'Blunderaar' zoekt lotgenoten :+

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Margoooo

Re: 'Blunderaar' zoekt lotgenoten :+

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-08 21:42

Vandaag was ik ook heerlijk bezig..... Met folders lopen ging ik op de skates alleen de laatste keer was een beetje lang geleden Bloos Dus ik wiebelend en als ik bij een huis kwam *bonk* (ik knalde telkens tegen de brievenbussen aan.) En ik wou perséé op mijn fiets blijven zitten.... Heb een halfuur gestaan op een oprit, terwijl ik probeerde om te draaien. Uiteindelijk toch maar omgedraaid. Clown

Bij 1 huis is er zo'n doorzichtig dakje boven de deur. Ik doe de folders in de bus, draai me om *beng* Dikke bult op mijn kop. Clown

Of ik loop naar de kast, doe hem open maar hij blijft haken achter m'n sok. Ik loop door dus wéér een bult. Koe

Margoooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 21:12

Vandaag weer lekker geblunderd Clown
Ik kom de les in en zeg dat ik straks naar de ortho moest. Goed. Ik wilde weg lopen, struikel ik over mn EIGEN tas!! Dus ik lig op de grond. Wil ik opstaan glijd ik uit en val weer. Iedereen helpt me overeind, ik loop een paar meter en zak zo oppeens door mijn knieën en lig weer op de grond. Die lerares dacht dat ze EHBO moest geven Clown Ik loop langzaam en héél voorzichtig naar mn stoel en blij dat ik was toen ik eindelijk zat! Haha!

Toen we naar huis fietsten ook, we kwamen van de koppeling(viaduct)
En we WILDEN oversteken. Toen kwam er een auto en die reed door. Dus wij vol op de rem.
Ik leunde op Maris. En wij weer doorfietsen. Maar viel met fiets en al om. Lag ik daar op de grond. Ik met fiets in de hand & in de slappe lach naar de stoep gelopen. Komt Robin langs: ""Ketting eraf?" En merel nog: "Wat is er?"
Ik helemaal rood en slappe lach. Bloos

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 21:46

Ik heb er heel wat Haha!

- krijg ik op een feest 'ginger ale' aangeboden omdat die teveel op het dienblad stond.
Aangezien ik uit kruiswoordpuzzels kende: biersoort = ale,
zeg ik ook nog doodleuk hardop: Goh, je proeft de alcohol helemaal niet? Blond

- Paardenblunder: op zaterdagochtend naar de manege om voor de lessen mijn paard nog even te rijden. Aangezien het niveau daar errug errug laag lag trok ik altijd nogal bekijks. Dus mooi setje aan en erop.
Onder het opstappen, bokt hij flink, smijt mij er aan de andere kant over en paradeert in zijn uppie nog tien rondjes hard snuivend door de bak terwijl ik er onder het zand achteraan huppelde om hem weer te vangen Koe

- Al wel duizend keer gehad: in de stad lopen met een vriendin, je vriendje of wie dan ook. Komt er iemand tegemoet en lever ik uitgebreid commentaar op zijn/haar uiterlijk en uiteraaarrrrrd is het de beste vriend(in), neef, schoonzus, klasgenoot van degene waar je mee bent Lips are sealed

- Moest ik een proefwerk afnemen op school, doe ik alle moeite om het eerst stil te krijgen en de leerlingen zich te laten concentreren. Vervolgens loop ik rond om de voortgang te bekijken en te volgen hoe het gaat, blijf ik met mijn voet in een hengsel van een rugzak hangen en lazer ik languit op de vloer. Alle leerlingen strijk en weg stilte en concentratie Schijnheilig

- Moet ik lesgeven en een bepaald liedje gebruiken, even snel de achtergrond gescreend op internet. Dus die les gegeven en zoals het hoort gezegd van wie het is, hoor ik later in de kantine dat het van een andere artiest is. Ik zou beter moeten weten en meer sites bekijken ja... Ja

-Ook met het lesgeven. Schrijf ik op het bord 'Amalia-Catharina' (zat in mijn hoofd met 'prinses Amalia'. En al die leerlingen pennen het nog braaf over ook Bloos!

