BN'er tegenkomen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Yinari

Re: BN'er tegenkomen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 17:53

Leuk eigenlijk zoals onze hersenen dan werken hè, zoals bij TS.

Hé, die persoon ken je --> Zwaai (jij zwaait braaf)

Zie je wel, persoon zwaait terug --> Lach (jij lacht braaf)

Goh, was dat geen BN'er, die kent jou helemaal niet! --> oeps (jij moet lachen om je fout)

Even beetje stom beschreven, maar zo lekker suf gaat het eigenlijk wel natuurlijk Haha!

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 17:54

Pascal van Bløf in de Konmar in Middelburg Sigaar
Mijn moeder helemaal hyperend, ik schamend voor mn moeders reactie Huilen van het lachen

En tijdje terug nog één van die mannen van dat duo van "De nieuwe Uri Gellar". Rob of Emiel. Weet alleen niet welke Tong uitsteken Stapte in de bus Ja

Bolivia

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 17:54

Ik was bij een liefdadigheidinzamelingsconcert waar mijn moeder met haar koor optrad. Daphne Deckers presenteerde het en ik zat naast haar. Was toen een jaar of 9, ze was heel vriendelijk tegen me Lachen.
Oh ja en in het dorp heb ik Henkjan Smits en Peter R. de Vries zien fietsen.
Patrick Lodiers en Matthijs van Nieuwkerk ga ik waarschijnlijk nog een keer ontmoeten, een vriend van mijn moeder kent ze Lachen.

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 18:06

Toen ik op een doodnormale zondag middag een keertje een fietstocht aan het maken was hier in het bos, moest ik opeens iemand inhalen. Ik kijk nooit naar wie ik inhaal, vind dat namelijk ook niet echt fijn als dat bij mij gedaan wordt. Dus wij inhalen... Zegt mijn vader opeens. Weet je wie dat was? Anky van Grunsven en Sjeff met de kinderen Tong uitsteken Whaatttttt?!!! Nog wel even achterom gekeken, maar verder niet terug gereden enzo Lachen

Naomi_Jortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 18:11

M'n tante liep ooit tegen Jody Bernal op, en daar was ik ook bij, stomme vent zei niet eens sorry Zij zijn groot en ik is klein! had al 'n hekel aan 'm, maar vanaf toen nog meer Nagelbijten / Gniffelen
Lotte van Djumbo ken ik persoonlijk, heb dansles van haar gehad, en ze had ook 'n paard enzo, dus daar heb ik veel mee gedaan Ja
Kwam d'r pasgeleden tegen, ze herkende me meteen Tong uitsteken
Willem (van SYWBAP) kom ik ook nog vaak tegen, maarja, zijn moeder woont dan ook achter mij Vork
En ik ken er nog wel meer, weet ze nu alleen niet zo snel meer te herinneren ROFL

gaapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 18:17

op de oude stal in die straat woonde nick uit goede tijden(weet niet hoe hij echt heet hihi)

dus ik wandelde daar elke dag en ik heel gewoon doorlopen
hoi en hoi en door weer verder

daarna stiekum toch nog even achterom kijken
tot ik hem wel 10 keer gezien had toen was het niet meer leuk

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 18:30

Zo stiekem heb ik ook al best wat BN'ers gezien zit ik te bedenken terwijl ik dit topic lees Haha!

Heb een kort praatje gemaakt met Anky van Grunsven toen ik een handtekening van d'r kreeg, heb een aantal keer mensen aan de kassa gehad die aan Idols meededen (ik zou écht niet meer weten wie, al mijn collega's stuiteren omdat diegene in de winkel was en uiteraard kwamen ze bij mij aan de kassa Clown ).

Koningin Beatrix is een keer in onze woonplaats op bezoek geweest, minister Rouvoet hield een toespraak in de dansschool waarvan afgelopen vrijdag de laatste avond was omdat ze gaan stoppen. Ik heb ook wel eens een danswedstrijd gehad waarbij een van de juryleden van Dancing with the Stars jureerde, dat is ook maf Haha!

