Vriendin (18) en vriend (31)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Rinske

Re: Vriendin (18) en vriend (31)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 15:26

Heb jij het ooit als vervelend ervaren? Dat vraag ik me af omdat wij ook graag kinderen willen, maar ik ben eigenlijk benieuwd hoe iemand dat beleeft die zelf een kind is van een ouderpaar met een groot leeftijdsverschil Lachen .

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 15:28

Simba_ schreef:
virgin_lady schreef:
Mijn vriendin van 18 heeft sinds pas een relatie met iemand van 31..
Vinden jullie dit kunnen?

Zijn er meer mensen die zo'n groot leeftijdsverschil hebben? En hoe vinden jullie dat?

Geloof dat Shettie hier op bokt ook zo'n belachelijk groot leeftijdsverschil heeft...
Zij is 15 geloof ik? En haar vriend ook tegen de 30 . Heeft zelfs kinderen Rolleyes

ik heet sinds kort winsel
maar wat is daar in godsnaam mis mee?
ik ben 16 en hij is 35 ja en ?
wij zijn happy
ja hij heeft 2 geweldige kinderen
en ?
heb je daar last van ofzo

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 15:30

Simba_ schreef:
bromfiets schreef:
@Simba: mijn boodschap ook, ik vind het zeer respectloos. Of de boktnaam nou oud of nieuw is Knipoog

Ieder zijn mening, maar ik denk ook niet dat jij er objectief tegen over kunt staan.
Of wel ?

Omdat ik haar ken of omdat ik een zelfde soort relatie heb? Haha!

Misschien ben ik niet helemaal objectief, maar ik hou er vooral niet van dat mensen zo snel over anderen oordelen. Dat kan zo kwetsend zijn dat ik er al snel een beetje kriegel van word...

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 15:31

Ilzjuh schreef:
Simba_ schreef:
Geloof dat Shettie hier op bokt ook zo'n belachelijk groot leeftijdsverschil heeft...
Zij is 15 geloof ik? En haar vriend ook tegen de 30 . Heeft zelfs kinderen Rolleyes

En toch vind ik dat je daar wel wat respectvoller over mag praten. Zij zijn er gelukkig mee, dat is een keuze die zij moeten maken.
Vind ik in het geval van de TS ook. Ik vind het leeftijdsverschil groot, maar als zij gelukkig zijn.

bedankt dat je et zo zegt

ik vind dus nergens op slaan
wij zijn happy en 1.5 jaar samen
wat maakt et jullie dan uit wat het leeftijdsverschil is ?

Liezel1

dat is over het algemeen het probleem... mensen oordelen heel snel...

Hermelijn

Rinske schreef:
Heb jij het ooit als vervelend ervaren? Dat vraag ik me af omdat wij ook graag kinderen willen, maar ik ben eigenlijk benieuwd hoe iemand dat beleeft die zelf een kind is van een ouderpaar met een groot leeftijdsverschil Lachen .

Nee eigenlijk niet. Mijn vader is ook heel jeugdig, heeft tot 4 jaar geleden (toen is hij aan z'n knie geopereerd) bijna elke dag fanatiek getennist bijvoorbeeld. Verder merk ik er niks van, hij doet gewoon alles wat een jongere vader ook doet (neem ik aan, weet niet hoe jongere vaders zijn, maar ik zie geen verschil). Het enige waar ik soms wel mee zit is dat hij misschien niet zo lang mee kan. Maar goed, die zekerheid heb je natuurlijk nooit, je kan je ouders ook kwijtraken door iets anders op jongere leeftijd, dus meestal denk ik er niet zo veel over na. Ik zou me er als ik jullie was zeker niet door laten tegen houden Lachen

Simba_

Ten eerste : Ieder is vrij hier zijn mening te geven op bokt. Ik ben helemaal geen zwartkijker op dit gebied, totáál niet. Dat heb je ook kunnen lezen in vorige reacties.

En ten tweede:
Ik vind het heeeel erg triest en ziekelijk dat iemand uit dit topic(heb wel zo'n vermoeden) jou snel op de hoogte heeft gebracht hiervan.
Ga bij jezelf maar na, die persoon wil jou daarmee kwetsen. Ik niet.

Meetje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 15:32

Niks tegen jou hoor winsel maar laten we eerlijk zijn dat het niet helemaal normaal is dat een man van 35 het aanlegd met een meisje van 16.
Je kan nu wel zeggen dat jullie helemaal op hetzelfde eerlijke niveau liggen maar dat is zoals je het nu met je 16 jaar ziet.
Over een aantal jaren zal je waarschijnlijk ook anders hier tegenaan kijken.
Ik ben zelf moeder van 2 meiden maar het idee dat een man van 35 met mijn dochter van dan 15-16 het bed in stapt doet mij de maag omkeren.
En ik snap ook niet dat ouders dit soort relaties niet verbieden.

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 15:33

Simba_ schreef:
Ten eerste : Ieder is vrij hier zijn mening te geven op bokt. Ik ben helemaal geen zwartkijker op dit gebied, totáál niet. Dat heb je ook kunnen lezen in vorige reacties.

