rare kinderacties

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Demi_Donna

Re: rare kinderacties

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 22:21

Mijn broer die in me kast plaste Tong uitsteken (slaapwandelen)

Julia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 22:28

Ik vroeger aan m'n moeder vragen waar is dat ovale t-shirt nou ?
Ze begreep het niet en ik werd steeds kwader en kwader Sigaar
Tja een ander woord voor effe Clown

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 22:39

Ik heb wel eens een M&M in mijn neus gestopt. Moeder met mij naar de dokter maar toen we aankwamen was de M&M al gesmolten.

ponymeid1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 22:39

Oh ik wil ook, ik wil ook!

M'n broertje kende het nummer 06-11, en schijnheilig dat ik was haha. M'n broertje wilde graag oma bellen, en toen zei ik, dat is 0611 (mama had ons duidelijk verboden!) en m'n broertje keek me wantrouwend aan en zei dat dat de politie was.
"Oh stom, ik bedoelde nul - zes - een - een!" En het arme kind geloofde het en ging bellen. Schrok zich dood toen ie de politie aan de telefoon kreeg Huilen van het lachen

En hem wijsmaken dat de muur BEIGE was.. Maar dat sprak je uit als 'bezjik'.. Dat heeft ie tot z'n 12e of zo volgehouden Tong uitsteken

En inderdaad met mijn vriendinnetjes papjes maken van het fonteinwater met bloemetjes en elk ander rotzooi wat we konden vinden, en dat werd parfum of medicijnen of zo Clown

Ik ging altijd met m'n 2 buurmeisjes spelen, 2 zusjes. En ik wilde en moest altijd Floortje heten, en zij heette dan Fleurtje en haar zusje heette helemaal niks want die was dan de hond Clown

Heb ik ooit tegen m'n buurmeisje gezegd dat als ik 'zo' keek (lees: m'n ondertanden over m'n bovenlip) dan moest ze niet in m'n buurt komen Clown Clown Huilen van het lachen

Of samen met m'n broertje op mijn fiets van een bult af fietsen in het park. Flinke bult, hij achterop, ik een jaar of 9 en hij 6-7... KEIHARD onderuit gegaan, Kim dikke hersenschudding, ik wist niet eens meer hoe ik heette en hoe oud ik was Ach gut

Met datzelfde buurmeisje hadden we een roeiboot. Naja, ik dan. Haha en we gingen in de sloot voor onze deur varen, prachtig en dat ging ook altijd goed. Tot toen Clown We kwamen bij een 'eilandje', was een stukje land wat over was gebleven, ter grootte van een grote volte zeg maar, met een boom in het midden. Toevallig stak er een spijker uit dat eilandje, bootje lek, en daar zit je dan! Ik heb geloof ik geroepen dat de wereld verging en dat we dood gingen aan hongersnood, en weet ik veel. Arme buurmeisje helemaal over de rooie. Ik tegen haar zusje gillen dat zij de rest van ons leven maar eten naar de overkant moest gooien etc etc. Scheelt dat het nog geen 10 meter naar de kant was, en nog geen 1,5 meter diep *LOL* Clown Clown Clown
(gelukkig hadden zij ook nog een rubberboot) Clown

We maakten altijd hutten, en we vonden bamboehout wel mooi. En toevallig 2 blokken verder had de dominee bamboehout in zijn tuin staan. Dus wij gingen continu dat hout jatten, was handig, want het werd steeds weer aangevuld. Wat zal die man wel niet gedacht hebben haha. Leuk zo'n nieuwbouwwijk!

Haha bij bejaarden aanbellen in de flat was ook favoriet, want je kon zo lekker skeeleren daarboven. Heel lülverhaal ophouden tegen die mensen dat je balletje boven ligt en dat je 'm graag wil pakken en of ze de deur open wil doen. Alleen helaas geloofden ze het na een tijdje niet meer, vreemd hè Clown

Sommigen waren wel lief en daar ging ik wel eens naar binnen gezellig beppen haha.

Of aanbellen bij huizen: "oh sorry, ik ben vergeten weg te rennen!" en dan alsnog wegrennen!
Alleen de lol was er vanaf toen we van één buurvrouw flink op onze sodemieter kregen omdat haar kindje van 1 die niet wilde slapen eindelijk sliep en door ons wakker werd. Moet je nagaan, nooit vergeten.

