Na 1,5 jaar vriend waarschijnlijk nog steeds getrouwd

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nicje87

Re: Na 1,5 jaar vriend waarschijnlijk nog steeds getrouwd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-08 21:13

Nou, ik kom net weer thuis en heb weer neiuws.... Aller eerst allemaal heel erg bedankt!

We zijn ergens wat gaan drinken en daarna uit eten geweest. Ik was met die vriendin en haar verloofde en een neef van hem die altijd in engeland heeft gewoond en hier sinds 6 weken is. En ooh ik heb echt gehuilt van het lachen Haha! wie had dat gedacht?

Onderweg terug belde die vriend van ergin. Hij had ergin gesproken en ergin had gezegt dat het over tussen ons is en dat ik een ander huis moet zoeken omdat ik bij een vriend van zijn ouders woon..
Kortom ik hoef niet meer te wachten tot hij vrij is en mijn vragen zijn grotendeels beantwoord. Ik weet genoeg!

Nu hopen dat mijn baas inmiddels al wat gevonden heeft.

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 21:14

Wat een hufter!!!!!

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 21:17

Apart dat je het dan weer via via allemaal moet horen!

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 21:19

Samy schreef:
Apart dat je het dan weer via via allemaal moet horen!

het is gewoon een lafbek Boos!

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-08 21:21

ja, maar dat komt doordat hij vast zit. En ik dnek dat hij bang is dat straks zijn familie komt en hij nog meer problemen heeft Knipoog

Alleen vindt ik het vreemd dat Ayer zegt dat hij Ergin net gesproken had,,?? HIj zou dus om 22.00 uur op het politiebureau zijn geweest om hem te zien? Ik vindt het erg vreemd... Maar ja.. mocht die Ayer het verzonnen hebben dan merk ik het vanzelf wel en voor nu weet ik gewoon genoeg...

rossebol

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 21:21

Jeetje meis wat vreselijk dat je dat na zo'n tijd gewoon via via moet horen!

wat een gore L*L dat hij dat geeneens recht in je gezicht durfd te zeggen.
ga niet in een dip zitten ookal is dat misschien erg moeilijk nu maar ga door met je leven! doe wat je leuk vind en wat je hartje je zegt!

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 21:24

iloveyah87 schreef:
ja, maar dat komt doordat hij vast zit. En ik dnek dat hij bang is dat straks zijn familie komt en hij nog meer problemen heeft Knipoog

Alleen vindt ik het vreemd dat Ayer zegt dat hij Ergin net gesproken had,,?? HIj zou dus om 22.00 uur op het politiebureau zijn geweest om hem te zien? Ik vindt het erg vreemd... Maar ja.. mocht die Ayer het verzonnen hebben dan merk ik het vanzelf wel en voor nu weet ik gewoon genoeg...

Ja, maar als het een vent was, had hij met dit bericht gewacht en je het persoonlijk gezegd. Dat is toch wel het minste na zo'n lange relatie. En heeft die Ayer reden om te liegen?

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-08 21:30

Ja daar heb je gelijk in! Maar ik denk dus dat hij bang is voor nog meer problemen waneer zijn familie naar me toekomt..Ik denk dat hij bang is dat hun de hele waarheid te horen krijgen....

En ik heb alweer nieuws: Die vriendin belde me net en ik kan bij haar vanaf morgen avond slapen tot ik wat anders gevonden heb Haha!

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 21:34

Dan is het of een overspelige kl@@tzak of een lafbek. In ieder geval niet iemand voor een leuke meid zoals jij! Heel veel sterkte want dit moet wel ongelooflijk rot zijn. Gelukkig kan je naar die vriendin.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 21:44

Ah wat ontzettend rot voor je zeg! En wat een klootzak is het als dit gewoon anderhalf jaar lang een leugen is. Fijn dat je naar die vriendin kan!

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-08 21:48

Ayer belde me net weer, want ik zou hem laten weten waneer ik hier ongeveer weg ga. Hij zei dat ergin verder niks zei behalve dat ik hem en zijn familie niet meer moet bellen en dat ik zo snel mogelijk uit dit huis moet. Verder vertelde Ayer mij dat hij morgen hoogst waarschijnlijk vrij komt en heeeeeeel veel problemen thuis heeft...

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 22:51

Die problemen die hij thuis heeft, daar heeft hij het zelf naar gemaakt.
Dat hij erin stikt!!

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-08 22:54

Precies Haha! Duivel heb hem net een sms gestuurd met dat ik me geld wil en verder helemaal niks. Dus dat zal morgen het eerstezijn wat hij leest als hij zijn telefoon aan zet Clown Duivel

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 23:08

Oh jee, krijg je nog geld van hem? Dat is wel even heel vervelend als het allemaal op deze manier gaat. Wat een gedoe zeg. Het is wel fijn dat je zo'n leuke avond hebt gehad, gewoon vaker met ze op stap gaan Knipoog.

