Lingerieliefhebbers?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Kahawa

Re: Lingerieliefhebbers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 21:03

lin·ge·rie (dev)
1 luxueus damesondergoed

Dus ik denk niet dat Siegje bedoelt dat Hunkemoller slecht is oid. Ik denk dat jullie het wel met me eens zijn dat Hunkemoller nou niet zulk luxe damesondergoed heeft? Wat imo niet betekent dat het niet mooi of goed genoeg kan zijn. Lachen
Laatst bijgewerkt door Kahawa op 30-05-08 21:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Siegje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-08 21:03

Lolleke schreef:
Siegje schreef:
Sterker nog.. het is gewoon een feit. De pasvorm is, sowieso voor wat groteren borsten, een stuk beter. Ik durf er trouwens een wedje om te leggen dat de dames die zeggen dat de bh's van hunkemoller of H&M goed zitten en kwalitatief goed zijn, nog nooit een bh van een goed merk hebben gedragen. Of ze moeten al cup A of B hebben.

Whoe! Hier ben ik het niet helemaal mee eens Vork
Ik koop ook al jaren bij de hunkemoller, mijn budget laat meer gewoon helaas echt niet toe. Heb echter sinds kort weer fatsoenlijk kunnen shoppen en heb nu 3 triumph's en een viva BH in mn kast liggen,.. ah wat een verlichting..

Maar! Ik heb ooit een keer! een goede bh bij de HM(=HunkeMoller) en die zat echt goddelijk voor 20 euro. Maar dat was geen blijvertje. Die zat net zoals mijn dure triumph nu zit. Maar uit het assortiment, zon seizoens bh.

Ik vind een goede bh eentje die je niet voelt zitten, maar waar je wel de steun van hebt. En dat kan ik gewoon niet vinden bij de HM.
Daarbovenop breken de beugels van de HM bh's altijd bij mij, (iemand daar ook last van hier?) En het kann iet zijn omdat het foute maat is ofzo, ik kan nu toch wel ondervinden wanneer er een goed zit en wann niet (na 8 jaar...) Maar heb nog geen BH gehad die niet knak zei na eenpaar maanden.

Maarja, heb nu nieuwe goeie bh's en t zit zo lekker Lachen en ze zijn leuk, met kleurtjes.

Das ook zoiets waar ik me bij de HM helaas aan erger..ik heb 90E en ik kom altijd op zwart of wit uit, en misschien als ik geluk heb een rode / groene endan is het op met de kleurstof voor de grotere maten... ZONDE!

Ik heb ook wel hunkemollers gedragen hoor, ik spreek echt uit ervaring. Deze bleven alleen niet langer mooi dan een paar maanden en de pasvorm was niet geweldig.

Siegje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-08 21:04

Skygirl schreef:
lin·ge·rie (dev)
1 luxueus damesondergoed

Dus ik denk niet dat Siegje bedoelt dat Hunkemoller slecht is oid. Ik denk dat jullie het wel met me eens zijn dat Hunkemoller nou niet zulk luxe damesondergoed heeft? Wat imo niet betekent dat het niet mooi of goed genoeg kan zijn. Lachen

Jij zegt in een paar woorden wat ik duidelijk probeer te maken. Kusje

Marsan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 21:05

Leonoor,dat eerste argument om geen dure lingerie te kopen is juist een voordeel hoor......vrijgezel zijn.......ik koop nml ook geen dure lingerie omdat ik GEEN vrijgezel ben.
Me vent ziet het toch niet,als het maar zo snel mogelijk uit kan,whahahha (en dan nog hopen dat het heel blijft)

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 21:07

Marsan schreef:
Leonoor,dat eerste argument om geen dure lingerie te kopen is juist een voordeel hoor......vrijgezel zijn.......ik koop nml ook geen dure lingerie omdat ik GEEN vrijgezel ben.
Me vent ziet het toch niet,als het maar zo snel mogelijk uit kan,whahahha (en dan nog hopen dat het heel blijft)