- Tijdens mijn zwangerschap: 'Goh, dat gaat een meid worden hoor, je draagt zo mooi rond!' 'Ehm, ik draag juist erg naar voren, ik heb gewoon zo'n dikke ass.' Doei, doei

- En daarna vraagt een vage kennis: 'Tjee, gefeliciteerd! Wanneer moet je bevallen, het is al gauw he!' 'Zeven maanden geleden.' Doei, doei

Misja

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 21:50

Haha, doet me denken aan een vriendin van me: die feliciteerde op de sportschool iemand met haar zwangerschap.. Alleen.. diegene was niet zwanger Bloos! , had gewoon vanwege een blessure 8 maanden niet kunnen sporten en was wat minder strak in dr vel komen te zitten Nagelbijten / Gniffelen

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 21:56

o nog een van het lesgeven: ik moest onverwacht een les overnemen, maar een collega had nog wel een video van een documentaire met iets historisch dat wel in het thema paste. Dus ik eerst de video al niet aankrijgen (stond op DVD ingesteld *LOL* ) en de luxaflex scheef naar beneden. Zet ik vervolgens de video aan en de leerlingen braaf kijken. Na een kwartier: 'Ehm juf.... de video is afgelopen!' Was hij dus niet teruggespoeld, zitten ze gewoon alleen het einde te kijken. En niemand die ook iets zegt he Haha! Toen heb ik hem niet meer teruggespoeld maar er een speelfilm ingedonderd Bloos Niet leerzaam maar wel leuk Vork

BertBaley

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 22:00

Ik. Ja

Echt elke dag wel (een paar keer) Bloos

marloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 22:08

Ochjaa, ik ook. Huilen van het lachen

Heb momenteel ook 4 bulten op m'n hoofd zitten ofzo. Nagelbijten / Gniffelen We hebben op de wc namelijk een spiegelkast. Ja Staan wc-rollen in enzo. En ik heb nu ook echt al 3 keer gehad dat ik daar iets uitpak, vervolgens dat deurtje open laat staan, om daarna met opstaan keihard met m'n kop tegen de punt van dat deurtje aan te knallen. Nagelbijten / Gniffelen Tot bloedens toe. Clown

Zo ook met de spiegelkast boven op de badkamer. Huilen van het lachen Die heeft van die uitsteekseltjes zodat het het kastje makkelijk open krijgt... Ik drink wat water, om vervolgens met een rotvaart omhoog te komen en met m'n kop tegen het ding knal. Nagelbijten / Gniffelen
Knallende koppijn toen. Clown Vervolgens wil ik de douche instappen... Knal ik toch met m'n hoofd tegen de zijkant van de douche. Verward Huilen van het lachen

De zijkant van de deur heeft mijn hoofd ookal heel vaak van dichtbij gezien. Clown

Ook altijd van die domme opmerkingen maken waarvan ik achteraf denk van oeps. Huilen van het lachen

Nouja, zo kan ik nog wel een tijd doorgaan, haha. Tong uitsteken (Op school heb ik het nou ook al 2x voor elkaar gekregen om bijna van de trap te flikkeren. Rolleyes Doordat ik op m'n eigen voet ging staan. Nagelbijten / Gniffelen )

_Ananas_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 22:14

Oef laat ik mezelf hier ook maar melden Haha!

Maandag was een fijne dag Zij zijn groot en ik is klein!

Eerst loop ik heel hard tegen een stoelpoot (had de stoel nog niet dáár verwacht Clown ) mijn teen flink gekneusd (dacht gebroken maar dat is het denk ik niet)

Daarna rij ik met de auto weg, aardig hard in z'n achteruit, want dat kan daar.. Nou niet dus! Ik rij tegen de enige boom die daar staat... Gelukkig had mijn auto niets!

Verder blijf ik regelmatig overal achter hangen! Vandaag met mijn mouw aan de deurklink, stuiter zo terug!

