Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
deniece schreef:Ik blijf ook echt wel in mn spiegels kijken, maar vind het overdreven om élke keer als je afslaat in je 2 spiegels te kijken en over je schouder, als je hebt gezien dat er geen fietser rijd en je soorteert voor dan kan er geen fietser tussen komen.
deniece schreef:En je mag de radio aan!!![]()
Lizzle schreef:Ik merkte met kijken dat ik nu véél bewuster kijk, tijdens de rijles bewoog ik veelal m'n hoofd voor de sier.
Shadow0 schreef:deniece schreef:Ik blijf ook echt wel in mn spiegels kijken, maar vind het overdreven om élke keer als je afslaat in je 2 spiegels te kijken en over je schouder, als je hebt gezien dat er geen fietser rijd en je soorteert voor dan kan er geen fietser tussen komen.
Brrrrrrr....
Ik kan alleen maar verzoeken: doe het niet zo, denk er niet te makkelijk over. Je ziet ZO snel iets over het hoofd, en dan rij je toch in een apparaat dat behoorlijk wat schade kan doen.
En geloof me: het gebeurt veel vaker dan je denkt dat er ineens toch iemand is!
deniece schreef:Als je op een 50km weg rijd waar het fietspad apart is van de weg, en ik sorteer voor naar links of rechts, je ziet dat er voor de rest niemand is dan vind ik het écht niet nodig om 3x te kijken voordat je richting aangeeft & voorsoorteert.