Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Op de reachte bandjes na , als die met gekruiste bandjes zou komen was die perfect.
)

dus t brengt zn geld wel op
roxiie schreef:BH's zijn een regelrechte ramp bij mij. 65 in de omtrek is te groot ( en nee dan heb ik ook nog wel even iets meer dan een cup A)
Daarnaast zijn bandjes bij mij dus ook nog eens te lang ( en kunnen ze ook niet meer korter.)
Heb in het topic al wat goede suggesties langs zien komen, zal die ook eens proberen
) heb ik D (oh wacht ik heb er nog 1 maar die zit ook voor geen meter.. daar valt de boel zo ongeveer uit
) en dan heb ik 2 sportbh's D.. maar dit zijn mij dus echt te klein
ik heb nu wel van FILA een sportbh maat E (zelfde merk als de D maar dus een maatje groter) die zit wel ontzettend fijn (en D opzich ook wel toen de boel nog wat kleiner was
) met een beugel ook, erg fijn
opzich ook als gewone bh (maar eigenlijk vind ik het toch minder om een sportbh als gewone bh te dragen, weet ook niet waarom eigenlijk) Ik haal ze altijd in een klein(lingerie)zaakje hier in de buurt. Erg fijn en goede service
Zelf hou ik niet zo van die 'grote' zaken (hünkemuller ed) ik vind het zoiezo al drie keer niks om bh's/bikini's te kopen.. dus ga ik liever naar een wat kleiner zaakje (en altijd dezelfde
)
Misschien toch maar eens proberen