Of ik loop heel snel ergens heen en heb mijn hand op de goede hoogte om de deurklink open te doen maar die gaat niet open Nagelbijten / Gniffelen Zodat je keihard tegen de deur loopt Clown

Ook ben ik weleens tijdens het basketballen gevallen... Terwijl iedereen aan de andere kant van het veld liep Bloos Ging door mijn enkel..

En ik knoei áltijd!!!

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 22:17

oh, ik heb met poolen ooit mijn duim zwaar gekneusd. Geen idee wat ik met die stok aan het doen was maar het deed zeer Haha!

_Ananas_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 22:22

Hi hi ik heb weleens met opgetrokken benen in de bios gezeten. had ik mijn tenen op de stoel voor me. Tot iemand daarop ging zitten (van die klapstoelen) Bloos! Bloos! Bloos!

En ik maar die mevrouw aantikken 'ehm mevrouw??? Wilt u even opstaan? Mijn tenen zitten klem ROFL

Gevaarlijk avondje bios! Al mijn tenen gekneusd Clown Clown

aniekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 23:06

Ik ben ook een blunderaar, zeg altijd de verkeerde dingen, of verkeerde dingen op het vekeerde moment.
Ik stoot me overal aan. En mijn kleine teen is áltijd de dupe.

* ik was ook een keertje op een kinderpartijtje aan het helpen bij wie ik de paarden deed , dus allemaal kindjes van jaar of 6/7.
Ik ging limonde inschenken , het was echt zo'n paar liter kan, dus een hele grote kan . Dus ik begin vrolijk met inschenken van die bekertjes. Schiet de deksel van de kan eraf! Daardoor was een kindje met 2 liter extra zoete limonade gedoucht Clown
Kindje helemaal kleddernat en plakkerig.

Ik heb ook zo'n broek met van die knoopjes op mijn kontzakken. Ik loop door de H&M, maar om naar buiten te gaan kon je alleen dwars door die rij. Blijf ik met zo'n knoopje achter iemand's bh haken (die bh wilde ze net gaan kopen) , sleep die bh achter me Clown , had niks door en dat meisje maar achter mij aan Bloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 00:12

Zo was ik zwanger en kwam bij een gynacologe terecht.Ik dacht op dat moment wel ,ik ken haar ergens van maar wist niet van waar.

tot ik die woensdag les gaf(honden instructrice) en met een schok mijn gynacologe in mijn klas herkende,op dat moment gaf ik het bevel ;Nu allemaal .......zwanger Bloos! Bloos! Bloos! Mijn geheim was gelijk bekent en de klas lag dubbel Bloos

urielle ,hoe zou het nu komen dat die belgen ons nederlanders zo'n vreemd volk vinden Haha!

Ouwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 00:15

Ik ben niet echt een blunderaar, wel een enorme smeerkees. Als ik bijvoorbeeld uit eten ga en er netjes uitzie krijg ik me voor elkaar om tijdens het voorgerecht al te smeren. Daar zit je dan de rest van de avond met een enorme vlek op je borst die ook nog eens heel goed zichtbaar is...

Irma_Maandag

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 01:30

Heerlijk herkenbaar, en gelukkig zijn er meerdere exemplaren zoals ik..... Haha!

* Ik reed op een dol paard, Pandora genaamd. Die deed haar naam eer aan; Pandora's Box. Als je die eenmaal opentrok.... Duivel Reed samen met mijn instructrice in de bak, en riep zojuist dat dit stukje galop heel erg goed ging, als ze even omkeek kon ze het ook zien..... Struikelt precies op dat moment het dier, halverwege een enorme bokkesprong, over zijn eigen pootjes, flikk**er ik over de hals heen tegen de bakrand aan Koe Paard lag ook op zijn kant..... oeps....

