Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
ik hou van goede eindes

Uthrick schreef:Nou ja, fu*ck shcool ook maar even. Ben veel te hyper en vriendinnen zijn of op vakantie of ook aan de studie dus jullie zijn even de sjaak![]()
Onderweg in de auto kreeg ik een smsje van hem: Wat vind je belangrijker, dat het huis opgeruimd is of dat ik fris, fruitig en uit stalkleding ben? Ik heb geen tijd meer voor allebei
Nog voor dat ik kon reageren kreeg ik nog een smsje... Ik bedoel dus dat ik andere/schone kleren aan trek, niet dat je gaat denken dat ik je in mijn adamskostuum ga zitten opwachten als je die keuze had gemaakt![]()
Ik had in de auto dus al lol, heb ge-smst dat ik die keuze bij hem laat maar dat ik mijn paardenkloffie al uit had ( jaa, ik kan ook dubbelzinnig sms-en)
In de auto me nog zitten afvragen wat ik in hemelsnaam zou doen als ik hem zag, een hand, zoen op wang of gewoon hallo en binnen lopen? Zorgen om niks want toen hij me met de auto aan zag komen liep hij al naar me toe en kreeg een snelle kus op mn wang met Heey meisje!
Binnen eerst wat onwennig tegenover elkaar zitten praten maar dat was gelukkig snel weg en zaten al snel gezellig te kletsen over echt van alles.
Dat ging zo door onder het eten, echt ik was verbaasd hoe leuk het nog/weer klikte en hij ook geloof ik. Onder het eten belde een vriend van hem of hij 's avonds koffie kwam drinken ( en dan zeggen ze dat meiden theeleuten en kletsen, nou die boeren kunnen er ook wat van) en hij zei nee want Uthrick is hier! Toen was het even stil en toen waaaahaaaat??? Vervolgens hoorde we heel hard roepen heeey K!!! J komt niet want Uthrick is bij hem
Ik geloof dat hij ook wat uit te leggen heeft.
Nou om het krot te maken, we hebben een leuke gezellig avond gehad en toen ik wegging pakte hij me in de gang vol op mn mond. Ik wilde dat de hele avond al bij hem doen, maar durfde niet want voor t zelfde geld vond hij het gewoon leuk/gezellig! Maar goed we hebben als een stel pubers vreselijk asociaal lang staan zoenen en hoe het nu verder gaat? That's the question!
Ik ga de paarden even op stal zetten, dus ben nu even echt weg

crossmonster schreef:Het stikt van de romances op bokt.
En de lente is toch al even voorbij hoor![]()
Zeg, waar halen jullie die prinsen toch vandaan?
horseylove schreef:jah ik zou gewoon gaan
en als ie uit is op andere dingen moet je gewoon je poot stijf houden en zeggen heey hallo ik ben hier voor het verkeer en niet voor jou gedachtes of zo iets
Groetjes
whaha het zijn duidelijk allemaal vrouwen hier in het topic
Uthrick schreef:Ik kreeg net op stal een smsje van een vriendin van mij ( dat is de vriendin van die jongen die belde) jaaaa biecht maar op! Wat deed jij vanavond bij J? Ik heb terug ge-smst.... Je kan beter vragen wat hij bij mij deed
Yeaaahh Hahah! Dat is een heel erg leuk antwoord 

kissielover schreef:crossmonster schreef:Het stikt van de romances op bokt.
En de lente is toch al even voorbij hoor![]()
Zeg, waar halen jullie die prinsen toch vandaan?
Inderdaad ja, dat wil ik ook weleens weten, waar halen jullie ze toch vandaan
Zilfstar schreef:OK... wie zei d'r hier dat het geen bouquetreeks was.....![]()
![]()
Doet mij denken aan de tijd dat ik manege Picadero las. (herinneringen daaraan iemand hier?)![]()
Ik hoop op leuke vervolgen. (Misschien was TOEN de tijd neit rijp... maar inmiddels is het wat later. Dus misschien is dan nu die goede tijd om elkaar te ontmoeten?)
mii_jessy schreef:kissielover schreef:
Inderdaad ja, dat wil ik ook weleens weten, waar halen jullie ze toch vandaan
Ik wil ook wel is weten waar jullie die allemaal vandaan halen

dat het klikt.waar zo n studie al goed voor is.