. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
. Simba_ schreef:virgin_lady schreef:Mijn vriendin van 18 heeft sinds pas een relatie met iemand van 31..
Vinden jullie dit kunnen?
Zijn er meer mensen die zo'n groot leeftijdsverschil hebben? En hoe vinden jullie dat?
Geloof dat Shettie hier op bokt ook zo'n belachelijk groot leeftijdsverschil heeft...
Zij is 15 geloof ik? En haar vriend ook tegen de 30 . Heeft zelfs kinderen
Simba_ schreef:bromfiets schreef:@Simba: mijn boodschap ook, ik vind het zeer respectloos. Of de boktnaam nou oud of nieuw is
Ieder zijn mening, maar ik denk ook niet dat jij er objectief tegen over kunt staan.
Of wel ?

Ilzjuh schreef:Simba_ schreef:Geloof dat Shettie hier op bokt ook zo'n belachelijk groot leeftijdsverschil heeft...
Zij is 15 geloof ik? En haar vriend ook tegen de 30 . Heeft zelfs kinderen
En toch vind ik dat je daar wel wat respectvoller over mag praten. Zij zijn er gelukkig mee, dat is een keuze die zij moeten maken.
Vind ik in het geval van de TS ook. Ik vind het leeftijdsverschil groot, maar als zij gelukkig zijn.
Rinske schreef:Heb jij het ooit als vervelend ervaren? Dat vraag ik me af omdat wij ook graag kinderen willen, maar ik ben eigenlijk benieuwd hoe iemand dat beleeft die zelf een kind is van een ouderpaar met een groot leeftijdsverschil.

Simba_ schreef:Ten eerste : Ieder is vrij hier zijn mening te geven op bokt. Ik ben helemaal geen zwartkijker op dit gebied, totáál niet. Dat heb je ook kunnen lezen in vorige reacties.
En ten tweede:
Ik vind het heeeel erg triest en ziekelijk dat iemand uit dit topic(heb wel zo'n vermoeden) jou snel op de hoogte heeft gebracht hiervan.
Ga bij jezelf maar na, die persoon wil jou daarmee kwetsen. Ik niet.
en ook geen positieve... Mensen openen topics omdat de titel hen aanspreekt, daarvoor hoef ik niemand "op de hoogte te stellen". Meetje22 schreef:Niks tegen jou hoor winsel maar laten we eerlijk zijn dat het niet helemaal normaal is dat een man van 35 het aanlegd met een meisje van 16.
Je kan nu wel zeggen dat jullie helemaal op hetzelfde eerlijke niveau liggen maar dat is zoals je het nu met je 16 jaar ziet.
Over een aantal jaren zal je waarschijnlijk ook anders hier tegenaan kijken.
Ik ben zelf moeder van 2 meiden maar het idee dat een man van 35 met mijn dochter van dan 15-16 het bed in stapt doet mij de maag omkeren.
En ik snap ook niet dat ouders dit soort relaties niet verbieden.

bromfiets schreef:Simba_ schreef:Ten eerste : Ieder is vrij hier zijn mening te geven op bokt. Ik ben helemaal geen zwartkijker op dit gebied, totáál niet. Dat heb je ook kunnen lezen in vorige reacties.
En ten tweede:
Ik vind het heeeel erg triest en ziekelijk dat iemand uit dit topic(heb wel zo'n vermoeden) jou snel op de hoogte heeft gebracht hiervan.
Ga bij jezelf maar na, die persoon wil jou daarmee kwetsen. Ik niet.
Ik zeker?
Ook dat is een oordeelen ook geen positieve...

WinSel schreef:bedankt dat je et zo zegt
ik vind dus nergens op slaan
wij zijn happy en 1.5 jaar samen
wat maakt et jullie dan uit wat het leeftijdsverschil is ?
Simba_ schreef:Neenee.
Dat heb ik niet gezegd.
Heeft niets met oordelen te maken bovendien.
bromfiets schreef:Simba_ schreef:Neenee.
Dat heb ik niet gezegd.
Heeft niets met oordelen te maken bovendien.
Dan moet je iets duidelijker zijn in je bewoording, zo komt het namelijk wel over...
Vind het niet gezond als een man valt op een kind. 
Simba_ schreef:Meetje22 schreef:Niks tegen jou hoor winsel maar laten we eerlijk zijn dat het niet helemaal normaal is dat een man van 35 het aanlegd met een meisje van 16.
Je kan nu wel zeggen dat jullie helemaal op hetzelfde eerlijke niveau liggen maar dat is zoals je het nu met je 16 jaar ziet.
Over een aantal jaren zal je waarschijnlijk ook anders hier tegenaan kijken.
Ik ben zelf moeder van 2 meiden maar het idee dat een man van 35 met mijn dochter van dan 15-16 het bed in stapt doet mij de maag omkeren.
En ik snap ook niet dat ouders dit soort relaties niet verbieden.
Dat bedoel ik nou
16 en 35 zijn gewoon twee heel verschillende generaties.
40 en 55 (bijvoorbeeld) is dan weer heel anders.
Dan ben je igg allebei volwassenen en is pedofilie niet meer van toepassing.

! Citaat:maar wat ik me persoonlijk afvraag is wat een man van 35 zoekt in een meisje van 16.. wat trekt hem aan?
Liezel1 schreef:ik wil best wel geloven dat iemand van 16 iets kan zien in iemand van 35... en ik wil ook best wel inzien dat er 16jarigen zijn die hun leeftijd ver vooruit zijn en dénken te weten hoe het leven in elkaar zit... zeker als je een vriend hebt die zoveel ouder is, dan "groei" je automatisch sneller mee...
maar wat ik me persoonlijk afvraag is wat een man van 35 zoekt in een meisje van 16.. wat trekt hem aan?

WinSel schreef:Citaat:En ik snap ook niet dat ouders dit soort relaties niet verbieden.[/qoute]
Mijn ouders hebben het geaccepteerd omdat ze in zien hoe gelukkig wij zijn.
moeten jullie ook doen joh, al dat gezeik van iedereen.
LAAT MIJ ER GVD NOU ES BUITEN
WIJ ZIJN HAPPY LAAT ONS
JEZUS CHRISTUS poedersuiker BOKT