Wanneer heb je voor het laatst vreselijk gelachen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Question

Re: Wanneer heb je voor het laatst vreselijk gelachen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-08 21:23

Ik vanmiddag nog. Het eerste deel schoot ik al kei hard in de lach, en toen reed een vriend van mij ook nog eens een andere vriend bijna omver, jeeeetje ik lag in een deuk. Zo grappig.

Sjaad

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-08 21:27

Vandaag in de trein, toen ik een klasgenoot een verhaal vertelde over zijn enigste en eerste motor-rijervaring. Hij kreeg meteen te maken met iets dat men een boom noemt Nagelbijten / Gniffelen

Mleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-08 21:40

Vanavond, ik ging echt helemaal stuk, kon niet meer op mijn benen staan, en dat gewoon door dom praten en lol in een auto...

Roihi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-08 16:20

gisteren nog met een filmpje over een wel erg blonde reactie op de vraag: hoeveel eieren gaan er in een dozijn.
deze link: http://www.youtube.com/watch?v=XkQR3fhOeFY

heb vreselijk moeten lachen (bijna in mijn broek geplast) en mijn vader kwam ook bijna niet meer bij...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-08 16:37

Om bijzonder lompe opmerking van een meisje uit mijn klas
"Heb het gevoel alsof ik een blote poedersuiker heb, zo met een string onder mn jurkje".

Colorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-08 17:18

Vanmiddag, toen het afrekenen niet lukte Vork 5x geprobeerd, uiteindelijk gelukt, was teveel voor het limiet van mijn pasje, dus toen mijn moeder gebeld of ze het op wou hogen Huilen van het lachen Heeft meer dan een uur geduurd, was echt té leuk gewoon ROFL

Roane

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-08 17:22

Laatste keer dat ik echt de slappe lach had met tranen en al was nog toen ik de opleiding gebarentaal deed.
We moesten een verhaalte 'gebaren' en ik, beste vriendin en de grootste geinbeer van de klas zaten bij elkaar. Gegeven moment moest de jongen van het groepje dus gaan vertellen hoe hij door een meubelzaak zwalkte op zoek naar een leuke bank.
Moet je voorstellen; lange jongen, stevig, baard, halflang haar.
En hij 'gebaarde' het zo dat het dus leek alsof hij door de zaak heen danste, zei hij als grapje er nog bij dat hij ook nog eens een tutu bij had.
Ik repliceerde dat hij een soepele pols had om die beweging te keunnen maken van een ballerina.
Waarna hij zei dat hij veel oefende.

Ik heb nog nooit zo hard gelachen, en mijn lerares (zelf doof) begreep er maar niets van. Heb nog geprobeerd uit te leggen in gebarentaal wát er nou zo grappig was, maar elke keer als ik het probeerde schoot ik weer in de lach. Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-08 17:23

Gisteren, toen ik door m'n zus de "kietel-dood" kreeg Tong uitsteken

Kinee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-08 17:51

Vanmiddag, Lybanese vriend van mij ging een mummie-immitatie doen (vraag me mijn gód niet waarom) in het Frans... Ik heb króm gelegen.

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-08 17:55

heb pas smakelijk gelachen toen een paar kinderen een portomonee ( met touwtje) ergens hadden neergelegd en ik er dus intrapte om het op te willen pakken en zei het dus voor mijn neus wegtrokken. echt een oude grap maar hij doet t nog steeds leuk. niet alleen ik, maar ook de kinderen konden er smakelijk om lachen.

krissie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-08 18:14

laatst met een vriendin op de manege.
mijn vriendin had een glas water en had water in haar mond, blijkbaar vond ze mijn kop een beetje grappig en al dat water kwam uit haar mond en ik natuurlijk helemaal nat Clown
en toen had ik een zakje met snoepjes en ik trok hem open en de snoepjes vlogen er gewoon uit, ze lagen allemaal op de grond Clown Toen lagen we echt op de grond van het lachen ROFL

Lena01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-08 22:09

vanmiddag. Ik keek andre van duin.
Kende de aflevering niet. Ging over dat andre *weet zn personage naam niet meer* samen met zijn verloofd truus naar de dokter ging, dat truus merkwaardig bezig was.
is het een fiets Vork
En dat ze een dikke voorband heeft..

Einde van de show.. Haha! Is het gelukt! Truus heeft een babytje, komtie aan met een klein kinderfietsje. Ik bescheurde hem Haha!

corina21

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-08 22:12

iedere dag lach ik me kapot,
tis echt erg vaak bij mij.

