Jeetjee hallow, heb net je hele topic gelezen.. Vind het echt sterk van je dat je er een punt achter hebt gezet. Zo'n jongen verdien je niet, hij moet gewoon echt een keer flink op z'n bek gaan. Maar dan ook echt goed ! Misschien gaat hij dat nu wel, als jij wegbent en hij doorkrijgt dat je echt niet terug komt deze keer.
Misschien ligt ie er idd niet wakker van, daar moet je je echt niks van aantrekken meid. Zie die hele relatie maar als een hele wijze les waar je erg sterk van zal worden.
Ooit wordt ie echt verliefd en gaat ie onderuit.
Oe ik klink nu als een oude muts, ben zelf nog maar 20 maar heb ook in zo'n soort situatie gezeten.
Bij mij is het alleen wel goed afgelopen ( mijn vriend was gelukkig niet ZO erg als jou ex ). Maar die heb ik 2 jaar geleden zonder pardon de deur uitgezet. En die heeft het geweten hoor, zoop ze eigen klem en zijn vrienden bleven me bellen.
Het is totaal 2 maanden uitgeweest, toen ging het na dagenlang praten voorzichtig weer aan, hij ging op uitzending en dus konden we alles heel rustig opbouwen.
Bij ons is het wel goedgekomen, maar mijn vriend heeft gekropen voor mij. En dat zal jou ex nooit doen, dat maak ik wel op uit jou verhalen.
Heel veel sterkte meid en als je wilt praten staan m'n pb box open voor je !