Verder waren we laatst uit eten hier in de stad en bleek er een ex-GTST'er op het terras te zitten (ook weer geen belletje bij mij, vriendinnetje wel helemaal overstuur Haha! ) die een aantal meiden naar hun gala reed, wel gaaf Ja

Vooral die herkenning zo van 'Hee, die ken iK!' terwijl diegene jou natuurlijk helemaal niet kan kennen is erg leuk ja Clown

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 19:00

In een uitgaansgelegenheid in een dorpje hier in de buurt, liep ik tegen Elvis (gerald of gerard bakker?) op.. Bekend van de tv serie van Van jonge leu en oale groond .. Volgens mij is die tv serie nu ook te zien op NL 1,2 of 3..

Hij is ook klein int echt zeg

Shattered

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 19:07

Ik een keer johnny kraaijkamp jr. tegengekomen in de free record shop. Merkte het pas toen hij de winkel uit liep, ook sta ik nog als 7-jarige met robbert ten brink op de foto. Huilen van het lachen

_PassoaJus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 20:24

Ik zie dagelijks Syb van der Ploeg, oftewel Syb van de kast! Ook de gitarist van de Kast kom ik dagelijks tegen; Sietse. Ik ben de koningin, prins Willem Alexander, Maxima en de reutemeut, Jan Smit z'n moeder, Baukje Wytsma, Mirjam en zo nog wel een aantal Friese bekenden.

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 20:27

Anita van Boer Zoekt Vrouw ROFL

Yorghos

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 20:29

Afgelopen winter kwam ik Ruben Nicolai tegen in een Outdoor kledingzaak in eindhoven. Hij was skibroeken aan het passen Lachen Ik heb hem verder niet lastig gevallen Lachen
Verder weleens een of andere voetballer gezien in Six Flags. Vraag me niet wie het was, want ik weet niks van voetbal maar mijn vriend kende hem wel.
Jeroen Post eens gezien bij de benzinepomp (jemig, wat een klein kereltje!)
Albert West en Anky van Grunsven weleens in de supermarkt gezien. En Ruud van Big Brother woonde vroeger praktisch bij me om de hoek Haha!

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 20:32

Ik heb jaaren geleden wat video's aan erica terpstra overhandigd.
Marlies Schuitenmaker van idols 2 ofzo.. ken ik ook wel persoonlijk..
En verder heb ik nooit een BN'er gezien Tong uitsteken

shadowflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 21:17

De meneer van racoon (zanger dus) zie ik regelmatig en komt regelmatig een ijsje halen bij ons ... maar zo bijzonder is ie niet Tong uitsteken

marialva

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 21:21

ik kwam deze lelijke vent tegen Haha! ik weet echt niet wie hij is maar hij wilde met mij op de foto Cool ROFL

Afbeelding

Ellebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 21:32

Haha! Whahaha marialva vast een zwerver Haha!

Ik heb t nooit door als een BN-er voor mn neus staat, ik kijk ook bijna geen TV. Op de praktijk een keer met een stomvervelende klant die zijn dochter een keer mee had en waar ik lichtelijk bot tegen was -> Fatima Moreiro de Melo (dinges) met dr pa. En een keer een voetballer met bijpassend voetbalvrouwtje, Malthezer op de arm en zn Feyenoord shirt nog aan -> een zekere Guzman ( Blond ik kende m niet maar de assistente lag in een soort aanbiddings-stuip).

In Amerika een keer ernstig gefeest met klein latino mannetje -> Wilmer Valderrama van that 70's show. Ik vroeg me al af waar iedereen zo spastisch over deed Haha!

Pinacolada

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 21:43

Ik zou heel veel niet eens herkennen he...sommige namen die jullie hier opnoemen komen me niet eens bekend voor Haha!.

Maar zal ook ff ontopic meedoen Tong uitsteken..de dochter van Piet Paulusma heeft jaren bij me in de les gereden, dus die zag ik regelmatig. (zit ook op bokt Tong uitsteken), Piter Wilkens is een friese zanger...die zn dochter rijdt ook bij onze club. Verder Syb van der Ploeg, Rense Westra in de Hema...die jongen die eerst in Twarres zat..naam kwijt..uhh...de koningin was op onze school Tong uitsteken..