En ten tweede:
Ik vind het heeeel erg triest en ziekelijk dat iemand uit dit topic(heb wel zo'n vermoeden) jou snel op de hoogte heeft gebracht hiervan.

Ik zeker?

Ook dat is een oordeel Knipoog en ook geen positieve... Mensen openen topics omdat de titel hen aanspreekt, daarvoor hoef ik niemand "op de hoogte te stellen".
Laatst bijgewerkt door bromfiets op 24-04-08 15:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Simba_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 15:35

Meetje22 schreef:
Niks tegen jou hoor winsel maar laten we eerlijk zijn dat het niet helemaal normaal is dat een man van 35 het aanlegd met een meisje van 16.
Je kan nu wel zeggen dat jullie helemaal op hetzelfde eerlijke niveau liggen maar dat is zoals je het nu met je 16 jaar ziet.
Ik ben zelf moeder van 2 meiden maar het idee dat een man van 35 met mijn dochter van dan 15-16 het bed in stapt doet mij de maag omkeren.

Dat bedoel ik nou Knipoog
16 en 35 zijn gewoon twee heel verschillende generaties.
40 en 55 (bijvoorbeeld) is dan weer heel anders.
Dan ben je igg allebei volwassenen en is pedofilie niet meer van toepassing.

Simba_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 15:35

bromfiets schreef:
Simba_ schreef:

En ten tweede:

Ik zeker?

Ook dat is een oordeel Knipoog en ook geen positieve...

Neenee.
Dat heb ik niet gezegd.
Heeft niets met oordelen te maken bovendien.

Meetje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 15:36

WinSel schreef:
bedankt dat je et zo zegt

ik vind dus nergens op slaan
wij zijn happy en 1.5 jaar samen
wat maakt et jullie dan uit wat het leeftijdsverschil is ?

Oke kan ik hieruit opmaken dat je dus in principe 14 was of net 15 toen je wat met hem kreeg?

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 15:37

Simba_ schreef:
Neenee.
Dat heb ik niet gezegd.

Dan moet je iets duidelijker zijn in je bewoording, zo komt het namelijk wel over...

BibicheB

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 15:38

Leeftijdsverschil tussen volwassenen lijkt me geen probleem. Nu krijg je de discussie wanneer ben je volwassen?
Ik denk dat de relatie waar je TS het over heeft - 18 en 31 jaar - zeker geen problemen op hóéft te leveren (het kan natuurlijk altijd, maar dat kan bij een relatie met 4 jaar leeftijdsverschil ook).

Ik ben zelf 21 en mijn vriend is 38. Wij wonen inmiddels 3 jaar samen en zijn ongelovelijk gelukkig samen! Ik zou niet meer anders willen! Ik woonde overigens al op mezelf toen ik hem leerde kennen, wat het waarschijnlijk makkelijker maakte. Ik was heel zelfstandig en onafhankelijk. Ik schatte mijn vriend trouwens ook stuk jonger toen ik hem leerde kennen (wordt gemiddeld 32 geschat). Wij hebben het leeftijdsverschil eerst als drempel gezien maar hebben ons er maar over heen gezet met het idee; we kijken wel waar het strand! Ik viel nooit op dusdanig oudere jongens (wel een jaar of 6 ouder maar géén 18jr) en hij viel absoluut niet voor jongere meiden (Ik wordt gemiddeld 25 geschat). We wonen samen en hij heeft twee kids die de helft van de tijd bij ons wonen. Ik ben hardstikke gek op de jongens, ze luisteren meer dan perfect en zijn ook gek op mij.. Als we ooit uit elkaar gaan moet hij een omgangsregeling met mij treffen Duivel *LOL*
(zijn ex is een vriendin van mij, wat de hele situatie ook makkelijker maakt)

Als de ultieme klik er is en je houdt van elkaar, je houdt rekening met elkaar en hebt ontzettend veel lol samen, waarom dan niet??
Omdat iemand anders dan maar vind dat dit leeftijdsverschil niet "hoort" Verward Gestoord

En een relatie tussen iemand die minderjarig is en iemand boven de 30 (om maar even een getal te noemen), hoeft niet ongezond te zijn. De ene 15/16jarige is de andere niet. Natuurlijk vind ik wel dat je er verdomd goed bij stil moet staan als je op zo'n jonge leeftijd een relatie aangaat met een dusdanig oudere man. En laat duidelijk zijn dat er echt wel grenzen zijn!!!!!!!!!!

Simba_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 15:39

bromfiets schreef:
Simba_ schreef:
Neenee.
Dat heb ik niet gezegd.

Dan moet je iets duidelijker zijn in je bewoording, zo komt het namelijk wel over...

Je weegt mijn woorden,, niet alle posts hier hoeven om jou te draaien hoor Knipoog

superwoman

18 en 31 vind ik niet erg. Beide volwassen.
15 en 34 wel.dan zit je/ze in de pubbertijd Verward Vind het niet gezond als een man valt op een kind.
Dás mijn mening

Meetje22

Simba_ schreef:
Meetje22 schreef:

Dat bedoel ik nou Knipoog
16 en 35 zijn gewoon twee heel verschillende generaties.
40 en 55 (bijvoorbeeld) is dan weer heel anders.
Dan ben je igg allebei volwassenen en is pedofilie niet meer van toepassing.

