Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
JoyCiej007 schreef:Ja natuurlijk is dat zo, maanling, maar zo'n 'geintje' in de zin van 'laat vriendinnen wel spioneren want dan is er altijd wel iemand bij als je vermoord of verkracht wordt'
en dan met van die smileys er achter.
Vind dit soort dingen toch wel een serieuze zaak, vind ook niet dat je daar geintjes over moet gaan maken
Somebitch schreef:Wiens idee was het om aftespreken?
Somebitch schreef:Hmm oke.. Tja aan de ene kant denk ik beter dat je het niet kan doen.. Aangezien je hem nu al wilt achterhalen etc.
Lovely schreef:Nou, Lovely is niet blond (althans niet van nature) en Lovely has been around. Je wilt denk ik echt niet weten wat ik allemaal uitvroot toen ik 14 was. We hadden toen geen internet, maar ieder tijdperk heeft zijn media, dus eigenlijk gebeurde er precies hetzelfde. Nu heb ik enorm veel mazzel gehad dat ik altijd wel mijn zaakjes goed regelde, maar ik ben wel degelijk een paar keer in gevaar geweest. Maar nog even afgezien daarvan, er worden nog steeds regelmatig meisjes vermist of vermoord omdat ze met verkeerde mensen omgingen.
Miss_Malfoy schreef:Oeps nu heb ik toch een "is het wel verstandig" topic van 5 pagina's... Dat was eigenlijk helemaal niet mijn bedoeling...
Somebitch schreef:Maar toch zegt je gevoel dat je het toch niet zeker weet dan TS.
Somebitch schreef:Je niet scheren..
Waar?