Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Draait inderdaad als een zonnetje!
Manon88 schreef:Ik heb nu Linux met Firefox alleen alle plaatjes zijn bij mij nu zo lelijk. Hoe komt dit?
Heb nog geen fouten ofzo kunnen ontdekken! Snader schreef:@Manon: Volgens mij zie ik niks vreemds aan die screenshot. Wil je gedetailleerd omschrijven wat het probleem is?
@Buster: Wat heb je precies gedownload? Een update voor Firefox? Zo ja, wat voor een bestand heb je gedownload: een tarball of een deb-package?
Als je geen problemen hebt met FF, dan zou ik even wachten tot de update in de Update Manager verschijnt.
HorseyDude schreef:Ik ga het even proberen.Firefox 3.1 is uit, misschien helpt deze update, Manon88?
EDIT: testversie is uit, sorry, vergeten te vermelden!

Manon88 schreef:Ik heb nu 3.1 gedownload maar ik snap niet hoe ik het moet installeren. Het zijn namelijk allemaal losse bestandjes.
Manon88 schreef:Ik kan Silverlight niet installeren op mijn computer en op de andere computer heb ik Linux dus daar kan het ook niet op. Ik kijk de Olympische spelen op http://www.eurovisionsports.tv/olympics/ als je het tenminste daarvoor wou weten.

Hihihi... Maar soms heb je even een reminder nodig