Mientjeuh schreef:Ook typisch dat velen gelijk zeggen dat het typisch is voor artiesten.
Het is wel zo dat dat echt een beroep is waar de vrouwen echt voor het oprapen liggen, het wordt ze wel gemakkelijker gemaakt als bv die loodgieter
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Mientjeuh schreef:Ook typisch dat velen gelijk zeggen dat het typisch is voor artiesten.
ramgad schreef:"Dag, please I'm not lieing to u. U know what is happening I'm just trying to be understanding with u! I think about u alot"
Als hij toen al met haar had, dan is hij toch aan het vreemdgaan met jou? Ik zou een berichtje terugsturen dat je zaterdag wel met hem wil praten en hem nu verder even negeren. Je kan in een sms erg weinig kwijt en ook hoor je de toon waarop iets gezegd wordt niet. Praten lijkt me een veel beter idee. Gewoon rustig luisteren naar wat hij te zeggen heeft. Vraag ook maar eens waarom hij niet vindt dat hij aan het vreemdgaan is als hij met jou in bed ligt, is die Duitse niet zijn vriendinnetje dan? Of hebben ze een 'open' relatie?
Vraag hem wat hij van je verwacht, eis dat hij daar duidelijk in is en beslis dan wat je daarmee wil doen. Ik kan je wel vertellen dat je hem uit je leven moet bannen, maar dat wil je niet (en dat is begrijpelijk). IKbenEllen schreef:Mientjeuh schreef:Ook typisch dat velen gelijk zeggen dat het typisch is voor artiesten.
Het is wel zo dat dat echt een beroep is waar de vrouwen echt voor het oprapen liggen, het wordt ze wel gemakkelijker gemaakt als bv die loodgieter
Mientjeuh schreef:Dat moet je mij niet vertellen, hoor. Maar daarom profiteren ze er ook niet allemaal van...
. Zoiets zou ik ook wel willen met de gitaris van Tokio Hotel (Tom)
ILoveMyHorse schreef:Jeetje wat gaaf zeg! Er zullen wel veel jaloerse mensen zijn zo te horen, je hebt geluk. Zoiets zou ik ook wel willen met de gitaris van Tokio Hotel (Tom)
![]()

eefangel schreef:Het ligt in de aard van de man om polygaam te willen zijn,
en ik denk zeker dat het beroep van artiest dit bemakkelijkt,
juist omdat ze zoveel reizen, en veel vrouwen ontmoeten.

) vindt, is ook een stuk groter.
) op nahouden... Dan speelt hij het nog fair door het wel tegen je te zeggen, want hij weet ook dat je op dat moment het gelijk had kunnen afbreken.ILoveMyHorse schreef:Jeetje wat gaaf zeg! Er zullen wel veel jaloerse mensen zijn zo te horen, je hebt geluk. Zoiets zou ik ook wel willen met de gitaris van Tokio Hotel (Tom)
![]()

ramgad schreef:@ ahtnamas: Ik vind het nog steeds balen natuurlijk & ik vind hem nog steeds een leuke kerel, ik heb nog nooit zo'n leuke ruzie gehad
Maar ach, er zijn nog vele leuke jongens.
Senzafine schreef:Ik denk dat ik de enige in dit topic ben die een beetje snapt hoe je je voelt. Ik zie in je berichten een echte haat-liefde verheouding terug. Het ene moment positief, de andere negatief. Komt akelig bekend over.
Ik kan het niet goed uitleggen. Je weet dat het fout is, dat er met je gespeeld wordt maar toch kun je het niet loslaten. Wíl je het gewoon niet loslaten.
Ninx schreef:En aan iedereen die graag backstage wil; ga je eigen talent ontplooien en ga in een band spelen!
Of ga voor eentje schrijven. Ninx schreef:En aan iedereen die graag backstage wil; ga je eigen talent ontplooien en ga in een band spelen!
Je optrekken aan het 'succes-aura' van een ander is een beetje jammer....
Dat gebeurt teveel, en je bent dan 1 van velen... geeft niks, maar zie dat in, maak een andere keuze en move on!
Tenzij het je niet zoveel uitmaakt allemaal natuurlijk....
, dan kwam je ook wel eens in zaaltjes waar na afloop je van die meisjes zag die helemaal happy waren omdat ze backstage mochten, terwijl wij dan frontstage met een aantal bandleden stonden te praten... En dan nog, het zijn ook maar mensen.
De koningin gaat ook gewoon naar de wc.