Siegje schreef:Sterker nog.. het is gewoon een feit. De pasvorm is, sowieso voor wat groteren borsten, een stuk beter. Ik durf er trouwens een wedje om te leggen dat de dames die zeggen dat de bh's van hunkemoller of H&M goed zitten en kwalitatief goed zijn, nog nooit een bh van een goed merk hebben gedragen. Of ze moeten al cup A of B hebben.
Whoe! Hier ben ik het niet helemaal mee eens
Ik koop ook al jaren bij de hunkemoller, mijn budget laat meer gewoon helaas echt niet toe. Heb echter sinds kort weer fatsoenlijk kunnen shoppen en heb nu 3 triumph's en een viva BH in mn kast liggen,.. ah wat een verlichting..
Maar! Ik heb ooit een keer! een goede bh bij de HM(=HunkeMoller) en die zat echt goddelijk voor 20 euro. Maar dat was geen blijvertje. Die zat net zoals mijn dure triumph nu zit. Maar uit het assortiment, zon seizoens bh.
Ik vind een goede bh eentje die je niet voelt zitten, maar waar je wel de steun van hebt. En dat kan ik gewoon niet vinden bij de HM.
Daarbovenop breken de beugels van de HM bh's altijd bij mij, (iemand daar ook last van hier?) En het kann iet zijn omdat het foute maat is ofzo, ik kan nu toch wel ondervinden wanneer er een goed zit en wann niet (na 8 jaar...) Maar heb nog geen BH gehad die niet knak zei na eenpaar maanden.
Maarja, heb nu nieuwe goeie bh's en t zit zo lekker

en ze zijn leuk, met kleurtjes.
Das ook zoiets waar ik me bij de HM helaas aan erger..ik heb 90E en ik kom altijd op zwart of wit uit, en misschien als ik geluk heb een rode / groene endan is het op met de kleurstof voor de grotere maten... ZONDE!