Het zusje van m'n buurmeisje (ja ook buurmeisje dus, maar de jongste *LOL* ) één skeeler geven en ik de andere. Gingen we naar het dorp (2km verder) skeeleren op 1 skeeler. Natuurlijk vet last van je benen en voeten, en toen waren we verdwaald. Maar dat kind ging heel hard huilen dus ik had beloofd dat als we nooit meer thuis kwamen, zij al m'n knikkers kreeg. Lekker naïef van haar, maar met huilen stopte ze. Een mevrouw had ons gezien en vond ons zielig en wilde ons naar huis brengen. Mijn buurmeisje wilde graag en zat al in de auto, maar ik wist dat 't niet mocht van mama, maar ik kon haar toch niet alleen laten gaan. Dus wij samen in die auto, maar ik wist de weg niet precies, dus we kwamen tegenover ons huis uit, alleen d'r zat nog een slootje tussen waar je niet met de auto overheen kon. Dus die vrouw laat mijn buurmeisje d'r uit. Die was heel hard naar huis gerend, en ik zat nog in die auto, want die mevrouw deed de stoel niet naar voren. BANG dat ik was, BANG. Godzijdank kreeg ik 'm binnen de kortste keren zelf naar voren en ben ik hem heel hard gepeerd Nagelbijten / Gniffelen

Da's wel weer ff genoeg dacht ik zo Sigaar

licorne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 22:49

Oh help wat een briljante acties zitten erbij...
Hmjaa, ik was best braaf geloof ik... Meestal... Behalve als ik het niet was... En ben nog altijd stervenseigenwijs...

Wel een leuke streek maar toen was ik wel al 18, mag dat nog?
Mijn ouders waren 25 jaar getrouwd, maar wilden absoluut niets organiseren. Ze waren die dag samen weg (weet niet meer wat doen, iets leuks iig), ik was vroeg thuis uit school, en ik heb het hele huis verbouwd alsof er grootse visite kwam. Inclusief versiering etc., ik had 't goed voorberreid Tong uitsteken Daarna naar mijn paardje gegaan, en zo gepland dat ze al zeker een halfuur wanhopig terug thuis waren en niet wisten wanneer al die mensen zouden komen, en boos op mij dat ik TOCH iets georganiseerd had...enzo... En toen was het NEP en had ik alleen maar in hun favoriete restaurantje gereserveerd om lekker te gaan eten en wat ludieke cadeautjes gekocht, precies zoals ze wilden... Die hebben echt een halfuurtje afgezien voor ik terug thuis kwam...we hebben daar nog weleens lol om, ze konden de grap goed waarderen Haha! Haha! Haha!

*edit: Ik heb op mijn zevende mijn rapport teruggeven aan de juf met haar spelfouten erin verbeterd... Dan moet je ook lef hebben hoor...

tanya89

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 23:29

Ik was vroeger helemaal gek op aan de muur likken Bloos en dan alleen aan een muur met bakstenen en sement, stonden altijd allemaal tong afdrukken op de muur bij m'n slaapkamer Bloos Nu moet ik zeggen, als ik nu sement ruik dan vind ik het nog steeds heeeerlijk ruiken Schijnheilig

Ik ben een keer uit m'n stapelbed gevallen, op de kooi van m'n rat die ik toen had. Ik sliep gewoon verder, maar m'n ouders hadden een knal gehoord en mij toch maar wakker gemaakt.

In de wasmand geplast omdat ik dacht dat het de WC was, en daarna heb ik heel hard moeten huilen van schrik Ach gut

Bij de DA make-up over de vloer uitgesmeerd Bloos

En mijn moeder die at vroeger altijd kauwgom van de straat Misselijk

Verder kan ik zo even niks verzinnen.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 23:38

Vanavond lag ik helemaal dubbel om mijn 1-jarige nichtje.
We waren met mijn schoonzus, haar man en de kinderen naar een restaurant gegaan. Mijn nichtje zat op de kop en ik zat ernaast. Ze had een stukje toast gekregen die ze liet vallen. Dus ik leg mijn vork, met stukje gehakt, op de rand van het bord om haar toast op te rapen. Kom ik weer terug omhoog heeft ze mijn vork te pakken en het vlees al bijna in haar mond zitten. Die toast op de grond was dus gewoon een afleidingsmaneuvre en ik trapte erin Clown

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 23:48

Heerlijk om te lezen dit, zit echt met een grote grijns op m'n gezicht Haha!

