Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:Ladies, volgens mij wordt er op maandag bijna nergens post bezorgd, hoor
Cayenne schreef:Ladies, volgens mij wordt er op maandag bijna nergens post bezorgd, hoor
.
dat is het enige leuke eraan. Verder zijn het zakkenvullers en hebben het alleenrecht. 
0maris0 schreef:Cayenne schreef:Ladies, volgens mij wordt er op maandag bijna nergens post bezorgd, hoor
Bij sommige wel..
PhiaBink schreef:Wij zitten in de malle molen van de BD![]()
![]()
.
[LZP] Het leed dat belastingdienst (Roermond/Heerlen) heet
Gek word je van die lui! Elke maand loonbelasting op tijd betalen of BTW om de 3 maanden op tijd betalen en owee als je een dag te laat bent. Je heb meteen een boete aan je reet hangen. Betalen ho maar. De stand van dit jaar is al 2350 wat we nog te goed hebben en met rentedat is het enige leuke eraan. Verder zijn het zakkenvullers en hebben het alleenrecht.

. ik werk namelijk bij tnt en loop mijn eigen straat als wijk. dus als de post bij mij voor de deur staat is het eerste wat ik doe de stapel pakken waar mijn huisnummer inzit , maar helaas nog steeds niets .

. had netjes een brief op de deurmat met het juiste rekeningnummer waar ze op kunnen storten. zal mij benieuwen wanneer dat gebeurt.