Ik wil een BH die lekker zit!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zinzi_jewel

Re: Ik wil een BH die lekker zit!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 19:24

heej heb de geweldige van triump
kan de link niet copieren , maar kijk eens op
http://www.triumph.com
dan ondermode , dan sport , het is de onderste de tri action extreme
hij ziet er niet onaardig uit en is vergelijkbaar met de schockabsorber
maar goed smaken en moddelen vrouw verschillen dus wat mij bevalt kan een ander heel goed minder bevallen ik zorg wel dat mijn sport bh strak genoeg zit ...
.. succes

Imago01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 19:28

Goedkope beha's haal ik al járen niet meer.

Ik zit meestal zo tussen de 60 en 90 euro voor een beha.

Ik ga altijd naar een speciale lingeriewinkel. Hunkemoller is leuk maar daar hebben ze niet zoveel kennis en kunde als bij bv. Livera etc.

Ik ben de laatste jaren helemaal fan van Marie Jo. Een Belgisch merk. Verkopen ze ook bij Livera. Zitten héérlijk, bandjes zakken niet, beugels prikken niet, helemaal niets.
Het is even een uitgave maar ik vind het het wel waard.

Het is ook wel een beetje hoe je gebouwd bent maar bij een goede lingeriezaak kunnen ze je echt wel goed adviseren hoor!

ankem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 19:31

Heb maat 75 D. Vaak bh's van de Livera en Hunkemoller gehad en mis gewoon de steun.
Ik ga nu naar de speciaalzaak en haal bh's van Marie Jo en dan de lijn L'aventure. Deze zitten heerlijk en doen je boezem goed uitkomen. Zitten rond de 65,-

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 19:42

De Tri-Action is top Ja Op de reachte bandjes na , als die met gekruiste bandjes zou komen was die perfect.

Ik heb er dus ook 2 omgebouwd naar gekruiste bandjes maarja wil ze liever zo kopen meteen , kost toch al genoeg Tong uitsteken

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 19:45

BH's zijn een regelrechte ramp bij mij. 65 in de omtrek is te groot ( en nee dan heb ik ook nog wel even iets meer dan een cup A Knipoog )
Daarnaast zijn bandjes bij mij dus ook nog eens te lang ( en kunnen ze ook niet meer korter.)
Heb in het topic al wat goede suggesties langs zien komen, zal die ook eens proberen Lachen

Cynthiaaapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 19:47

doriangi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 20:15

Ik heb een AA!!! Dus ook niet echt praktisch om een BH te vinden, ik draag nu meestal bikini's, de BH's die ik hier nog liggen heb zijn 75A maar die raken dus niet gevuld... Haha!
Nee, ik vind het echt niet leuk, ik overweeg ook om later een borstvergroting te laten doen...

Sorriso

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 20:17

Ik herken het ja, heb ook 75C. Heb nu van Hunkemoller een BH aan met racerback, in de uitverkoop voor 6 euro. Deze bevallen me nog het best!

Ik ben alleen nog zoekende naar een fijne sportbeha die voldoende ondersteunt!

Zirkonia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 20:59

Ik draag nu bh's van de H&M. Vind ze geweldig :+:
Laatst bijgewerkt door Zirkonia op 11-09-24 08:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Knoesje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-08 21:28

Tjee, wat een reacties in dit topic!

Ik vandaag met mijn net gekochte niet goed zittende BH en lood in mijn schoenen terug naar de lingeriezaak.
Zegt die verkoopster dat de maat niet goed is!!!
Terwijl zo'n medewerkster in die zaak hem zelf aan mij geadviseerd heeft Huilen
Nu moet ik een 70D ipv een 75C. (Soft Power van Triumph)

Maarja, omdat ze besteld moeten worden, ze hebben hem niet in de collectie, gingen ze een beetje moeilijk doen.
"Weet u zeker dat u die dan wel wilt hebben?" Vroeg de mevrouw streng.
Hoe weet ik dat nou? BH's moet je toch onderling kunnen vergelijken?

Ik vind dat slechte service van zo'n zaak. Als ze nou helemaal geen Triumpf verkopen snap ik het nog wel,
maar de hele zaak hing er vol mee. Behalve van dat type dat ik op internet had gezien en graag wilde hebben. waar moet ik dat ding anders kopen Blond

moniekk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 21:30

koop dr een van t merk 'Mey' of 'laventure' deze zijn wel dik prijzig maar gaan 5 x zo lang mee dan een bh van de hunkemuller Knipoog dus t brengt zn geld wel op

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 08:31

Slordig Knoesje. Ik vind dat zo stom van winkeliers. Ik denk dan altijd: zat andere winkels waar mensen hun geld kunnen brengen, dus een beetje service mag wel. Ja

Malibu

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 08:54

roxiie schreef:
BH's zijn een regelrechte ramp bij mij. 65 in de omtrek is te groot ( en nee dan heb ik ook nog wel even iets meer dan een cup A Knipoog )
Daarnaast zijn bandjes bij mij dus ook nog eens te lang ( en kunnen ze ook niet meer korter.)
Heb in het topic al wat goede suggesties langs zien komen, zal die ook eens proberen Lachen

Echt waar, kijk eens op Freya Lingerie. Ik heb een 60 aangepast via hun, dat was me net ff te strak en heb nu een 65 die zit perfect...
Maar ze gaan dus al vanaf 60, ook bikini's Lachen

Iorrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 09:06

Hey hey!

