Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
CtjeLief schreef:nee inderdaad, een beugel is ook niet echt mooi.. maar ja of ik nou met scheve tanden loop of een ding in mn mond wat niet mooi is, dat maakt dan ook niet meer uit haha..en zo'n witte valt echt een stuk minder op
Hier zie je het verschil, maar de meesten zullen ze wel kennen
CtjeLief schreef:zijn er meer mensen waarbij de beugel ipv ringetjes/banden gewoon door plakkertjes werd bevestigd? schiet dat vaak los?

!
maar dat zal nog wel even duren.
Manonx schreef:pff, dat hou je noooooooit schoon,
ik heb nu een elastiek van de ene naar de andere kant die alle spleten bij elkaar trekt zegmaar, dat je spleetjes weg gaan, nou die zit er nu een maand in, en ik poets echt 3 keer op een dag omdat ik anders bang ben voor gaatjes, en het liefst na wat alles wat ik eet poets ik me tanden behalve als ik ergens anders ben, al eet ik dan weinig en drink ik meer
maar dat is nu ook naja geel is het niet, maar het is ook niet doorzichtig meer, dus ik ga volgende week even terug of ze er een nieuwe in willen zetten, want ik moet nog een maand wachten voordat ik weer terug kan
dan ben ik nog wel blij met gewoon die ijzeren slotjes, en die nieuwe beugel lijkt me idd ook wel fijn, heb je niet al die elastiekjes toch?
maja
gelukkig dat het je zo goed is bevallen
pijn is het niet echt, het is meer echt de druk die je hebt,
& bij mij gaat het in het begin heel snel zegmaar die voorderingen die het moet doen, heb ik na 2 dagen, maar als dan die maand weer voorbij is, heb ik ze weer opnieuw, dus kunnen we weer van vooraf beginnen, maar dat licht aan het gebit natuurlijk
het komt wel goed allemaal!
zonder elastiekjes dus.. Poeh foto maken? en die scheve tanden neerzetten, schaam ik me nogal voor hoor!!! 
Hoef ik me ook niet voo rmn beugel te schamen (weet wel dat dat zowiezo niet hoeft maar toch he) 
even doorzetten maar en hopen dat de last snel verdwijnt. (ik doe echt een moord voor patat!)
Citaat:*offtopic*
Hele foute titel
Dat was een beetje de 'trigger' hahaha

)
En verder zien nog steeds heel veel mensen niet dat ik een beugel heb de eerste 10 min. van een gesprek haha! Ben nog steeds blij dat ik het eindelijk heb gedaan
Kan niet wachten tot ik resultaat zie!
Ben je nu inmiddels minder bang?