* Ben momenteel nog aan het "revalideren" van mijn meest recente blunder: "Het Honing Incident":
Uiteraard geen geduld om een flesje honing vloeibaar te laten worden in warm water ofzo, nee, hoeft niet, kan best even in de magnetron. Wanneer ik het flesje eruit wil halen blijkt ie toch erg heet te zijn geworden, zo heet dat ik het flesje niet meer kan aanpakken. Ach, dan maar aan de dop. Je raadt het al: vliegt die dop van het flesje en al die troep midden in mijn gezicht. Kon vervolgens naar de huiartsenpost.... mijn halve gezicht 2e graads verbrand Sigaar
(Moet wel zeggen dat ik er al bijna van genezen ben en geen littekens aan overhoud) Heb al meerdere keren moeten horen dat dit weer-zo'n-typische-Irma-actie was......tja... Bloos

Irma_Maandag

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 01:32

Oké, nog een paar dan, van jaren geleden:
* Ik, übergelukkig met mijn nieuwe tamacotchi (zo'n stom electronisch huisdier in een ei), fietste van school naar huis. Sh*it, ding piept.... oh, dan moet ie NU eten hebben anders gaat ie dood! Ik vis het ei uit mijn jaszak en druk wat knopjes in...... klabats.... keihard tegen een geparkeerde auto aan, frame van de fiets verbogen en mijn boekentas vloog van de bagagedrager, over de auto zo op de voorkant van de motorkap Vork Thank-God dat er niemand getuige van was..... Auto geïnspecteerd, maar daaraan was geen schade te zien.... Met rood hoofd snel naar huis gefietst.

* Of: keihard lachen als een groepje jongens (waarbij één heel interessant exemplaar Knipoog ) tijdens vorst van de fiets valt omdat de klinkers in de bocht gladder blijken dan voorzien...... En vervolgens van het lachen zelf onderuit gaan en ongeveer IN het groepje jongens belanden.......gna, gna...

* Dacht als klein meisje dat ik de grote-wilde-herdershond van de buren wel even uit kon laten.... met rolschaatsen aan, want dan kon het beest me mooi voortrekken.... Ging wonderbaarlijk genoeg best een tijdje goed, totdat we bij het grote grasveld aankwamen waar meneer altijd los mocht rennen. Je raadt het al(weer): beest in volle vaart de laatste 100meter over het trottior met mij erachteraan. Ik doe nog volop mijn best om op de been te blijven..... tot het moment dat we het grasveld bereikten.... flats.... daar lag ik, en eigenwijs als ik was liet ik de lijn niet los..... Kon later mijn moeder (die alweer zuchtte dat mijn kleren zo snel goor werden en sleten) verklaren hoe het ditmaal gekomen was.... Knipoog

Overigens herken ik -bijna- alle eerder genoemde "incidenten" ook.....
Behalve die van de aangifte en valse beschuldiging...briljant! (En die van zwangerschappen herken ik ook niet)

(Ge-edit omdat ik er toch nog een blunder bij heb gezet...)

Everest

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 12:14

Pff nu ik erover nadenk had ik ook nog een hele erge..
Twee jaar geleden was ik op de kermis met mijn kersverse vriendje(we hadden nog niet eens een week, dus het was nog vollop indruk maken op elkaar).. Zouden we samen in de 'booster' gaan.. Zo'n hele snele attractie met een hele lange arm, waar twee karretjes aan elk van de kant hangen en die dan met een noodgang rond zwaait.. Hoogte ongeveer 60 m..

Ik stap in met hem.. wil nog eventjes mijn schoen vastmaken, want die zat wel erg los.. Gaan de beugels al dicht.. Ik zit met mijn hoofd naja.. en een hele vreemde positie! Ik kon niet meer bewegen, kreeg amper lucht en schaamde me kapot!!
Mijn hubby helemaal in paniek die man van die attractie roepen, maar ik werd echt gigantisch uitgelachen! Heb ik weer! Vork
Dat heb ik nog heeeel lang moeten horen! Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 12:27

Hahahaha, hier moest ik echt hard om lachen Everest Clown
Ik zie het helemaal voor me Nagelbijten / Gniffelen

