Ik ben echt onwijs bang voor... nog meer mensen???

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Flew

Re: Ik ben echt onwijs bang voor... nog meer mensen???

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 06:56

Wat grappig hoeveel mensen er dit soort films eng vinden. Misschien moeten we eens een meeting houden haha, met zn allen doodsbang onder tafel/achter de bank een heule enge film kijken. Nagelbijten / Gniffelen

EL4a1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 07:00

Hier meld zich er nog een die dus echt niet tegen enge films kan! heb een jaar of 3 geleden "The Ring" gezien en vindt het nu nog steeds eng in het donker om een film in de speler te stoppen Tong uitsteken

Kaka

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 07:47

BarbaLala schreef:
Ik vind jumanji al eng Huilen van het lachen

Jumanji vind ik ook een drama... die jager...

En IT, vreselijk. Ik haat alle mensen die onherkenbaar verkleed zijn, ga ik met een hele grote boog omheen (leuk in Sinterklaastijd, zwarte pieten zijn zoooooo eng). En ik hou nog steeds het doucheputje in de gaten (er zal zomaar bloed uitkomen) tijdens het douchen.
Ik ben nu 24 en volgens mij heb ik IT gezien toen in 8 was. Heeft een onuitwisbare indruk gemaakt.

Ook heel eng vind ik Scrooge. Ook gezien toen ik 8 was en nog steeds loop ik weg als de derde geest tevoorschijn komt. Maandenlang heeft moeder aan mijn bed gezeten tot ik sliep omdat ik weigerde alleen in mijn slaapkamer te blijven. Ergo, ik kijk geen enge films meer.

Lotje02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 07:50

En nog een Bloos
Eigenlijk vind ik dat soort films wel leuk en vaak keek ik ze ook met wat vrienden. Dat is dan hartstikke leuk totdat ik door het donker naar huis moet of alleen in mijn bedje lig Nagelbijten / Gniffelen ......

Jaren geleden zat ik met mijn zusje Pet Semetary te kijken en wij hadden onze hond tussen ons in liggen op de bank. Toen in de flim honden weer levend werden en mensen gingen aanvallen begon onze hond te grommen (in zijn slaap) Mijn zusje en ik hebben nog nooit zo hard gegild! (en arme hond schrok wakker en had geen idee wat er aan de hand was)
Ben ook een hele tijd bang geweest als ik in de spiegel keek nadat ik een film had gezien waarin een meisje steeds iemand achter zich zag staan met een mes als ze in de spiegel keer.
brrrrr.

Ik kijk voortaan alleen nog maar disneyfilms! Haha!

Wendy1978

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-08 07:54

Flew schreef:
Wat grappig hoeveel mensen er dit soort films eng vinden. Misschien moeten we eens een meeting houden haha, met zn allen doodsbang onder tafel/achter de bank een heule enge film kijken. Nagelbijten / Gniffelen

Ik stem dan toch voor een Dinsey Meeting hoor Bloos Clown
hahaha

Kaka

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 07:59

Yup, Disneymeeting, of zwijmelfilmmeeting!

Nezzie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 08:06

Hier nog zo'n angsthaas. Ik ben 28 en durf ook geen enge films te kijken. En huil ook bij Disney's.
Van de week was Alien op tv. Dus ik vraag aan vriendje of die film te eng voor mij is. Zijn antwoord: JA. Hij kent mij. Haha!

Saw heb ik wel gezien, omdat ik daar heel benieuwd naar was. Dus om 10 uur 's ochtends met alle gordijnen open en het geluid van de tv zacht gekeken. Nou, dat doen we dus maar niet weer.
The Shining (here's Johnny!) moet je toch gezien hebben als Stephen King fan. Juist, ik heb de film dus op fast-foreward gekeken, dan durfde ik het net. Ben je ook gelijk lekker snel klaar. Knipoog

IT vond ik de film dan weer erg van tegenvallen. Maar als ik het boek lees loop ik weer weken om putdeksels heen.

Enge boeken lees ik dan wel, maar die mogen absoluut niet op de slaapkamer komen. Die moeten in de woonkamer blijven liggen.

De scream-films heb ik vroeger gekeken met een vriendin. En daarna mijn moeder bellen dat ze me op moet komen halen omdat ik niet alleen naar huis durfde fietsen (ik was 15). En dan samen tegen het plafond vliegen omdat mijn moeder aanbelt. Bloos

Ach, je kan heel gelukkig leven zonder enge films te kijken, toch?

arian_wolf

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 08:09

Zo, er zijn echt veel mensen die horror/triller eng vinden Nagelbijten / Gniffelen

Terwijl ik ze GE-WEL-DIG vind! Je gedachten aan de kant en dat zo'n filmpie kijken.
Nou je denkt echt nergens anders meer aan hoor! Het is zo ontspannend.

Hoewel ik een film over geesten niet kan bekijken Zij zijn groot en ik is klein! Dan schijt ik drie kleuren in me broek.

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 08:50

Ik kan er ook echt slecht tegen enge films. Van bijvoorbeeld the grugde heb ik echt een week niet geslapen. Een paar weken terug heb ik de sixth sence gekeken, ik slaap nu nog steeds met licht aan. Na house of wax durf ik eigenlijk niet meer met lage schoenen te lopen(de scene dat iemand wane's achillespees doorknipt). En ik had house of wax met mn vriendje gekeken. Die heb ik midden in de nacht wakker gemaakt omdat die me naar de wc moest brengen Tong uitsteken .

De ergste was nog wel silence of the lams.. Vele vele vele nachtmerries over meneer hannibal Clown .