_pauline_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 23:53

Ik leerde mn broertje vroeger over het traphek klimmen. 'T was voor hem bedoeld, maar uiteindelijk hielp het niet meer. Rara hoe kan dat.

x_Charlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 00:09

Inderdaad bloemen plukken, tadaaaaa!; PARFUM! Clown

Ik heb een keer een kraaltje in me neus gestopt...

Ik kreeg vroeger altijd van die hele kleine tabletjes, geloof voor extra vitaminen ofzo. Toen heb ik een keer het hele flesje/doosje waar het inzat op gegeten omdat ik dacht dat het snoepjes waren... Vork (Ik ben er een paar dagen ziek van geweest..Nagelbijten / Gniffelen).

Met m'n zusje ging ik altijd op zoek naar lieveheersbeestjes, en die stopten we dan in een glazen potje; met als gevolg dat ze zo dood waren..

Wat ik ook met mijn zusje weleens deed is met onze cavia's in de poppenwagen door de buurt wandelen; 'Wat zit daar nou in meiden?' 'Onze caviaaaaas!' Huilen van het lachen'

Ik had een keer mijn hele gezicht onder gekliederd met pen...Nagelbijten / Gniffelen Staat nog op de video!

Ik maakte vroeger altijd een tent in de tuin met allemaal oude lappen stof. Toen ging ik er altijd lezen; maar uteindelijk sliep ik altijd..

Ik ga dit topic volgen; misschien dat ik straks nog wel meer grappige 'situaties' weet!

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 00:20

Oh ja, ik heb ook nog met mijn eerste viltstiften mijn (toen nog baby) broertje volgetekend...

En ik trok altijd zijn sokken uit omdat ik de voetjes zo mooi vond... Tegenwoordig heeft hij maat 48

Stybba

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 00:24

Ik ken iemand waarvan het broertje (toen nog een heel stuk jonger) ziek was. Hij mocht in het bed van zijn ouders slapen overdag. Toen hij in het kastje van zijn moeder keek zag hij een strip vol 'snoepjes' (de pil). Hij heeft de hele strip leeggegeten en voor zover ik weet er niks aan over gehouden.

Mijn ouders zette mijn zusje en mij wel eens in bad. Het is meer dan 1x voorgekomen dat ik ineens een drol voorbij zag drijven van mijn zusje. Clown

Nathaliia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 00:25

-vroeger plukte ik ook altijd bloemen om ''parfum'' te maken, (en het ook echt opdoen ook Clown )
-ik ging ook altijd op mijn broer zijn msn, en dan ging ik tegen meisjes praten en zeggen dat hij ze leuk vond heel flauw maar toen was dat helemaal het einde!
-laatst was mijn kleine nichtje aan het spelen met kiezel steentjes bij mijn oma, wij zaten binnen en toen had ze allemaal tekeningetjes gemaakt op onze trailer! vader boos, gelukkig nog weg gekregen met spul.
-vroeger kladderde ik altijd mijn behang helemaal onder, toendertijd een hoog slaper, dus als mijn moeder mijn bed af ging halen schrok ze zich dood van alle teksten, tekeningen enz.

verder weet ik zo snel even niks, ik ga dit even volgen!

A0000

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 00:52

licorne schreef:
*edit: Ik heb op mijn zevende mijn rapport teruggeven aan de juf met haar spelfouten erin verbeterd... Dan moet je ook lef hebben hoor...

Bloos! Ik hoop toch van harte dat je iemand anders had laten nakijken? Of maakte je juf fouten die een zevenjarige opvielen? Nagelbijten / Gniffelen

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 01:03

Er kwam eens een klasgenootje spelen waar ik me aan ergerde...
We hadden onze schapen achter het huis lopen, daar was ik altijd te vinden. Bovendien werden ze bijgevoerd, dus ze waren heel erg mak en zeer verwend.
Omdat ik geen zin had om met het klasgenootje te spelen, liep ik met haar het weiland in, om daar een heel verhaal te vertellen over onze valse schapen. Die zouden je aanvallen en bijten en dat deed heel veel pijn.
Vervolgens rende ik al roepend van achterin het weiland naar voren. Zo dachten de schapen dat ze voer kregen en kwamen ze als een gek achter me aan gerend. Het meisje dacht écht dat ze haar aanvielen.
Ik speelde waarschijnlijk erg geloofwaardig dat ik doodsbenauwd was en dekking ging zoeken. Zij kreeg het voorrecht te schuilen in het schuurtje, waar ik haar lekker lang heb laten zitten.

