vlinders voor een artiest

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

IKbenEllen

Re: vlinders voor een artiest

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-08 12:59

Mientjeuh schreef:
Ook typisch dat velen gelijk zeggen dat het typisch is voor artiesten.

Het is wel zo dat dat echt een beroep is waar de vrouwen echt voor het oprapen liggen, het wordt ze wel gemakkelijker gemaakt als bv die loodgieter Knipoog

Fiebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-08 13:05

ik denk ook echt dat het om een beroep gaat... kijk maar naar marco borsato... laten we eerlijk zijn, voor mij verdiend hij geen schoonheidsprijs, maar toch vinden alle vrouwen hem het einde..

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-08 13:06

ramgad schreef:
"Dag, please I'm not lieing to u. U know what is happening I'm just trying to be understanding with u! I think about u alot"

Even op een rijtje hoor: hij doet al maanden leuk en gezellig tegen jou, terwijl hij eigenlijk iets heeft met een Duits meisje, maar daar heeft hij jou vorige week pas over verteld. De plannen die jullie voor die week gemaakt hadden zijn niet door gegaan omdat hij naar haar toe ging. Je bent wel bij hem blijven slapen. Nu is hij met die Duitse op pad, maar stuurt jou ondertussen allerlei berichtjes dat hij je mist. Uh... Nors opkijken Als hij toen al met haar had, dan is hij toch aan het vreemdgaan met jou? Ik zou een berichtje terugsturen dat je zaterdag wel met hem wil praten en hem nu verder even negeren. Je kan in een sms erg weinig kwijt en ook hoor je de toon waarop iets gezegd wordt niet. Praten lijkt me een veel beter idee. Gewoon rustig luisteren naar wat hij te zeggen heeft. Vraag ook maar eens waarom hij niet vindt dat hij aan het vreemdgaan is als hij met jou in bed ligt, is die Duitse niet zijn vriendinnetje dan? Of hebben ze een 'open' relatie? Tong uitsteken Vraag hem wat hij van je verwacht, eis dat hij daar duidelijk in is en beslis dan wat je daarmee wil doen. Ik kan je wel vertellen dat je hem uit je leven moet bannen, maar dat wil je niet (en dat is begrijpelijk).

Wat ik me wel afvraag voor alle sceptici hier: als het alleen maar zijn bedoeling was om Dagmar als scharrel in Belgie te hebben en verder niet, waarom blijft hij haar dan sms-en en bellen? Met hun nachtje hotel had ie dan zijn doel al bereikt, dan zou hij haar nu niet meer 'nodig' hebben. Sorry Dagmar, klinkt zo wel erg bot. Hij steekt er nu nog wel energie in, dat moet een reden hebben. Nog een keer een spannende nacht kan een reden zijn natuurlijk, maar goed, denk er eens over na...

Polaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-08 13:08

Het ligt in de aard van de man om polygaam te willen zijn,
en ik denk zeker dat het beroep van artiest dit bemakkelijkt,
juist omdat ze zoveel reizen, en veel vrouwen ontmoeten.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-08 13:09

IKbenEllen schreef:
Mientjeuh schreef:
Ook typisch dat velen gelijk zeggen dat het typisch is voor artiesten.

Het is wel zo dat dat echt een beroep is waar de vrouwen echt voor het oprapen liggen, het wordt ze wel gemakkelijker gemaakt als bv die loodgieter Knipoog

Dat moet je mij niet vertellen, hoor. Maar daarom profiteren ze er ook niet allemaal van...

Ninx

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-08 13:11

Nou, dat was wel weer een leerzame ervaring.
Laat het los, koester de leuke momenten als een goede herinnering en laat het gaan.

Ik ben zelf muzikant en tourde/tour veel.
Natuurlijk heb ik dit soort dingen allemaal zien gebeuren en zelf meer dan genoeg meegemaakt.
Als je veel toured kun je je nergens aan binden, je leeft in een soort 'alternate reality'. Genoeg mensen vinden het allemaal erg cool, en zijn dus TE makkelijk over te halen om lekker mee te dollen.
Na 10x heb je ook geen schuldgevoel meer rond die tranen.
Het is allemaal TE makkelijk, je stapt immers een dag of twee dagen later weer id bus en je bent er vanaf.
Dat hij nog wel contact met je zoekt is OF een stukje schuldgevoel, OF een manier om je aan het lijntje te houden wanneer hij weer in de buurt is en zin heeft in een verzetje.
Nu kun je zeggen dat die gasten allemaal klootzakken zijn, maar het wordt ze soms ook wel heel erg makkelijk gemaakt. Sommigen maken er ook echt een sport van en er wordt onderling smakelijk gelachen.
Als je alletwee volwassen bent, en weet waar je mee bezig bent... dan moet je er maar van genieten en je realiseren dat het 'for the time being' is.

Wanneer je echt iemands hart willen winnen doe je er verstandig aan je kleren aan te houden.

