Ik blind in relatie?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ssssuus

Re: Ik blind in relatie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 10:00

Hoe is het gegaan gister?

Het is natuurlijk moeilijk om de relatie te beeindigen maar je moet wel eerlijk tegen jezelf blijven meis Lachen

appiesjappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 12:51

Heel goed van je. Ik hoop niet dat hij je dan weer met andere smoesjes blijft houden. Want dat had ik toen wel met mn vriend elke keer verzon hij weer wat nieuws waardoor ik had we proberen het nog een keer. Maar daar moet je toch zelf een beetje achter komen.

Groetjs

hallow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-08 18:43

ik heb tegen hem gezegt dat ik geen relatie met iemand kan hebben die niet zeker weet wat ie wil (na lang praten). Zo is het dus uit gegaan. Zit er nog wel mee.. heb vandaag even een wandeling van 5 uur gemaakt. Hij is toch wel degene waar ik mezelf gelukkig mee zag worden ondanks dit alles. Maar ik KAN en MAG van mezelf gewoon niet zo'n 'relatie' hebben. Ik wil iemand die graag bij me is en lekker knuffelt enzo. Zodra hij aan al die eisen kan voldoen mag ie t nog eens proberen denk ik. Heb hem wel duidelijk gemaakt dat hij me gewoon kwijt is nu.. en dat het nu of nooit was.

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 18:47

Meid je hebt een goede keus gemaakt. Hij verdiende jou echt niet.
Je komt nog echt wel een jongen tegen die wel zeker weet dat hij voor de rest van zijn leven bij jou wil blijven en niemand anders!!!

Het is zijn verlies niet het jouwe!

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 18:50

Goed zo meid! You get treated, the way you let yourself get treated.
Nou, je laat je toch zeker niet zo behandelen?

Casarell

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 18:55

Geloof me.. het zal af en toe best moeilijk zijn, en je zal em best wel eens echt missen..

Maar er zijn echt.. echt mannen die wel weten hoe een relatie werkt!!! En die jouw geluk belangrijker vinden dan hun eigen geluk..
Ik wist ook niet dat het bestond, maar ik ben nu heel gelukkig in mijn relatie met mijn vent, die alles in het belang doet van mij en onze relatie..

Ga niet op zoek naar geluk, je komt het vanzelf tegen, zolang je maar om je heen kijkt!!

hallow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-08 18:57

Klopt ja Lachen ik heb het er net ook nog met zijn ouders over gehad. Zijn moeder vind dat hij een 'streng' meisje nodig heeft die niet zijn kamer opruimt e.d en gewoon op dr strepen staat. En dan zou hij zo hevig verlieft moeten zijn dat hij wil veranderen.
Hij communiceerd ook niet goed en gelooft blijbaar alleen in struisvogelpolitiek(steekt kop in het zand, dan is er niets aan de hand) aldus zijn moeder. Opzich is hij ook nog iets te kinderlijk in zijn doen voor mij. Daar zou ik me vreselijk aan kunnen ergeren als ik bijvoorbeeld met hem samen zou wonen(echt echt samenwonene zeg maar Knipoog ) Ik wil hem duidelijk maken dat hij gewoon moet gaan praten wil hij ooit een goeie relatie hebben.

hallow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-08 19:06

Ik heb hem trouwens sinds vanochtend 10 uur niet meer gezien, hij is nu op zijn werk maar al een uur vrij. Opzich heeft die wandeling wel geholpen, heb hem ook gevraagt me niet te komen zoeken ofzo. Ik weet namelijk nooit waar ik heen loop. Uiteindelijk is dat Elst,Veenendaal en Rhenen geworden (rhenen- elst 5.6 km (ik heb door het bos gelopen dus daar zouden nog wel een paar km bij komen) Elst-veenendaal 7.4 km) wat toch nog een aardig eindje is..

MiniMouse

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 19:11

Keep up the good work Girl!! Haha!
Once a cheater always a cheater!

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 19:23

mooizo hallow.. goed gedaan. je hebt laten weten waar jij voor staat.

ik vind ook dat als je een relatie hebt, hij degene is waar je je gelukkig mee ziet worden. maar zo te lezen waren er al meer dingen die soms irritaties opliepen.. ik denk dat het beter is zo.

wat jij zegt over een streng meisje..dat kan maar zo werken. dan kan jij beter een jongen hebben die ook luisterd naar een lief meisje.. (en die zijn er ook hoor.. maar meestal een beetje verlegen)

je zal het nog wel moeilijk krijgen.. maar dit is the way to go girl!!

appiesjappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 20:13

Goed gedaan zeg echt super!!!!! Ook fijn dat je zijn ouders nog hebt gesproken en dat zij het goed verteld hebben wat hij en jij nodig betn. Goed hoor

hallow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-08 20:15

Ja tis wel fijn gezien zijn ouders erg nuchter staan. Ze maakten gelijk duidelijk dat wij het zelf uit moeten zoeken. Maar zeiden wel wat hun opviel enzo.

Shannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 20:33

Heel goed gedaan Hallow! Vind het heel sterk van je.
Blijf je daar nu voorlopig nog wel wonen?? (heb je daar eigenlijk je eigen kamer?)
Enne is hij je helemaal kwijt, dus ook als gewone vriendin? Of als partner?

hallow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-08 20:40

Ik word er niet gelijk uit getrapt Knipoog Ik zit bij vin op de kamer.
In het begin helemaal, het lijkt ons allebei het beste gewoon een tijdje geen contact te hebben als ik eenmaal weg ben... misschien komen we elkaar nog een keer ergens tegen.

Shannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 20:42

Maar hoe doe je dat dan als je samen op 1 kamer slaapt, dat totaal geen contact hebben??? Tong uitsteken

hallow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-08 20:43

Hier is geen andere kamer beschikbaar. Zodra de contact verbroken word kunnen we beiden het echt afsluiten. Vooral ik.

Shannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 20:45

hmm wel lastig. Ga je in de vakantie dan naar huis in Groningen?
(weet je trouwens al of je je jaar hebt gehaald?)

hallow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-08 20:47

Tja, ik ga een kamer zoeken in Arnhem of Nijmegen.. als ik niet over ben ga ik waarschijnlijk weer naar Groningen.
Nee ik heb nog steeds geen mail gehad..

kaill87

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 21:00

Jeetjee hallow, heb net je hele topic gelezen.. Vind het echt sterk van je dat je er een punt achter hebt gezet. Zo'n jongen verdien je niet, hij moet gewoon echt een keer flink op z'n bek gaan. Maar dan ook echt goed ! Misschien gaat hij dat nu wel, als jij wegbent en hij doorkrijgt dat je echt niet terug komt deze keer.
Misschien ligt ie er idd niet wakker van, daar moet je je echt niks van aantrekken meid. Zie die hele relatie maar als een hele wijze les waar je erg sterk van zal worden.
Ooit wordt ie echt verliefd en gaat ie onderuit.
Oe ik klink nu als een oude muts, ben zelf nog maar 20 maar heb ook in zo'n soort situatie gezeten.
Bij mij is het alleen wel goed afgelopen ( mijn vriend was gelukkig niet ZO erg als jou ex ). Maar die heb ik 2 jaar geleden zonder pardon de deur uitgezet. En die heeft het geweten hoor, zoop ze eigen klem en zijn vrienden bleven me bellen.
Het is totaal 2 maanden uitgeweest, toen ging het na dagenlang praten voorzichtig weer aan, hij ging op uitzending en dus konden we alles heel rustig opbouwen.
Bij ons is het wel goedgekomen, maar mijn vriend heeft gekropen voor mij. En dat zal jou ex nooit doen, dat maak ik wel op uit jou verhalen.

Heel veel sterkte meid en als je wilt praten staan m'n pb box open voor je !

hallow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-08 21:07

Dank je, nee hij zou nooit door het stof gaan voor mij. In het begin heb ik dat wel voor hem gedaan, misschien de reden geweest dat hij dacht dit wel te kunnen flikken. Mooi verkeerd gedacht dus Rolleyes I'am not that crazy Sigaar

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 21:09

Hey Kim, denk wel dat dit het beste besluit was Ach gut
Sterkte daar en jij komt je mannetje wel tegen hoor meis!

hallow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-08 21:09

Alet, ik wil de jouwe Clown

hallow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-08 21:12

Ik merk dat ik er toch langzamerhand al wat vrede mee begin te krijgen.. ik weet ook wel dat ik het niet verdiende, maar zo zijn dr ook weer dingen enzo.. ach je kent t wel.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 21:13

hallow schreef:
Alet, ik wil de jouwe Clown

Hijs (nog) niet van mij Knipoog

Misschien kan ik wel een leuke collega van hem voor je regelen? 1 pot nat toch Knipoog

OT: Maar je verdient iig beter dan je exlief...
Denk je dat je hem nog weerspreekt binnenkort of?

Christieen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 21:16

Heb het hele topic een beetje gevolgd, en ik vind het onwijs dapper en goed van je dat je er een punt achter hebt gezet. Zo'n lief meisje als jij kan veel beter krijgen, dat zul je zien. Beetje moeilijk dat je bij 'm woont, maar als je een nieuw huisje hebt zal het ook wel makkelijker voor je worden alles af te sluiten en opnieuw te beginnen.
Sterkte dr mee, je hebt de goede keuze gemaakt.