Walgelijk.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Annemarie_ schreef:Ik vind het allemaal nogal overdreven geworden om heel eerlijk te zijn...
VivaLaVida schreef:eknein schreef:Ik kan wel lachen om de filmpjes ect. Maar om er inderdaat geld aan uit te geven. Vind het niet echt nodig dat Joran het gezicht van nederlands word ofzo.
en als het nou JOUW zusje was die gedumpt was in de zee? zou je er dan nog om kunnen lachen?
haar naam word er ook gewoon voor gebruikt..
zo leuk die mensen die van anderen hun ellende profiteren!!
BabsieJana schreef:diep, echt diep triest dit.
Walgelijk.
capopjekop schreef:Vind het ook maar dom, vraag me ook echt af wat voor een figuren zoiets gaan bestellen, net zoals met die drol. Daar wil je toch niet eens geld aan besteden?
Renee__ schreef:Ze proberen overal geld aan te verdienen. Ben wel effe blij dat ik Joran niet ben.
VivaLaVida schreef:[/quote]Ik ga nu iets zeggen waardoor ik heel bokt over me heen ga krijgen denk ik, maargoed ik zeg het toch.
Dat meisje is op school reisje, ze gaat stiekem van het hotel af. Is onder invloed(drugs, alcohol ect). Gaat vrijwillig met een onbetrouwbare jongen mee, alleen(!!). Ze gaat met hem naar een plek waar helemaal niemand is.
Het meisje sterft waarscheinlijk aan de combi alcohol en drugs(of 1 van de beide).
Goh wat is ze toch verschrikkeeeeeeelijk zielleg.
Redrumfox schreef:Onschuldig tot het tegendeel bewezen is..
lorenzolover schreef:Ik vind het ook onwijs dom, echt iets voor Nederlanders
Citaat:Jaja.......... en wat verandert dat aan het feit dat dit echt dieptriest is, al die joran ringtones?
En aan het feit dat die jamba lui gewoon geen respect tonen naar de moeder van natalee?
OoappeloO schreef:lorenzolover schreef:Ik vind het ook onwijs dom, echt iets voor Nederlanders
Dit is ook een lekkere küt opmerking zeg. Voegt ook veel toe.
eknein schreef:Ik vind jouw opmerking ook veel toevoegen, zijn het niet de Nederlanders die er weer geld aan moeten verdienen? En het allemaal leuk en grappig vinden? (nee niet elke Nederlander, maat geef toe.. veel)
OoappeloO schreef:Laat de rechter eerst maar bepalen of Joran schuldig is een wáaraan hij schuldig is. Zullen we dan verder gaan met dit soort ongein?!
Nog zo'n voorbeeld: ik werd via hyves door een 'vriend'/kennis uitgenodigd voor de hyves: Joran van der Sloot is een crimineel. Bah