Sommige vrienden van me die nog touren zijn inmiddels getrouwd. Sommige van hen hebben een 'understanding' met hun vrouw dat ze mogen klooien op tour, anderen zijn trouw. En de derde categorie bindt zich maar niet omdat ze weten dat dit toch altijd mis gaat....

Het leven van mensen die veel touren is wel degelijk anders...

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-08 13:29

Mientjeuh schreef:
Dat moet je mij niet vertellen, hoor. Maar daarom profiteren ze er ook niet allemaal van...

Nee zeer zeker niet. Maar diegenen die trouw blijven aan hun eigen partner moeten soms wel sterk in de schoenen staan Knipoog

ILoveMyHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-08 17:10

Jeetje wat gaaf zeg! Er zullen wel veel jaloerse mensen zijn zo te horen, je hebt geluk Lachen. Zoiets zou ik ook wel willen met de gitaris van Tokio Hotel (Tom) Vork Bloos

Ninx

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-08 17:14

ILoveMyHorse schreef:
Jeetje wat gaaf zeg! Er zullen wel veel jaloerse mensen zijn zo te horen, je hebt geluk Lachen. Zoiets zou ik ook wel willen met de gitaris van Tokio Hotel (Tom) Vork Bloos

Dit bedoel ik...
Wanneer mensen dat 'gaaf' vinden en zichzelf zo makkelijk aanbieden, zullen er altijd mensen zijn die daar misbruik van maken.... can you blame them?

Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-08 17:32

eefangel schreef:
Het ligt in de aard van de man om polygaam te willen zijn,
en ik denk zeker dat het beroep van artiest dit bemakkelijkt,
juist omdat ze zoveel reizen, en veel vrouwen ontmoeten.

Mijn eerste reactie was "ja sorry heur maar ik zou t ook niet laten denk ik" Huilen van het lachen

Mja het is lastig, maar ik denk dat je het niet bij hem moet leggen, maar gewoon bij jezelf moet nagaan, Wil jij "het andere meisje" zijn? Hij was eerder bij haar, dat wist jij toen niet, maar nu wel. Hij maakt het duidelijk niet met haar uit, dus is het aan jou. Iemand anders zei het ook al: of je zet het nu stop of je accepteert dat jij ernaast staat. Maar als jij wel exclusief met hem wilt zijn, gaat dat denk ik niet werken.

Ik denk dat het niet aan het artiestenvak te wijten is, behalve dat je daardoor meer van de wereld ziet en daarbij meer mensen tegenkomt. En dan bedoel ik niet dat de wijfjes voor het oprapen liggen (want dat liggen ze thuis ook als je het goed speelt), maar puur dat je iedere dag een in een nieuwe stad met nieuwe mensen bent, dus de kans dat je iemand tegen komt die je leuk (of gewoon mooi Huilen van het lachen ) vindt, is ook een stuk groter.
En dan is t maar hoe je er mee omgaat. Er zijn ook mensen die gewoon ergens wonen en alles batsen wat ze kunnen krijgen, of er meerdere vriendinnen (of vriendjes Tong uitsteken ) op nahouden... Dan speelt hij het nog fair door het wel tegen je te zeggen, want hij weet ook dat je op dat moment het gelijk had kunnen afbreken.

ILoveMyHorse schreef:

Heb je het hele topic wel gelezen?? Zo gaaf is het niet.

Oonax

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-08 17:55

Ik denk dat ik de enige in dit topic ben die een beetje snapt hoe je je voelt. Ik zie in je berichten een echte haat-liefde verheouding terug. Het ene moment positief, de andere negatief. Komt akelig bekend over.

Ik kan het niet goed uitleggen. Je weet dat het fout is, dat er met je gespeeld wordt maar toch kun je het niet loslaten. Wíl je het gewoon niet loslaten.

Polaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-08 18:10

@Fleur: Dat verbaast me inderdaad niets Huilen van het lachen
En ik zou het misschien ook wel niet laten Knipoog
Maar je kunt vraagtekens zetten bij zo'n jongen, zeker nadat hele verhaal over het duitse meisje.
Dan kun je ook gewoon genieten van je tijd, maar ik zou hem dan niet verder in mijn leven laten.

Ahtnamas

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-08 18:16

Ik ben het er ook mee eens dat het heel makkelijk is om als buitenstaander te zeggen van 'ja.. maar dat doe je toch niet?'. Maar als je zelf in die situatie zit is het toch net even anders.

Ik ben zelf ook meerdere malen met een 'vriend' in bed beland waarvan ik eigenlijk wist dat het nooit iets zou worden tussen ons. Maar hij betekende zoveel voor me dat ik iedere keer dacht van 'ja, maar dit keer is het anders'.

Achteraf gezien denk je, ja dom, maar als ik heel eerlijk zou zijn ben ik bang dat het zo opnieuw (met die jongen) zou kunnen gebeuren.

Dus ik begrijp TS heel goed....

