Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

jameyskatje schreef:ik zal me er niet mee bezig houden.
een grote kans dat je de slechte personen treft. want de goede zullen zich vast bezig houden met andere bezigheden, neem ik aan teminste.
ik heb hier een dik boek over (over de wereld van djin en duivels).. alleen heb ik deze weg gegeven. ik denk dat ik die binnenkort terug vraag om te lezen, want dat heb ik nog niet gedaan

ik ben écht een schijtlijster
xx_Lizet schreef:ik durf het niet eensik ben écht een schijtlijster
Halina schreef:Somebitch schreef:Is er ook een verklaring waarom geesten niet bij iedereen komen die ze oproept? Ook als je het meerdere malen op verschillende plaatsen geprobeert hebt?
(voor de mensen die erin geloven).
Kan aantal redenen hebben.
Het kan zijn dat er op die momenten niemand reageerde, er was wel iemand maar je hebt t niet opgemerkt, je werd beschermt en er zijn vast nog een aantal opties.

Riant schreef:Kan ook zijn dat het spirituele bij jou gewoon nog niet ontwikkeld is. Niet iedereen heeft even veel aanleg om dat te ontwikkelen
Chiqa schreef:t iRiant schreef:Kan ook zijn dat het spirituele bij jou gewoon nog niet ontwikkeld is. Niet iedereen heeft even veel aanleg om dat te ontwikkelen
Even boven je staat dat het wetenschappelijk bewezen is dat het simpele spiertrekkingen zijn
Citaat:Spelbreker: Reeds enige tijd geleden is onderzocht dat als meerdere mensen aan een glas of zelfs een complete tafel zitten er na verloop van tijd bijna altijd beweging in komt. Ook zonder geesten
Dit komt door onbewuste en onwillekeurige spiersamentrekkeingen als je je ledematen enige tijd op dezelfde plaats stilhoud en je concentreert. Je neemt dit niet bewust waar dus daarom denken mensen aan geesten.
Riant schreef:Je hoort of voelt concreet ook niet altijd even veel. Ik heb altijd een soort rilling in mijn schouder of soms weet ik ineens gewoon dat er iemand is.
Kan ook zijn dat het spirituele bij jou gewoon nog niet ontwikkeld is. Niet iedereen heeft even veel aanleg om dat te ontwikkelen
Die hebben ook niks gezien/gevoeld.
Zullen we een keer samen gaan glaasje draaien, kunnen we lachen.