Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
kensha schreef:IK geloof het alleen het einde is van een Kalender niet van de Wereld.
Ik geloof dat de planeet waar ze over zullen hebben en die echt bestaat ons voorbij zal gaan als teken van een nieuwe tijdperk oftewel een nieuwe kalender.
Er wordt namelijk ook beweert de polen vrij dramatisch zal veranderen[zuid en noordpool natuurlijk]
Naja ik ben benieuwd deze fictie waar is.
En naar een eerdere post.
Waarom zou god ons alle vernietigen als die op aarde aankomt? Zijn eigen creatie's naar de puin helpen.
Als god het beter zou weten dan zou die ons meer helpen naar een schonere milleu ontwikkelen dan ons te vernietigen.
kensha schreef:IK geloof het alleen het einde is van een Kalender niet van de Wereld.
Ik geloof dat de planeet waar ze over zullen hebben en die echt bestaat ons voorbij zal gaan als teken van een nieuwe tijdperk oftewel een nieuwe kalender.
Er wordt namelijk ook beweert de polen vrij dramatisch zal veranderen[zuid en noordpool natuurlijk]
Naja ik ben benieuwd deze fictie waar is.
En naar een eerdere post.
Waarom zou god ons alle vernietigen als die op aarde aankomt? Zijn eigen creatie's naar de puin helpen.
Als god het beter zou weten dan zou die ons meer helpen naar een schonere milleu ontwikkelen dan ons te vernietigen.
Myukii schreef:Nee hoor, niet het hele internet staat vol met waarheden, maar als jij zegt dat één iemand dat zegt en dat de rest er dan gelijk achteraanhobbelt, mag ik volgens mij ook wel even bewijzen dat dat niet één persoon is die dat zegt, maar toevallig de eerste 3 sites die ik vind als ik die datum intyp óók. Doe ermee wat je wilt, zou ik zeggen![]()
Verder zijn spirituele krachten heel wat anders dan buitenaardse krachten, en al helemaal wat anders dan het wonderwoman-idee, maar goed
katiavl schreef:Myukii schreef:Nee hoor, niet het hele internet staat vol met waarheden, maar als jij zegt dat één iemand dat zegt en dat de rest er dan gelijk achteraanhobbelt, mag ik volgens mij ook wel even bewijzen dat dat niet één persoon is die dat zegt, maar toevallig de eerste 3 sites die ik vind als ik die datum intyp óók. Doe ermee wat je wilt, zou ik zeggen![]()
Verder zijn spirituele krachten heel wat anders dan buitenaardse krachten, en al helemaal wat anders dan het wonderwoman-idee, maar goed
Waarom kunnen die websites niet achter het idee aangehobbeld hebben, ze hebben dat niet één voor één zelf uitgevonden hoor
En wat als de conjunctie niet plaats vind, gaat heel het idee dan verloren ?
katiavl schreef:Wie weet waren ze het gewoon beu om verder te rekenen.
Djeenie schreef:En zal de wereld beter worden, omdat mensen zich meer in het spirituele gaan verdiepen?
runningkawa schreef:Dat alle planeten in 2012 op 1 lijn komen is gewoon een feit...een feit wat ze toen al wisten.
katiavl schreef:"Ik vraag me af waar die spiritualiteit vandaan komt, naar mijn weten hebben ze dat echt niet verteld. één persoon zegt het en iedereen..." ... "En voor een hoger geestelijk niveau waren de maya's toch iets teveel gericht op rijkdom en tempels bouwen voor hunzelf... naar mijn mening"