Nee maar wat verwacht je dan van een meisje van 16?
Dat ze het helder ziet?
Spijt me zeer maar ik blijf er ook bij dat ik dit absoluut niet gezond vind en zelfs afkeur.
Net zoals jij schrijft zit er een heel verschil tussen een relatie van iemand van 16 en 35 jaar als een stel van 40-55 jaar.
En dat zij het wel goedkeurt oké dat wijt ik maar even aan de leeftijd maar dat haar ouders dit toestaan kan ik echt met mn pet niet bij Koe
Snap trouwens ook niet dat der vriend zich niet voor deze relatie schaamt.
Als een volwassen man van 35 aan mij verteld dat ie een relatie heeft met iemand van 16 is het eerste wat ik denk: Goh die kon zeker niet overweg met iemand van zn eigen leeftijdscategorie.
Daarnaast vind ik het idee van een meisje van 16 bij een man van 35 in bed ook niet erg fris.
Laatst bijgewerkt door Meetje22 op 24-04-08 15:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Simba_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 15:41

Zie je nou wel dat ik hier geen onzin uitkraam Clown !

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 15:42

ik wil best wel geloven dat iemand van 16 iets kan zien in iemand van 35... en ik wil ook best wel inzien dat er 16jarigen zijn die hun leeftijd ver vooruit zijn en dénken te weten hoe het leven in elkaar zit... zeker als je een vriend hebt die zoveel ouder is, dan "groei" je automatisch sneller mee...

maar wat ik me persoonlijk afvraag is wat een man van 35 zoekt in een meisje van 16.. wat trekt hem aan?

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 15:43

ik heb dit helemaal van niemand gehoord dat het hier over mij ging
ik zag dit topic staan en ben even gaan kijken
maar vind het behoorlijk poedersuiker van jullie hoe jullie oordelen,
jullie kennen ons niet eens.
wij zijn gelukkig, wat maakt die leeftijd dan uit.
al dat gezeik steeds over zn stom cijfer
ik word daar niet goed van
laat mij
Citaat:
maar wat ik me persoonlijk afvraag is wat een man van 35 zoekt in een meisje van 16.. wat trekt hem aan?

helemaal niks
het is nu eenmaal zo gelopen, dit is gewoon pure toeval meer niet
het is zo gelopen en wij zijn happy

Simba_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 15:44

Liezel1 schreef:
ik wil best wel geloven dat iemand van 16 iets kan zien in iemand van 35... en ik wil ook best wel inzien dat er 16jarigen zijn die hun leeftijd ver vooruit zijn en dénken te weten hoe het leven in elkaar zit... zeker als je een vriend hebt die zoveel ouder is, dan "groei" je automatisch sneller mee...

Idd.. Dat zou ik me als bijna 18jarige al afvragen ! Laat zoiemand iemand van zijn eigen zoeken.
En laat meisjes van 15 gewoon lekker meisjes van 15 zijn.

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 15:45

Over wie gaat het dan? Vind het vrij ver gaan om iemand triest en ziekelijk te noemen... En aangezien het over iemand gaat die deelneemt aan deze discussie denk ik dat je in dit geval de naam er gewoon bij kan zetten, dan weet de ander tenminste waar hij/zij aan toe is en kan hij/zij zich verdedigen in het geval dat jouw beschuldigingen kant noch wal raken...

Meetje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 15:45

Ik denk dat je beter de vraag anders kunt formuleren:
Wat zoekt een man van 35 niet bij een vrouw van 35 maar wel bij een meisje van 16 Knipoog

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 15:46

[quote]En ik snap ook niet dat ouders dit soort relaties niet verbieden.[/qoute]

Mijn ouders hebben het geaccepteerd omdat ze in zien hoe gelukkig wij zijn.
moeten jullie ook doen joh, al dat gezeik van iedereen.

LAAT MIJ ER GVD NOU ES BUITEN
WIJ ZIJN HAPPY LAAT ONS
JEZUS CHRISTUS poedersuiker BOKT
wij zijn gelukkig met elkaar
dus wat maakt dat cijfer nou uit
ik ben 16 en nu is het niet meer verboden
dus wat zeiken jullie nou
en als jullie zeggen dat dat niet zo is
pech want we hebben als na gevraagt

Simba_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 15:47

WinSel schreef:
Citaat:
En ik snap ook niet dat ouders dit soort relaties niet verbieden.[/qoute]

Mijn ouders hebben het geaccepteerd omdat ze in zien hoe gelukkig wij zijn.
moeten jullie ook doen joh, al dat gezeik van iedereen.

LAAT MIJ ER GVD NOU ES BUITEN
WIJ ZIJN HAPPY LAAT ONS
JEZUS CHRISTUS poedersuiker BOKT

Iemand heeft jou erbij geroepen en dat vind ik triest.