Wendy1978

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-08 08:55

arian_wolf schreef:
Zo, er zijn echt veel mensen die horror/triller eng vinden Nagelbijten / Gniffelen

Ja, en ik maar denken dat ik de enige was Bloos
Gelukkig... nog meer mensen zoals ik Tong uitsteken

Ragebol1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 08:59

Er is een horrorfilm die wij angsthazen kunnen kijken.
Hij is oud maar leuk.

Braindead!

Dan kunnen we zeggen dat we toch een enge film hebben gezien zonder bang te zijn.

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 08:59

Ik ben ook echt bang voor enge fims, zelf thrillers durf ik veelal niet te bekijken.

Heb het natuurlijk weer getroffen met een vent die een enorme fan is van zulke films, hele collecties heeft ie ervan in huis, en ik durf niet eens naar de voorkant van het dvd doosje te kijken Clown . Naja, die bekijkt ie maar wanneer ik niet bij hem ben hoor Tong uitsteken .

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 09:52

En ik heb hier alleen het woord JAWS zien staan,... 3 x raden waar ik vanacht over gedroomd heb Bloos Nagelbijten / Gniffelen

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 09:58

Cyntje schreef:
En ik heb hier alleen het woord JAWS zien staan,... 3 x raden waar ik vanacht over gedroomd heb Bloos Nagelbijten / Gniffelen

HAAI Haha!

Deep blue sea en Jaws vond ik trouwens niet zo eng. Verward
Maar denk ook dat dat komt doordat ik voorlopig toch geen haai tegenkom Bloos

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 10:00

Ik heb (helaas) een televisie op mijn kamer staan... Laatst hebben we naar 'the ring' gekeken, durf amper slapen omdat ik schrik heb dat dat mens uit m'n tv komt gekropen Haha! Nu hangt er steevast een handdoek over de tv Haha!

Van the grudge heb ik weken niet geslapen!!!

Films als Chuckie en Jaws kunnen me niet zo snel van m'n stuk brengen, maar sommige films... Brrr!

Scream films, Saw films, die zeiden me ook niet veel omdat het echt zo verschrikkelijk fake was gemaakt, en na 1 heb je ze allemaal wel gezien.

@suusiejj: ik heb die making of ook gezien Haha! Sindsdien denk ik ook altijd zo: rustig Sas, het is nep, zijn allemaal acteurtjes en veeeeel computerwerk... Dromen

Ben echt een schijtebroek... Geef mij maar disney films Haha!

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 10:01

A_lette schreef:
Cyntje schreef:

HAAI Haha!

Deep blue sea en Jaws vond ik trouwens niet zo eng. Verward
Maar denk ook dat dat komt doordat ik voorlopig toch geen haai tegenkom Bloos

Ik vond JAWS ook niet eng want ik vond het onwijs nep,... maar ik hoef maar door dit topic heen te lezen en mijn nachtrust is ver te zoeken Huilen van het lachen

Andante

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 10:05

Doodeng die films, bah, ik kijk ze ook niet.
Ik vermijd ze omdat ik er ook nog eens hyperventilatie van wil krijgen, als het echt te eng is.
Normaal gesproken ben ik er dus ook goed ziek van Koe .
Verder vind ik een leuke film kijken hartstikke leuk, maar met zo'n enge film hoef je niet aan te komen bij mij Haha!.
Je bent dus niet de enige nee, gelukkig niet.

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 10:07

goh lotgenoten! wat cool!
Ik kan dr ook niet tegen.. Heb een paar jaar terug the exorcist gekeken, Man wat was ik bang.. ik ben geloof ik een jaar lang bang in bed geweest :p
En een paar maanden terug i am legend.. niet eens heel eng ofzo, maar weer een paar wken van die waanideeen gehad Tong uitsteken Vooral leuk als je dan na de film savonds de hond nog uit moet laten Haha!

Mummie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 10:08

Sorry dat ik even inbreek maar ik ben een echte Horror Freak. Kijk eigenlijk alleen maar enge films en dan het liefst in het donker met alle lichten uit Knipoog
Mijn beste vriendin heeft hetzelfde en zodra er een nieuwe enge film uit is in de bios gaan we altijd meteen heen.

Als ik heeeeeel eerlijk ben ben ik altijd wel blij als mijn vriend thuis is .... Knipoog O ja, en ik ben 33 Bloos

Joto

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 10:09

Haha hoe donkerder hoe beter.. En hoe meer rare dingen er gebeuren hoe beter.. Alleen ik heb een poppentrauma opgelopen.. dankzij chuckie.. Echt al zie ik een babyborn snachts! Die gaat heel snel het huis uit

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 10:12

Ik kijk juist niks liever dan horrorfilms! Knipoog

Frenka

Jeetje wat herkenbaar dit!
Ik ben 28 en heb het ook niet zo op enge films.
Chuckie ga ik dus nooit en te nimmer kijken! Heb ooit The Exorcist gezien en heb geloof ik 3 maanden niet rustig geslapen!!

Mar77

...... de hulk!!!!!

Als klein kind 1 keer een stukje gezien en dat was goed voor heel veel nachtmerries....

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 10:13

*ziet joto een pop uit de kast pakken en een ongelovelijke schop uit het raam geven met een bult woedend geschreeuw* Vork

plotie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 10:14

Ik heb juist het tegenovergestelde. Ik kan soms niet eens genieten van ene grizelige film omdat ik weet dat het fake is.
Maar de film moet echt eng zijn voor mij, anders kijk er er niet eens meer naar Slapen
Toch kijk ik er graag naar, veel beter dan die melige, romantisch, altijd-een-happy-ending-films Clown