgen**kt op die leeftijd.

Idd, je hoort er tegenwoordig niet meer bij als je dan nog maagd bent *LOL*

ligt eraan hoe beinvloedbaar je bent, mijn broer van 21 heeft nog never een vriendin gehad, en zn status is prima in de vrienden wereld Knipoog dus dat is echt stierenstront

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 20:53

Ik wil niks uit z'n context rukken, het ging me om het woord batsen. Nooit eerder gehoord, grappig! Haha!

_Charlotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 20:55

xDramaQueen schreef:
_Charlotte schreef:

ligt eraan hoe beinvloedbaar je bent, mijn broer van 21 heeft nog never een vriendin gehad, en zn status is prima in de vrienden wereld Knipoog dus dat is echt stierenstront

Ik heb het over de 14 jarige van nu Lachen

criollolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 20:55

het valt mij op dat ik als vrouw van 42 single sinds 3 jr, bestormd wordt met berichten bijv op netlog.com, door jonge mannen van 18 of 22, vind het echt walgelijk....en wat ze willen hoef ik niet uit te leggen toch?

timilon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 20:56

zo,t gaat lekker hier hahaha,batsen,stierenstront...
maar goed,on-topic:het blijft ieder zn eigen keuze.

ow,ik wilde ook nog even reageren op dat meisje van 11 die heus wel wat voelt van een kerel(tje) van 14 of 16...alles boven de 11 rekt vanzelf is t gezegde toch:P

@ tyara: ja vraag een willekeurige jonge man hoe ze over een zogenaamde rijpere vrouw denken...
ach,op een ouwe fiets moet je het leren toch???
en op een jonge afstuderen

eempiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 20:58

_Charlotte schreef:

Idd zo gaat het naar mijn idee ook een beetje. Vooral in de leeftijdgroep van 15/16 jarige die de wereld aan het 'verkennen' zijn. En er zijn maar wat jongens van rond de 20 die hier heel handig gebruik van maken denk ik zomaar.

Edit: typfoutje Bloos
Laatst bijgewerkt door eempiej op 08-07-08 21:02, in het totaal 1 keer bewerkt

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 21:01

Kan het me echt niet voorstellen, op die leeftijd dacht ik alleen maar aan paarden Haha!

Blue_Eyes
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 21:01

Triest eigenlijk he? Alsof het in het leven alleen om seks draait.

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 21:03

GamblersCup schreef:
Kan het me echt niet voorstellen, op die leeftijd dacht ik alleen maar aan paarden Haha!

ik wou net zeggen ik was niet eens met jongen bezig nu ik een vaste vriend heb wel maar nog steeds draait een groot deel om de paarden en gelukkig vind mijn vriendlief paarden ook leuk

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 21:05

Blue_Eyes schreef:
Triest eigenlijk he? Alsof het in het leven alleen om seks draait.

nou.... Schijnheilig

eempiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 21:06

GamblersCup schreef:

Ik kan je vertellen ik heb nu een jonge(tje) van 16 achter me aan. Leuke jongen hoor, daar niet van. Maar hij wil alleen maar s*x, dan voel ik me zo volwassen dat ik gewoon lekker nee kan zeggen. Om vervolgens de vraag te krijgen of ik dan al wel eens met een jongen naar bed ben geweest Huilen van het lachen Toen moest ik toch wel even heel hard lachen! Haha!
Maar dit geeft dus al een klein beetje wat aan. Hiermee wil ik niet iedereen over 1 kam scheren.

Blue_Eyes
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 21:07

@ DramaQueen
Vind jij dat niet dan? Het is toch ergens triest dat kinderen door sociale druk bijna tot seks gedwongen worden op een leeftijd dat dat nog strafbaar is, en ook op een leeftijd waarop ze nog helemaal niet met de eventuele gevolgen kunnen omgaan?
Terwijl, nou ja, het is leuk om te doen hoor, daar niet van, maar zaligmakend...

