Celeste
Lisa (maar die is dan waarschijnlijk weer te kort)
Sterre (maar die vond je te populair toch?)
Jasmijn
Aukje
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Niezzz schreef:Nieske komt ook niet vaak voor
weet ik ook gelijk wat dat betekend
)
)Brainless schreef:Ik vind als buitenlandse meisjes namen mooi:
Kyara (kieara)
Ayla (ijla)
Lara
(goh, het eindigd allemaal op A zie ik nu)
En toch ook (wel kort maar wel lief en stoer)
Fei
Dionne
Lynn (is al geweest, geloof ik)
anneliesdj schreef:Hey gefeliciteerd met je zwangerschap, geniet ervan!
Denk bij het kiezen van een naam eraan dat het wel uitspreekbaar en schrijfbaar moet zijn. Het is voor een kind moeilijk om steeds 3 of 4 keer zijn naam te moeten zeggen.
Bovendien kan een kind met een korte makkelijke naam eerder zijn eigen naam schrijven en spellen en dat is ook wel handig als je een buitenlandse naam gebruikt, dan gaat er toch snel gevraagd worden hoe je dat spelt.
.Brainless schreef:anneliesdj schreef:Hey gefeliciteerd met je zwangerschap, geniet ervan!
Denk bij het kiezen van een naam eraan dat het wel uitspreekbaar en schrijfbaar moet zijn. Het is voor een kind moeilijk om steeds 3 of 4 keer zijn naam te moeten zeggen.
Bovendien kan een kind met een korte makkelijke naam eerder zijn eigen naam schrijven en spellen en dat is ook wel handig als je een buitenlandse naam gebruikt, dan gaat er toch snel gevraagd worden hoe je dat spelt.
Mijn kinderen hebben (oer) hollandse namen maar ook dan word gevraagd hoe je het spelt,
omdat van elke naam wel verschillende manieren van schrijven is.
Ik dacht dat nl. ook, lekker makkelijke namen.
@equidea: Lara is toch van Lara Croft (zover ik weet)
Brainless schreef:Mijn kinderen hebben (oer) hollandse namen maar ook dan word gevraagd hoe je het spelt,
omdat van elke naam wel verschillende manieren van schrijven is.
Ik dacht dat nl. ook, lekker makkelijke namen.
@equidea: Lara is toch van Lara Croft (zover ik weet)

)