Majax

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-08 22:12

Afgelopen zondag, ik was met een vriendin bij haar vriendje thuis na het uitgaan en we zaten met zn allen op de bank, toen ging hij met zijn hoofd op haar schoot liggen en op een gegeven moment begonnen we hem in zn gezicht te kietelen en aan zn wenkbrauwen te trekken en opeens hadden we de slappe lach Huilen van het lachen sloeg echt nergens op maargoed.

arian_wolf

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-08 22:20

vorige week ofzo Bloos

supertammy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-08 22:27

Vandaag nog en ik weet niet eens meer over wat! Clown

Tellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-08 22:29

Net aan de telefoon. *LOL*

Dreamer_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-08 22:31

op werk vandaag Clown m'n collegaatje riep iets van: ja dat kan niet want ik heb zo een onwijs lekker ding! en toen kwam die net binnen lopen, zij verschoot van kleur en bij ons liepen de tranen over onze wangen. die gozer keek ons aan en zei echt zo droog: tja.. lachen is gezond hé.
ja als k t zo vertel is t niet echt grappig, maar wij kwamen niet meer bij Clown

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-08 22:31

Vanmiddag nog, we gaan op studiereis naar Madrid en vliegen op zaterdag om half 7 's ochtends terug, alleen de avond ervoor hebben we een stapavond, alleen je mag niet dronken in het vliegtuig zitten, klasgenootje werd heeeeeeeeelemaal boos omdat ze dat zo dom hadden gepland Huilen van het lachen
Echt waar kun je boos om worden? Huilen van het lachen

Soph12

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-08 22:35

Afgelopen donderdag, ik ging bbq-en met mn huisgenootjes. Mijn ene huisgenootje had zo een grappige opmerking. Mijn buik deed pijn van het lachen Haha!

Finnea

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-08 19:32

Gisteravond op mijn werk (AH).

Collega is een klant aan het helpen. Hij heeft de pinpas van een vriend bij zich, die ergens halverwege de winkel staat. Vervolgens schreeuwt de klant heel hard: "HEE, wat is je pincode eigenlijk?" Vriend schreeuwt terug: "1511!" Collega scant vervolgens de boodschappen en klant wil gaan pinnen. "Oh sjit, wat was de pincode ook alweer?"

Collega & volgende klant in koor: "1511!"

Vanmiddag, ook op mijn werk. Zit ik in de kantine met de teamleiders van de vulploeg. De ene heeft volgende week vakantie, dan wilde hij gaan vissen. Maar hij was wel een mooi-weer-visser. Nou waren de voorspellingen voor volgende week op dit moment nog niet erg denderend. Dus hier wees ik hem dan ook op. Zegt hij vervolgens "Oh maar dan kan ik toch met mijn hengeltje in Kardinge gaan zitten?" (Kardinge is een overdekt sportcentrum, hij zei dit dus puur voor de grap)

Andere teamleider: "Oh kun je daar overdekt vissen dan?"

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-08 20:17

vanavond voor ik naar huis ging van mijn werk.
Ik liet mijn najib amhali ringtone aan een collega horen (HAASSAAAAAAAANNN!!!)
en een andere collega liet toen ook 2 geluidsdingetjes horen.
eentje ging over iemand die zijn hondje seks had genoemd.
en de andere over synoniemen voor naar de wc gaan.
We lagen helemaal dubbel!

Skitter

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-08 21:31

Dat was zaterdag..op een feest..had wat biertjes op... dan is alles grappig en bedenk ik super (of niet) ideeen. Dit keer was het een stift dopje in zo'n schietpistool drukken. En toen bleef die vast zitten Huilen van het lachen En ik had het natuurlijk bedacht he.. maar elke keer als iemand erover vroeg hielden wij stug vol ' ja wie doet dat nou? GHoh wat een idee weer!'... ROFL

Ja het klinkt niet zo grappig maar ik heb me echt helemaal kapot om gelachen Huilen van het lachen

En verder diezelfde feest toen ging ik met mijn 'crush' vechten met stiften en toen zaten we allebei on de pen/stift strepen ROFL

Ach ja..goodtimes.. Huilen van het lachen

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-08 21:57

Vanmiddag, ik was deurtjes aan het inhangen in mijn kastje (meubelmaken) en die sluitten nog niet helemaa lgoed, dus ik dat afstellen en doen, en op een gegeven moment zag ik dat de deurtjes krom waren, liep ik naar de leraar: 'meneer, mijn naad is hol.'
toen ik er langer over nadacht moest ik toch wel even lachen.

kissielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-08 22:07

Ik lach iedere dag wel een x heel hard Haha! Zo ook vandaag, ik was met een collega aan t praten en ik dacht dat ze klaar was met dr verhaal, ze stond met de rug naar me toe tegelijkertijd wat schoon te maken, dus ik loop naar achteren en ik hoor dr nog vrolijk doorpraten echt 5 minuten lang ofzo, toen hoorde ze me keihard lache en kwam ze erachter dat ik er allang niet meer was Clown