Ik ken je probleem... Ik heb zelf namelijk een goeie D Bloos

De BH's van Hunkelmoller zitten mij perfect... Zijn van die met gladde stof.. Zal eens even kijken of ik een plaatje kan vinden...

LizMD

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 09:17

Ik ben helemaal verslaafd aan de pushup bh's van After Eden. Zijn heel stevig met onderin een gellaagje die ze iets liften. Ik kan er met m'n D-cup zelfs zonder moeite mee paardrijden!
Die van de hema (gewoon die normale beugelsbh's) zijn ook fijn,

Meissie17

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 09:23

Ik ben op zoek naar een Push-Up BH en dan in cup maat F. Ik heb geen idee waar ik zoeken moet

Iorrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 09:27

Misschien rare vraag maar waarom hebben jullie met cup D en F een push up BH aan..? Ik moet er niet aan denken dat het nog meer lijkt!!!

Zinzi_jewel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 10:26

ik heb een D cup en draag ook BH,s met voorgevormde cup en zo,n vulseltje onderin , waarom ?
omdat de meeste groetere maten bh,s een volle cup hebben waardoor je boezem er niet uitziet en als je een n truitje aanhebt wat strakker zit mag t er best allemaal fatsoenlijk uitzien , het is echt niet om te pronken met het teveel aan boezem , en het zit er vaak gewoon wat mooier in allemaal ,
moeilijk te omschrijven ......

Volkoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 10:31

meestal brengt een voorgevormde bh of een push up het wat meer in model. iets naar boven en iets naar het midden zeg maar. Dat staat idd wat mooier met een wat strakker truitje. Meer hoeft het absoluut niet te lijken idd. Maar dat hoeft het ook niet perse omdat ze ehm, wat dichter bij elkaar zitten en ook steviger imo. Ik zweer ook bij vorgevormde bh's

Ninx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 10:33

After Eden vind ik een geweldig merk! Goede kwaliteit, goede pasvorm, en niet te duur....

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 10:40

Hmm.. *gaat overwegen om een voorgevormde bh te kopen* ik vind het ook áltijd een ramp.. de bh's die ik heb zitte me opzich wel redelijk. Ik heb trouwens een D/E. Nouja in m'n gewone bh's (dat zijn er maar 2 omdat ik nooit fatsoendelijke bh's kopen kan Nagelbijten / Gniffelen ) heb ik D (oh wacht ik heb er nog 1 maar die zit ook voor geen meter.. daar valt de boel zo ongeveer uit Vork ) en dan heb ik 2 sportbh's D.. maar dit zijn mij dus echt te klein Verdrietig ik heb nu wel van FILA een sportbh maat E (zelfde merk als de D maar dus een maatje groter) die zit wel ontzettend fijn (en D opzich ook wel toen de boel nog wat kleiner was Vork ) met een beugel ook, erg fijn Ja opzich ook als gewone bh (maar eigenlijk vind ik het toch minder om een sportbh als gewone bh te dragen, weet ook niet waarom eigenlijk) Ik haal ze altijd in een klein(lingerie)zaakje hier in de buurt. Erg fijn en goede service Lachen Zelf hou ik niet zo van die 'grote' zaken (hünkemuller ed) ik vind het zoiezo al drie keer niks om bh's/bikini's te kopen.. dus ga ik liever naar een wat kleiner zaakje (en altijd dezelfde Haha! )

Maar ik denk dus ook met die voorgevulde cups van 'alsof ik nog niet genoeg heb' en ik zie bijna alleen maar met voorgevulde cups Rolleyes Misschien toch maar eens proberen

Lien2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 10:49

Kijk dan eens op de volgende link http://www.primadonna.eu/primadonna/cla ... 8&fid=1821

Het model Satin is wel voorgevormd en iets gevuld, maar heeft geen vergrotende werking. Voor de "chique de friemel" is er ook nog de Satin Delux met bewerkte bandjes.

Persoonlijk vind ik deze BH's heerlijk zitten (=geen sportBH), maar ze zijn wel wat duurder

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 11:00

Bij alleen voorgevuld lijken ze echt niet groter, alleen mooier. Ik vind voorgevormd heerlijk. Het biedt veel meer stevigheid en ik kan er zelfs mee paardrijden, wat ik met niet-voorgevormde nooit kon.

Emilia

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 11:02

Mag ik ff kwijt dat ik ze ontzettend duur vind!! Niet normaal!

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 11:04

Wat een hoop mensen niet beseffen denk ik, is dat BHs vrij moeilijk in elkaar te zetten zijn. Daar gaan een hoop uren in zitten.
Voor kwaliteit betaal je gewoon meer, zeker bij BHs.