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-08 23:17

Ja, en waarschijnlijk kan ik fluiten naar me geld, maar dat maakt verder niet uit...
En we zijn inderdaad van plan om dit vaker te gaan doen, want we hadden het alle 4 naar ons zin vanavond.
Ik ga nu maar eens slapen. Afgelopen nacht weinig geslapen zoals jullie aan me berichten kunnen zien en morgen weer werken. Morgen ochtend moet ik met de bus naar me werk hihi. Normaal bracht Ergin me altijd...

Ik wil iedereen nog steeds bedanken voor de tips, hulp, steun en medeleven! Het doet me goed en maakt me sterker!

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 23:20

Goed zo meid. Slaap lekker!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 23:21

Hee Nic, ik ken je dan wel niet maar heb wel wat topics van je gelezen, ik wens je heel veel sterkte en wijsheid en bovendien een goede nachtrust!!!!
Pas goed op jezelf meissie!!!!
En hou je taai, ik denk aan je.

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 23:22

Hier een meelezer van je topics.

Wees trots op jezelf meid, wat er ook gebeurt en wat ze ook zeggen!

Ga lekker slapen en laat je niet van de wijs brengen door zo'n apenbonker!!

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-08 00:45

Inmiddels is het hier 2.43 uur en lig ik nog steeds wakker.. Ik rook even een sigaretje en ga dan opnieuw proberen te slapen...
Dank juliie wel alleen een fijne nachtrust heb ik helaas niet..
Trots ben ik niet,maar wel weet ik dat ik niet fout ben geweest. Ook heeft hij dit spel zo slim gespreeld. Maar we zien het... waarheid komt altijd boven water!!
En BarnaLala ik moest lachen om je apenbonker hhiihhi

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 06:59

Liezel1 schreef:
Die problemen die hij thuis heeft, daar heeft hij het zelf naar gemaakt.
Dat hij erin stikt!!

En dat niet alleen. Zoals het er naar uit ziet, heeft behalve jou ook zijn vrouw al die tijd voorgelogen. Logisch dat hij zegt dat het een raar wijf is. Zou elke overspelige vent doen. Al is het alleen maar om te zorgen dat je bij haar uit de buurt blijft. Bedenk waar je loyaliteit zit. Wat mij betreft zeker niet bij hem. Persoonlijk zou ik de vrouw als het in Nederland was wel de waarheid zeggen. Heeft ze recht op. Waar jij zit, weet ik nog niet of ik dat zou doen, met dat zuidelijke temperament enzo.

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 06:59

Jeetje ik schrik hier van!!!

Vraagje, heb je ooit zijn Identiteitsbewijs in handen gehad? Daarop staat namelijk of hij getrouwt is of niet! Dat is verplicht en wordt ook meteen aangepast bij een huwelijk/scheiding.

Verder als dit allemaal waar is.... In de Turkse cultuur die ik ken, is dit echt uit den boze, iets ergers wbt relaties kun je je niet voorstellen.... Dus ik schrik hier echt heel erg van.
Wegwezen bij hem, dat sowieso denk ik.... Want dit is echt niet normaal. Ik denk als ik jou was, dat ik hem niet eens meer zou willen spreken. Scheve mond
Echt heel erg... sterkte. Ach gut

kamaron

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 07:17

Iloveyah87
wat een vreselijk verhaal zeg, lijkt wel een slechte soap, wens je veel sterkte maar dat komt wel goed je bent een sterke meid zo te lezen.

Nathalie waar staat dat dan in je identiteitsbewijs?

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 07:28

Tjee meid wat heb jij te voorduren gehad zeg Ach gut [ik ken je dan wel niet] maar zo'n meid als jou verdiend zo'n jongen niet. Wat een ongelooflijke botte l*l... Laat hem maar lekker al die problemen krijgen thuis!!

De Turkse cultuur die ik ken zou wat betreft relaties etc niet zoiets doen laten voorkomen [lees:mijn zus is getrouwd met Turkse man], en heb er vele verhalen zowel positief als negatief over gehoord waarbij meer positieve in uit kwam dan negatief.

Voor jou is het nu ff een regelrechte ramp maar probeer bij zover als kan de draad weer op te pakken, laat hem maar lekker stikken!

Jij verdiend zoveeeeeeeeeeeeeeeeeeel beter Knipoog Knipoog

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 07:36

jeetje..

en nou proberen te vergeten die vent.. wat een loser.
snap dat je er veel mee gedeelt hebt, maar als ik het hier allemaaal lees is het voor jouw allemaal geven geven en geven geweest en voor hem nemen nemen en nemen van 2 walletjes nog wel. en dat hije je dan zo uit huis zet. heel apart.

maak je niet druk om hem.. hij liegt zich er wel weer uit.
ga verder met het leven.. verwerk de hele boel..

en voel je vooral niet schuldig..

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 08:34

wat een eikel, als ditw aar blijkt te zijn
wsat ik niet snal is dat na anderhalf jaar niemand wat gemerkt heeft, wel vreemd
en ow ja, als dit mij gebeurde, was hij nog niet klaar met me,e had die ex een heel fijn briefje van mij mogen ontvangen met alle informatie erin