Nagelbijten / Gniffelen

In die tijd maakte ik ook iedereen wijs dat de hond van de buren een wolf was. En dat geloofden ze allemaal.

Oh, en haha. Ik herinner me ineens nog wat. Die chocoladefiguurtjes in de hagelslag. Waren jullie daar ook dol op? Nou, ooit zaten er Flubberfiguurtjes in, van die film. Ik was ervan overtuigd dat ik, bet behulp van het choclade flubberfiguurtje, een echte 'Flubber' kon maken. Dus ik had er één bewaard, in een doosje gestopt en er de meest rare dingen bijgegooid. Ik wilde namelijk dat het een chemische reactie op zou leveren, waardoor mijn eigen Flubber tot leven zou komen. Er ontstond een walgelijke schimmel, die ik - nadat ik alle hoop had verloren - uiteindelijk toch weggooide...

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 01:16

Pfoe, ik weet mijn leeftijd niet meer maar toen ik een klein Sily meisje was gingen wij minimaal 1 keer per jaar naar Duitsland en ik vond het er geweldig.
En op een gegeven vakantie waren mijn ouders mij kwijt, in paniek, rennen door de straten, vragen of iemand een klein blond meisje gezien hadden.
Niemand, behalve dan in de winkel waar we voor het laatst geweest waren, daar stond ik helemaal achteraan, achter een doek wat de winkel met de werkruimte scheidde de "kunstenaar" te vertellen dat hij hele sjeune pferden schilderde Haha!
Snapte ook niet waarom mijn ouders boos op mij waren.

En toen ik een keer bij mijn lievelings tante mocht logeren (die niet gewend was aan kinderen en dus niet wisten dat die om half 7 naast hun bed stonden) besloot ik hun grote bouvier te wassen.
De hele keuken, woonkamer en badkamer onder het sop, ik onder het sop, de zwarte bouvier was wit van het sop, alles was wit van de sop eigenlijk.
Mijn tante helemaal geschrokken wat doe jij nou?
Hond wassen....
Toen hebben ze me 10 minuten later gelijk bij mijn ouders afgegooid met de mededeling dat ze nooit meer op wilden passen Haha!

Boven aan de trap met de hond en een laken over mijn hoofd wachten tot mijn broertje naar bed kwam en toen overeind springen en woaaaaaah roepen, broertje brak zowat zijn benen toen die naar beneden rende, hoor hem soms nog steeds ma ma een spook ma er zit een spook boven roepen Haha!

Verder was ik een heel lief en rustig meisje, totaal niet eenkennig ook Haha!

Ow...toen ik nog veel jonger was (hoorde dit van mijn moeder, ze had zelfs een foto om het te bewijzen) was ik met mijn nichtje op ons dakterras gaan zitten, was angstaanjagend stil, en na een tijdje kwamen de volwassenen toch maar eens kijken en zaten wij van onder tot boven onder de teer, vanwege het warme weer was dat plakkerig geworden en dat hadden we dus over ons hele lijf gesmeerd.

Had ook de gekke neiging van alles te schrijven en laten schrijven op mijn blote benen met watervaste viltstift, deed echt pijn als mijn moeder het eraf schrobde, en er stond niets geks op dus ze had het best kunnen laten zitten.

Op school was ik altijd heel erg eerlijk, toen de juf zei (voor de tigste keer) dat ik eens moest luisteren naar haar zei ik dat dat niet hoefde want mijn vader had gezegd dat ze toch maar een poedersuiker was Bloos
Heel erg fout natuurlijk, maar die juf moest mij altijd hebben (misschien ook wel iets terecht) en hoorde mijn vader dat tegen mijn moeder zeggen toen ze weer voor mij naar school moesten komen.

Heb me een keer tijdens de pauze door de spijlen heen geperst en ben naar huis komen lopen, mijn moeder op hoge poten naar school om te vragen waar het toezicht was op het schoolplein.

Ben aan mijn voeten de klas uitgesleurd (met mijn handen gekruist voor mijn borst) omdat ik brutaal was tegen de juf, was trouwens een andere dan bovenstaande hoor, in mijn hele scholenopleiding heb ik 1 juf gehad waar het goed mee ging en verder alleen de meesters.