Toen ik op Vlieland werkte kwam Robert ten Brink er vaak..die dus...en ben wel met die blond mee teruggereisd...aahh...hoe heet ze nou..die man heet Edwin en zij zat oa in Spangen en doet ook iets met die nieuwe film Zomerhitte ofzo..

rissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 21:50

Als ik er over nadenk heb ik best al veel bn ers gezien.
De grappigste ontmoetingen waren met Tatjana en Wouter bos.
Tatjana kwam, enkele jaren geleden, tijdens een recordpoging een hart onder de riem steken op onze dansschool en iedereen (vooral de mannen Koe ) liepen zenuwachtig rond. Ik... al om me heen kijkend...: "Ik zie haar niet hoor!"
Zegt iemand naast me...."ik sta hier ".....
Ze stond dus al doodleuk een poosje naast me mensen gedag te zeggen Blond

Wouter Bos ben ik op een zaterdag op het pontje achter het centraal station Amsterdam tegengekomen en heb hem vriendelijk gedag gezegd en hij lachte even naar me.
De eerst volgende maandag was ik aan het werk in een groot warenhuis in Amsterdam. (Ik moet er ter verduidelijking even bij vermelden dat ik in de bouw werk.) Hoor ik opeens achter me.... Hee, kijk nou een vrouw in de bouw...
Aangezien ik deze opmerking ongeveer 50 keer per dag te horen krijg, draaide ik me licht geirriteerd om en keek recht in het vreselijk verbaasde gezicht van ....Wouter bos. Zegt hij tegen mij: Dat is echt toevallig...ik zag je zaterdag ook al op het pontje...
Vond het eigenlijk wel erg leuk dat hij me herkende.

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 21:55

Ergens lijkt hioj wel een beetje op jack Sparrow!

rissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 21:56

HorseyDude schreef:

Geef mij de echte maar! Haha!

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 21:59

rissa schreef:
HorseyDude schreef:

Geef mij de echte maar! Haha!

Ok dan.....

Afbeelding
Maarrrrrrrrr........ we dwalen af..........

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 22:02

ik werkte vorig jaar in een auditorium op de rabobank als service kracht, dat is een ontzettend mooi gebouw waar evenementen worden gegeven, ik heb daar als schoonmaakstertje echt onwijs geluk gehad (liep wel in pak btw) ik heb prinses laurentien,en prinses maxima meerdere keren gezien, ik heb henk jan smit aangeraakt (ja echt Huilen van het lachen ) *LOL* een handtekening gekregen in zn nieuwe boek (word je trouwens best hyper van zo dicht bij je en het zijn ook maar normale mensen haha) prins willem alexander, ik geloof dat ik do? nog een keer gezien heb daar en veel en veel meer Haha!

edit: mijn oom is btw DJ en staat in amerika in de top 50, die mag ik dus ook wel bekend noemen, kom hem regelmatig tegen, zo zaterdag nog op mijn verjaardag *LOL*
Laatst bijgewerkt door xDramaQueen op 04-06-08 22:05, in het totaal 1 keer bewerkt

Liedje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 22:05

Ik heb Sascha van TMF gezien in Amsterdam. Lachen

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 22:10

Eehhmm..
Ik heb 'vroegah' Ome Willem in het echt gezien en Jeroen Krabbé ook eens in het wild tegengekomen.
Ennn...ff denken...Candy Dulfer en Ilse de Lange Ja

kehdra

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 22:19

Ik had die, euhm, weet zijn naam nog steeds niet. die gast van holland next top model in de winkel, kwam een koffer kopen, toen hij binnenkwam, vond ik hem zo bekend voorkomen, dat ik dacht dat het een vaste klant was, dus groette hem nogal uitbundig...

Ook loopt Kim (die gewonnen had) regelmatig bij mijn werk langs, die heeft dat catwalk loopje ook gewoon op straat hoor Tong uitsteken
Maar ondertussen gaat ze gewoon nog met de bus. Tong uitsteken