(slaapwandelen) Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
(slaapwandelen)

We kwamen bij een 'eilandje', was een stukje land wat over was gebleven, ter grootte van een grote volte zeg maar, met een boom in het midden. Toevallig stak er een spijker uit dat eilandje, bootje lek, en daar zit je dan! Ik heb geloof ik geroepen dat de wereld verging en dat we dood gingen aan hongersnood, en weet ik veel. Arme buurmeisje helemaal over de rooie. Ik tegen haar zusje gillen dat zij de rest van ons leven maar eten naar de overkant moest gooien etc etc. Scheelt dat het nog geen 10 meter naar de kant was, en nog geen 1,5 meter diep
) één skeeler geven en ik de andere. Gingen we naar het dorp (2km verder) skeeleren op 1 skeeler. Natuurlijk vet last van je benen en voeten, en toen waren we verdwaald. Maar dat kind ging heel hard huilen dus ik had beloofd dat als we nooit meer thuis kwamen, zij al m'n knikkers kreeg. Lekker naïef van haar, maar met huilen stopte ze. Een mevrouw had ons gezien en vond ons zielig en wilde ons naar huis brengen. Mijn buurmeisje wilde graag en zat al in de auto, maar ik wist dat 't niet mocht van mama, maar ik kon haar toch niet alleen laten gaan. Dus wij samen in die auto, maar ik wist de weg niet precies, dus we kwamen tegenover ons huis uit, alleen d'r zat nog een slootje tussen waar je niet met de auto overheen kon. Dus die vrouw laat mijn buurmeisje d'r uit. Die was heel hard naar huis gerend, en ik zat nog in die auto, want die mevrouw deed de stoel niet naar voren. BANG dat ik was, BANG. Godzijdank kreeg ik 'm binnen de kortste keren zelf naar voren en ben ik hem heel hard gepeerd
Daarna naar mijn paardje gegaan, en zo gepland dat ze al zeker een halfuur wanhopig terug thuis waren en niet wisten wanneer al die mensen zouden komen, en boos op mij dat ik TOCH iets georganiseerd had...enzo... En toen was het NEP en had ik alleen maar in hun favoriete restaurantje gereserveerd om lekker te gaan eten en wat ludieke cadeautjes gekocht, precies zoals ze wilden... Die hebben echt een halfuurtje afgezien voor ik terug thuis kwam...we hebben daar nog weleens lol om, ze konden de grap goed waarderen

en dan alleen aan een muur met bakstenen en sement, stonden altijd allemaal tong afdrukken op de muur bij m'n slaapkamer
Nu moet ik zeggen, als ik nu sement ruik dan vind ik het nog steeds heeeerlijk ruiken

(Ik ben er een paar dagen ziek van geweest..
).
'
Staat nog op de video!
)licorne schreef:*edit: Ik heb op mijn zevende mijn rapport teruggeven aan de juf met haar spelfouten erin verbeterd... Dan moet je ook lef hebben hoor...
Ik hoop toch van harte dat je iemand anders had laten nakijken? Of maakte je juf fouten die een zevenjarige opvielen?

): "Kijk mama, een kabouter!!"

. En ik maar niet snappen wat er nou zo raar was
Ach ja, ik was toen 4 of 5 ofzo... x_Charlie schreef:Wat ik ook met mijn zusje weleens deed is met onze cavia's in de poppenwagen door de buurt wandelen; 'Wat zit daar nou in meiden?' 'Onze caviaaaaas!''
met verder alleen maar honden en katten in het lokaal.

L_iek schreef:Ik heb wel eens een M&M in mijn neus gestopt. Moeder met mij naar de dokter maar toen we aankwamen was de M&M al gesmolten.
)
]