Op de lagere school heb ik een keer per ongeluk de glazen ingangsdeur kapot geschopt, kreeg heel erg op mijn kop van de meester en die zei dat ik het zelf maar thuis moest vertellen.
Helemaal angstig thuis verteld en mijn moeder joh meis niet zo stressen, we zijn verzekerd voor dat soort dingen.
Kwam ik na pauze op school en de hoofdmeester: en wat zeiden je ouders er van?
Dat het niet uitmaakte want ik ben verzekerd.
Mochten mijn ouders op school komen zodat de hoofdmeester ze eens kon uitleggen dat ik op die manier geen normen en waardes leerde.
Zei mijn vader achteraf nog waarom zeg je dat dan?
Ja dat zei ma toch, wist ik veel dat ik moest liegen.

Klopte ook snachts op de muur als ik mijn ouders bezig hoorde en schreeuwde dan dat er mensen in huis waren die wel wilden slapen.

Nerwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 01:52

Hahahahahha, wat een verhalen Huilen van het lachen ROFL

Ik kwam een keer samen met mijn moeder en beppe (oma) een lilliputter tegen in de stad. Ik heel hard tegen mijn moeder zeggen (het was ook nog hartstikke druk Bloos ): "Kijk mama, een kabouter!!" Bloos Huilen van het lachen ROFL
Mijn moeder en beppe zijn toen huilend van het lachen een winkel in gerend Bloos. En ik maar niet snappen wat er nou zo raar was Nagelbijten / Gniffelen Ach ja, ik was toen 4 of 5 ofzo...

Irma_Maandag

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 11:15

x_Charlie schreef:
Wat ik ook met mijn zusje weleens deed is met onze cavia's in de poppenwagen door de buurt wandelen; 'Wat zit daar nou in meiden?' 'Onze caviaaaaas!' Huilen van het lachen'

Dat deed ik ook altijd, maar dan met kippen.....
Die gingen ook altijd mee naar school met dierendag Zij zijn groot en ik is klein! met verder alleen maar honden en katten in het lokaal.

kynshiri

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 11:31

het verbaast me dat de hond longeren of de hond een karretje laten trekken nog niet voorbij gekomen is Clown
bij gebrek aan pony deed ik dat wel eens Huilen van het lachen
op skeelers kon ze me makkelijk trekken, maar dat karretje was niet zo'n succes...

edi: en in de winter de slee trekken natuurlijk Lachen

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 11:43

ik heb vroeger een slee achter mn pony gebonden, deken op, touwen eraan en slee eraan vast
alleen als paard remde moest ik snel voeten op de grond zetten, anders vloog ik tussen de benen door naar voren

Ldev

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 14:21

En ik heb zoveel rare kinderacties.. Tong uitsteken

- Parfum maken met water en bloemetjes en daarna proberen te verkopen..
- Kopspeld doorgeslikt omdat ik dacht dat het een snoepje was, gevolg: hele familie het huis doorgezocht (moeders had hem eerst wel zien liggen, maar bracht eerst de was naar boven en wou hem daarna oppakken, maar weg was ie) en met hond naar de dierenarts omdat ze dachten dat hij hem had doorgeslikt.. uiteindelijk wel goed gekomen,,
- Broertjes portemonee aan een touwtje gebonden en in het wat gedompeld met geld en al, omdat hij dat met mijn knuffel had gedaan..
- Bij de hond in de hondenmand gaan liggen omdat die anders zo eenzaam was..
- Stukje bij mijn broers wenkbrauw weggebeten.. rara waarom..
- Als grote dierenvriend, muisjes doodgetrapt,, en dan ook nog de manier waarop: mama, kijk muisje,, (en er dan op gaan staan) muisje weg,, volgende.. Tong uitsteken
- Een stoeltje op een stapelbed gezet, erop gaan zitten, stoeltje kiept voorover, mijn broer was samen met een vriend een pster aan het verslepen, ik er dwars doorheen, hersenschudding...
- Op een bank gaan zitten wiebelen, voorover kiepen, tand door de lip..
- 's middags naar bed gaan en 's avonds naar beneden lopen totaal in trance,, : Maaamm.. ik moet naar school het is al 10 uur.. ben veel te laat.. Tong uitsteken
- 's nachts slaapwandelen, en over het traphekje klimmen, vergeten dat er een trap achter zit, en kedeng.. ik lig in ramp tempo beneden, met aardig wat pijn..