Ik denk ook niet dat je het moet kopen voor je vriend, maar gewoon voor jezelf

Poosje81Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 21:08

katiavl schreef:
Marsan schreef:

Dan moet ik hele dagen voor de spiegel staan om het te zien Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 21:08

Marsan schreef:

Dan heb jij geen kijker Vork
Als je wel een kijker hebt is het juist leuk als je echt mooie lingerie aanhebt Ja

Siegje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-08 21:09

Nee, het gaat om het gevoel en de steun. Na een dagje slechte BH heb ik last van mijn rug en trek ik mijn bh maar al te graag uit voor ik op bed ga. En mijn vriend vindt het ook mooi om te kijken. Lachen

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 21:10

Leonoor schreef:
katiavl schreef:

Dan moet ik hele dagen voor de spiegel staan om het te zien Clown

Je staat toch ook niet heel de dag in lingerie voor je vriend Clown

Poosje81Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 21:10

Heb geen vriend, dus sta ik ook niet voor, lekker makkelijk opgelost toch?

Lucy_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 21:11

Heb gewoon lekker en sportBH van Bon A'Parte.... Zit heerlijk met paardrijden Vork
En verder slips van John Cabot of zoiets.... Lekker met korting bij de Albert Hein.... Zitten super... Ook lekker met paardrijden Cool

Lingerie doet mij niet zoveel... Mijn vent ziet het liefst helemaal niks Haha!

Marsan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 21:11

Ik heb wel een kijker,maar mijn kijker wil het snel uit hebben....

Siegje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-08 21:14

Lucy_1 schreef:
Heb gewoon lekker en sportBH van Bon A'Parte.... Zit heerlijk met paardrijden Vork
En verder slips van John Cabot of zoiets.... Lekker met korting bij de Albert Hein.... Zitten super... Ook lekker met paardrijden Cool

Lingerie doet mij niet zoveel... Mijn vent ziet het liefst helemaal niks Haha!

Denk je niet dat je vent het eens super vindt als je hem eens verrast in zoiets? Knipoog Je vult nu al voor hem in dat hij het niks vindt.. Elke man vindt zoiets prachtig.

AfbeeldingAfbeelding
Laatst bijgewerkt door Siegje op 30-05-08 21:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Marsan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 21:15

Lucy...Albert Hein ? Heeft ie ook lingerie ??? We hebben hier alleen de Plusmarkt,maar die verkoopt dat niet.

Poosje81Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 21:15

Denk dat Lucy haar man al wel langer dan vandaag kent Clown en weet wat hij wel of niet graag ziet!

Enne, zoveel geld voor iets wat zo snel uit is, paasei.

fiehie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 21:16

Ik ben ook vrijgezel , dus doe het ook alleen voor mezelf

Mijn eerste bh kwam trouwens van HM , weet ik nog zo goed , AA Clown Maar later vanaf de echte bh's Cool heeft mijn moeder me meegenomen naar een echte lingeriewinkel (en dit is niet denigrerend bedoeld naar HM of H&M of ...) en daar ben ik haar eeuwig dankbaar om ! Haha!

Hoe zijn julie eigenlijk met the real thing in aanraking gekomen ?

Siegje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-08 21:19

fiehie schreef:
Ik ben ook vrijgezel , dus doe het ook alleen voor mezelf

Mijn eerste bh kwam trouwens van HM , weet ik nog zo goed , AA Clown Maar later vanaf de echte bh's Cool heeft mijn moeder me meegenomen naar een echte lingeriewinkel (en dit is niet denigrerend bedoeld naar HM of H&M of ...) en daar ben ik haar eeuwig dankbaar om ! Haha!

Hoe zijn julie eigenlijk met the real thing in aanraking gekomen ?