Sash

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-08 13:26

ben benieuwd of hij gebeld heeft vandaag?

ramgad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-08 11:53

Hij heeft niet gebeld zaterdag nee. Ik vroeg hem waarom hij niet gebeld had en hij zei "I wanted to call u because I missed u. But u made me sad when u hang up the phone"
sure
Hij blijft maar sturen dat hij me mist, dat hij het niet leuk vind da ik niet (veel) meer stuur,...
Ik vind het toch wel vreemd want hij blijft me echt maar sturen terwijl zowel hij als ik weten dat het nog lang gaat duren eer hij weer naar Belgie komt...

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 11:57

He made you sad too.

Dus ja... Wat verwacht ie dan!?

Ahtnamas

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 12:10

Echt balen voor je Dagmar, maar krijg nu wel het gevoel dat je het zelf ook helemaal gehad hebt en je niet meer aan het lijntje laat houden?

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 12:12

Mijn idee na het lezen van het hele verhaal: als hij het écht goed met je meent, dan doet hij er maar moeite voor. Het hoeft in dit geval niet van jouw kant te komen, het mag voor hem inmiddels duidelijk zijn hoe jij ertegenaan kijkt.

ramgad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-08 12:22

@ ahtnamas: Ik vind het nog steeds balen natuurlijk & ik vind hem nog steeds een leuke kerel, ik heb nog nooit zo'n leuke ruzie gehad Haha!
Maar ach, er zijn nog vele leuke jongens.

Ninx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 12:28

ramgad schreef:
@ ahtnamas: Ik vind het nog steeds balen natuurlijk & ik vind hem nog steeds een leuke kerel, ik heb nog nooit zo'n leuke ruzie gehad Haha!
Maar ach, er zijn nog vele leuke jongens.

Als je geen gebroken hart wil.... kies dan wel voor een jongen die niet zo intensief toured, stukje veiliger Knipoog

peeky

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 12:51

Ha, ik heb ze vaker voorbij zien komen, dit soort mannen. Ik heb er geen goed woord voor over. Als je zelf in een dergelijke situatie zit dan sluit je de ogen voor de waarheid, omdat je verliefd bent maar ja...het is gewoon een walgelijke vent. Bah. Hou de eer aan jezelf, zie alles wat er gebeurd is als een positief iets in de zin dat je wel mooi backstage pasjes hebt gehad maar verbreek het contact en bewaar je hart voor een man met goede intenties. Succes

Ninx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 12:55

En aan iedereen die graag backstage wil; ga je eigen talent ontplooien en ga in een band spelen!
Je optrekken aan het 'succes-aura' van een ander is een beetje jammer....
Dat gebeurt teveel, en je bent dan 1 van velen... geeft niks, maar zie dat in, maak een andere keuze en move on!
Tenzij het je niet zoveel uitmaakt allemaal natuurlijk....

Lotje02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 13:06

Senzafine schreef:
Ik denk dat ik de enige in dit topic ben die een beetje snapt hoe je je voelt. Ik zie in je berichten een echte haat-liefde verheouding terug. Het ene moment positief, de andere negatief. Komt akelig bekend over.

Ik kan het niet goed uitleggen. Je weet dat het fout is, dat er met je gespeeld wordt maar toch kun je het niet loslaten. Wíl je het gewoon niet loslaten.

Nee, hier nog een. Ik heb ook in zo'n situatie gezeten en het is makkelijk voor een buitenstaander om te roepen dat je zoiets niet doet en dat je voor jezelf moet kiezen. Ik wist toen ook dat ik niet de enige voor hem was en dat ik beter verdiende dat zo'n bedrieger...maar toch...... Uiteindelijk heb ik me wel met heel veel moeite en verdriet van hem los kunnen maken.

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 13:10

Ninx schreef:
En aan iedereen die graag backstage wil; ga je eigen talent ontplooien en ga in een band spelen!

Of begin je eigen muziekrecensiewebsite. Schijnheilig Of ga voor eentje schrijven.

Alet74

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 14:55

Ninx schreef:
Je optrekken aan het 'succes-aura' van een ander is een beetje jammer....
Dat gebeurt teveel, en je bent dan 1 van velen... geeft niks, maar zie dat in, maak een andere keuze en move on!
Tenzij het je niet zoveel uitmaakt allemaal natuurlijk....

En backstage is natuurlijk ook maar een 'begrip', stelt niet altijd zoveel voor (of wel?); mijn man en ik hebben een tijdje een band gevolgd Haha! , dan kwam je ook wel eens in zaaltjes waar na afloop je van die meisjes zag die helemaal happy waren omdat ze backstage mochten, terwijl wij dan frontstage met een aantal bandleden stonden te praten... En dan nog, het zijn ook maar mensen. Clown De koningin gaat ook gewoon naar de wc.

En TS, ik hoop dat je je er snel overheen kunt zetten en een leuke jongen tegenkomt die wel voor 100% voor jou gaat.