Casarell

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 21:08

Citaat:
ow,ik wilde ook nog even reageren op dat meisje van 11 die heus wel wat voelt van een kerel(tje) van 14 of 16...alles boven de 11 rekt vanzelf is t gezegde toch:P

Ja... tjongejonge.. tuurlijk voelt ze dat ding wel..
Maar niet het verschil of die jongen die aan dat ding vast zit, 14 is, of 16.. Haha! Haha!

appiesjappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 21:09

kijk als je 16 bent en je vriend is dan 22 klinkt het wel heel anders dan 22 en 28

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 21:10

Blue_Eyes schreef:
@ DramaQueen
Vind jij dat niet dan? Het is toch ergens triest dat kinderen door sociale druk bijna tot seks gedwongen worden op een leeftijd dat dat nog strafbaar is, en ook op een leeftijd waarop ze nog helemaal niet met de eventuele gevolgen kunnen omgaan?
Terwijl, nou ja, het is leuk om te doen hoor, daar niet van, maar zaligmakend...

dat de jongeren er zo mee bezig zijn vind ik ook niet helemaal gezond nee, maar ik vind seks toch wel erg lekker en vooral belangrijk ROFL maar dan heb ik het over mezelf, ik liep laatst over straat 2 miepjes jaar of 13/14: kaaaanzes, (en het andere k woord) te lelijk (nog paar keer het k woord) daar hoef ik echt niet mee ieeeel (nog paar keer dat woord) ik ga nog liever dood ieehw etc etc
en dan denk ik bijmezelf van wie leren ze dit Nagelbijten / Gniffelen

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 21:10

femmefatale1 schreef:
Citaat:

Maar niet het verschil of die jongen die aan dat ding vast zit, 14 is, of 16.. Haha! Haha!

ligt ook aan de maat he Schijnheilig
nee geintje, maar 11 is wel heel erg jong. mn zusje is 13 en die vind gelukkig de computer veel belangrijker Haha!

ImkeTarek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 21:12

sex met een jonger iemand vind ik wel kunnen..
maar ik weet wel dat ik (volgende week 19) geen sex wil hebben met een jonger iemand.. iig niet met de jongere jongens die ik ken! die vind ik serieus allemaal nog zoooo kinderachtig!
dacht laatst een leuke jongen te zijn tegen gekomen.. hij was net 18. maar helaas.. na hem wat beter te hebben leren kennen, kwam ik dr toch achter dat ook hij ERG kinderachtig was!!

maar ik denk, hoe ouder ik wordt, hoe minder belangrijk ik het leeftijdsverschil ga vinden! die mannen worden vast wel een keer volwassen toch Schijnheilig !?
(is namelijk ERG lastig dat ik, op het eerste gezicht, over t algemeen op jongere (17/18) jongens val)

omgekeerd vind ik het geen probleem.. ik heb niks tegen oudere jongens/mannen.. maar ik houd t wel onder de 30!!!

celticpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 21:13

vrouwen zijn rond 30e op sexueel hoogtepunt...mannen rond 20e...goede combi dus Haha! Knipoog

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 21:14

celticpony schreef:
vrouwen zijn rond 30e op sexueel hoogtepunt...mannen rond 20e...goede combi dus Haha! Knipoog

wat is er bij mij dan fout gegaan ROFL ik wil nu dus geen 30 meer worden hahaha

ennuh doe mij maar een oudere kerel asjeblieft Clown

celticpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 21:16

xDramaQueen schreef:
celticpony schreef:

misgegaan??? jouwe beste tijd komt nog Ach gut Go jij! Go jij! ROFL

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 21:18

celticpony schreef:
xDramaQueen schreef:

misgegaan??? jouwe beste tijd komt nog Ach gut Go jij! Go jij! ROFL

das het probleem, Nagelbijten / Gniffelen ik dacht dat ik daar al op zat, ik heb altijd last van me hormonen, als dat op me 30ste nog erger is, arme kerels Ach gut mn ex vond t altijd zo leuk dat ik hem om 4 uur wakker maakte Huilen van het lachen

timilon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 21:19

femmefatale1 schreef:
Citaat:

ja ik mag hopen dat de oudere meiden"hem" ook nog voelen:P als ze sex hebben dan natuurlijk ey.
t was trouwens een vals grapje, mn excuses

Casarell

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 21:20

celticpony schreef:

Hmm... dan heb ik mijn hoogtepunt al gehad Vork Whoosh!

eempiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 21:21

celticpony schreef:

Dat zou betekenen dat je dan (voor mij gezien als 18 jarige) gaat met iemand die nu 8 is Nors opkijken Lips are sealed
Magoed ik moet er nog 12 jaar voor wachten Huilen van het lachen

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 21:21

eempiej schreef:
celticpony schreef:

Dat zou betekenen dat je dan (voor mij gezien als 18 jarige) gaat met iemand die nu 8 is Nors opkijken Lips are sealed
Magoed ik moet er nog 12 jaar voor wachten Huilen van het lachen

ieeehww hahaha ROFL dat had je niet moeten zeggen