Ben uit mezelf eens de Lindessa (lingeriezaak) ingelopen en mijn ogen gingen open. Ik had de duurste bh's aan en keek naar het vodje met uitstekende beugel dat linksvoor in het pashokje lag... Clown

Siegje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-08 21:20

Leonoor schreef:
Denk dat Lucy haar man al wel langer dan vandaag kent Clown en weet wat hij wel of niet graag ziet!

Enne, zoveel geld voor iets wat zo snel uit is, paasei.

Uit? Het gaat hier echt niet om mode of wat dan ook. Een mooi setje blijft echt wel een paar jaar goed hoor. Lachen

edit: je bedoelt uit als in van je lichaam af. Foutje van mij!
Laatst bijgewerkt door Siegje op 30-05-08 21:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Marsan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 21:21

Siegje,je heb gelijk,het is echt super mooi om te zien.
Maar als dat setje echt zo duur is ,mag hij daar echt niet aankomen en zal alleen mogen kijken ........wordt niet een romantische avond dan.

En zou ik het voor mezelf kopen.............tjee.......daaroverheen mijn oude gerafelde spijkerbroek met een kort shirt.......nee......geef mij maar toch maar wat anders.

Siegje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-08 21:22

De bekendere merken hebben ook wel vrij basic lingerie, voor onder een gerafelde spijkerbroek. Lachen Dan is de pasvorm en de kwaliteit alsnog een stuk fijner.

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 21:22

Siegje schreef:
Elke man vindt zoiets prachtig.

dat denk ik niet hoor... niet iedere man houd van het "exclusievere" om het maar een naampje te geven! mijn ex vond mijn gewoonste simpelste zwarte gladde bh het mooiste Clown ik ben ook meer van de extraatjes voor de verassingen maar goed als dat niet echt gewaardeerd word leer je dat ook snel af Clown

Siegje schreef:
Een mooi setje blijft echt wel een paar jaar goed hoor.

een paar jaar vind ik overdreven om eerlijk te zijn. heb het idee dat bh's meer slijten van het liggen in de kast als van het dragen en wassen Bloos maar goede bh's gaan duidelijk langer mee!

Siegje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-08 21:23

Rianneke schreef:
Siegje schreef:
Elke man vindt zoiets prachtig.

dat denk ik niet hoor... niet iedere man houd van het "exclusievere" om het maar een naampje te geven! mijn ex vond mijn gewoonste simpelste zwarte gladde bh het mooiste Clown ik ben ook meer van de extraatjes voor de verassingen maar goed als dat niet echt gewaardeerd word leer je dat ook snel af Clown

Siegje schreef:
Een mooi setje blijft echt wel een paar jaar goed hoor.

een paar jaar vind ik overdreven om eerlijk te zijn. heb het idee dat bh's meer slijten van het liggen in de kast als van het dragen en wassen Bloos maar goede bh's gaan duidelijk langer mee!

Ik doelde niet persee op die setjes. Je hebt ook hele mooie simpele zwarte bh's van de betere merken.

fiehie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 21:24

Haha een echte boost voor je zelfvertrouwen eh Haha!

Bij vriendinnen van me net zo , heb ik ook eens meegenomen naar de lingeriewinkel en nu dragen ze alleen nog Marie Jo en Marlies Haha!

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 21:32

Siegje schreef:
Ik doelde niet persee op die setjes. Je hebt ook hele mooie simpele zwarte bh's van de betere merken.

oke dan zitten we aardig op 1 lijn Haha!

fiehie schreef:
Haha een echte boost voor je zelfvertrouwen eh

ag zolang ze niet meteen de eerste keer roepen ; wat heb jij nou weer aan? dan vind ik het niet erg... mijn ex liet gewoon langzaam doorschemeren dat ie mijn exclusievere setjes minder leuk vond als mijn simpele setjes! en ag niet iedereen is hetzelfde en als een man blijer word van een simpel zwart setje dan draag ik dat liever Knipoog

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 22:17

Ik voel wat jaloezie van mensen die vast zitten aan een H&M/Honkemoller BHtje ipv eentje van marlies dekkers bv. Knipoog