Meer zou ik zo niet weten.. Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 16:46

Ik bouwde altijd hindernissen van de tuinstoelen en bezems waar de hond overheen moest springen. En dat beest vond t nog leuk ook.
Tja, bij gebrek aan een pony he.

Julia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 17:38

L_iek schreef:
Ik heb wel eens een M&M in mijn neus gestopt. Moeder met mij naar de dokter maar toen we aankwamen was de M&M al gesmolten.

Hetzelfde maar dan met een schuddebuikje Sigaar
(Maar niet voor naar de dokter gegaan )

Of je tand wassen in de gootsteen dan perongelijk weg laten spoelen,
en dan tegen je familie zeggen dat je hem kwijt bent waarop ze de hele kamer
overhoop halen.. Clown

cooper

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 17:55

Goh, ik heb echt verschrikkelijk veel domme dingen gedaan toen ik jonger was.
* zo ging ik ooit met een vriendinnetje op een berg fietsen. Moesten we die berg af, maar daar liep een gracht. vriendin ontwijkt de gracht en beland op straat, ik zo koppig als ik was pas de volgende afslag genomen en met wiel in de gracht beland en overkop de gracht overgevlogen.
* Ooit had mijn zusje ruzie met mijn moeder en toen ging ze weglopen. Toen zij in haar kamer aankwam stonden ik en mijn broertjes en zus daar al haar spullen in te pakken en te verdelen. Zij is uiteindelijk wel gaan lopen, maar snel weer teruggekomen.
* Ooit zat ik een keer in bad, en we hadden plastice potjes in bad zitten om mee te spelen. Ik was heel het bad aan het leegdrinken met die pot. mama zei dat ik moest stoppen omdat ik anders moest overgeven, maar dat geloofde ik niet en heb toen echt verder gedronken. Alleen s'nachts toen werd ik ziek en had ik in mijn bed gekotst. Durfde natuurlijk niet naar mama te gaan want zij had me gewaarschuwd. Dus ik tegen mijn tweelingzusje gezegt dat ze zakdoeken moest gaan halen. Heel mijn bed vol met zakdoeken gelegt, en toen die op waren kwamer we er pas achter dat handdoeken zoveel gemakkelijker waren.
* Toen ik vier was rende mijn broertje de kamer op, en wilde hij een sigaret roken. Had aansteker en asbak en al bij. Alleen hebben we toen de sigaret verkeerd aangestoken en enorm op onze donder gehad van mijn ouders.
*We maakten vroeger altijd kampen met de buurjongens, en soepjes en parfum enzo.
* Ooit waren we in een speeltuin en ik moest echt hoognodig naar de grote toilet, maarja die was niet in de buurt dus toen ben ik gewoon in de bosjes gaan zitten en zuslief gestuurd voor wc papier. Mam was echt kwaad toen.
* Ooit waren we bij mijn grootmoeder en zij had net gedaan met strijken. Ik ging aan mijn tweelingzusje uitleggen dat het heus niet zo warm was als mam altijd beweerde, dus ik legde beide handen op dat strijkijzer. Toen moesten we dus naar spoed, handen zwaar verbrand.
* Belletje trek, en dan heel hard wegrennen.
* Wafels verkopen voor vijf euro, terwijl ze maar 1 euro koste.
* Vroeger zaten ik en zusje op gym. Daar moesten we split doen [ zo met twee benen naar links en rechts en buik plat op de grond] wij konden dat niet, dus wij gingen eerst op onze buik liggen en dan deden we onze benen open. Haha.
* Ook waren ik en mijn zusje vroeger op school geen lieverdjes. zo kenden we een meisje dat we niet leuk vonden, maar we speelden wel met haar als ze de volgende dag een zak chips voor ons meenam. Zo hebben wij maanden aan een stuk met haar gespeeld in ruil voor chips. Had ze geen chips bij, dan speelden we niet [ Ja deze is echt wel erg Clown ]

_Jennifer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 18:04

Oh ik weet er nog een van mijn nicht. Die heb ik zelf niet meegemaakt (ik was er toen nog niet), maar genoeg aangehoord door familie!

Mijn ouders gingen trouwen, en daar was mijn nicht (toen nog erg klein) bij. En ze had snoepjes gekregen van haar ouders om haar een beetje stil te houden terwijl de getuige ( zo heet dat toch?) zijn verhaal deed.
Loopt mijn nichtje naar die man toe, pakt een snoepje en zegt tegen die man: "Ook een noepie?"