Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

_Micha_ schreef:Gister, bij het concert van Blof..
Om dat hét nummer van een super goede vriend van de familie werd gespeeld. Dat nummer werd gedraait op z'n crematie en het is gewoon precies zoals hij was/hoe de situatie was. Ik dacht absoluut niet dat ze het zouden spelen. En toen het intro kwam hoorde ik het meteen en stond ik al met tranen in m'n ogen daarna heb ik me gewoon laten gaan. En was m'n vriend er bij en super lief voor me. Het was niet percee om het verdriet alleen gewoon omdat het zó super mooi was. Zo'n liedje met enorme betekenis die dan live word gespeeld.
Hij heeft z'n ziekte niet overwonnen maar zó hard gevochten, met heel z'n gezin. De mooiste verliezers dus sowieso

_Micha_ schreef:De mooiste verliezersHij heeft z'n ziekte niet overwonnen maar zó hard gevochten, met heel z'n gezin. De mooiste verliezers dus sowieso
Blof heeft altijd van die prachtige lyrics
) Moosje schreef:Gisteravond, had weer ff n dipje.
Rebeccaa schreef:Violaaa schreef:Vorige maand (?) tijdens de film Flicka
-Denkt even terug aan goede vrijdag
Ging ik met 3 vriendinnen Flicka kijken, 3 daarvan doen er aan paardrijden, wij 3'en vét veel chips eten en lachen, en het andere meisje (Dat niks met paarden heeft..) zat keihard te huilen..
!
ben chagerijnig en heb nu dus zin om te huilen!
vanochtend geloof ik!
BarbaLala schreef:De vraag is eerder, wanneer huil ik niet?![]()
Ik huil elke dag, of om de 2-3 dagen.
Waarom?
Omdat ik teleurgesteld ben.
Ik snap de wereld niet en de wereld mij niet.
Ik kan geen vertrouwen meer hebben in mezelf. Laat staan in anderen.
En dat doet pijn
Ging echt nergens over, maar ik baalde er echt enorm van en het idee dat ik 8 dagen weg moest maakten toch wel dat ik een traantje weg moest pinken