Oooohja, ik was een paar weken geleden met mijn kersverse lover en zijn vrienden op stap...
Werdt ik ziek (niet van de drank), en heb ik ook over zijn hand heen gekotst Nagelbijten / Gniffelen ROFL

Hij moet me wel errug leuk vinden, want zijn toch nog steeds samen Bloos

LadyElmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 12:57

De eerste keer dat ik mijn vriend in het echt leerde kennen ging ik bij hem en zijn moeder eten. Uiteraard gooi ik de halve bak met bami om en als ik het dan op mijn bord wil scheppen blijft het overal aan plakken. Ik schaamde me dood. Overigens knoei ik met alles wat ik eet, iets te drinken valt vaak ook wel eens langs mijn mond omdat ik weer teveel haast heb..en i hate it. Ik weet ook altijd stomme opmerkingen te maken of niet grappige grapjes, floept er dan gewoon uit. Ik vindt dat dan echt heeel grappig maar niet iedereen heeft dezelfde humor dus ja..hehe.

DeniseES

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 18:49

Ik heb weer hartelijk moeten lachen om sommige blunders Knipoog er zijn er weer een paar in mn hoofd geschoten en die kan ik jullie natuurlijk niet onthouden:

Wanneer ik met een vriendin van mij over straat loop/fiets/whatever, dan presteer ik het altijd om ineens als er iemand langsfietst 1 of ander vreemd geluid te produceren of wat stoms te zeggen... en altijd is het dan 'die ken ik...' van mijn vriendin... autsj..

Ook hebben wij 2 honden Knipoog een herder en een jack russel. Ook ik vond het een heel slim idee om met skates aan door het park te gaan crossen. Mn vriendin met de jack en ik met de herder... Op een gegeven moment ga ik me toch een partij hard over dat pad joh, echt supersnel was ik! ...en toen was daar een scherpe bocht... Dus onder toezicht van een paar voorbijgangers laat ik die hond los (tjah, die hoef ik natuurlijk niet mee te nemen in mijn val), en rij ik met mn skates met een flinke rotgang tegen een (uiteraard stilstaande) dikke boom! Ik heb een flinke klap gemaakt Ja

nodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 19:23

Haha ik ken het ook, ik fiets van school naar huis wil ik een pakje drinken uit mijn tas pakken dus draai ik me om naar rechts, fiets ik zo links de sloot in Clown

Everest

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 20:47

Robijntjah schreef:
Hahahaha, hier moest ik echt hard om lachen Everest Clown
Ik zie het helemaal voor me Nagelbijten / Gniffelen
Oooohja, ik was een paar weken geleden met mijn kersverse lover en zijn vrienden op stap...
Werdt ik ziek (niet van de drank), en heb ik ook over zijn hand heen gekotst Nagelbijten / Gniffelen ROFL

Hij moet me wel errug leuk vinden, want zijn toch nog steeds samen Bloos

Ja.. ik ook nog steeds als ik het lees.. Ik schaamde me kapot, en was tegelijkertijd ook superbang! Stel dat hij zou gaan draaien!!
Jouw actie is ook overheerlijk *ahum*.. Wel een goede test Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 20:49

Hahaha, dat zei ik ook al: Je moet wel errug gek op me zijn Clown

Everest

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 20:50

Tsja mijn kersverse lover heeft het vanaf toen ook nog bijna 8 maanden met mij volgehouden.. (of naja.. ik met hem Knipoog Clown )
Dus hij heeft t me vergeven.. Tong uitsteken

Ik krijg wel elke keer traumas als ik over de kermis loop!

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 20:51

Vanmiddag.. Zat braaf aan de ijsthee, mooi met een rietje. Zuig opeens een pitje uit m'n citroen op, bah. Dus dacht die even subtiel even uit te spugen in de asbak, helaas éven vergeten dat we die dus ook als asbak gebruiken. Deed het een beetje lomp op een of andere manier, maar had m'n hele snufferd vol as. Scheve mond
Fijn. Scheve mond
Kreeg daarna smsje van jongen die mee was.. Zag er leuk uit, en of ik dat wel vaker deed. *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 20:52

Everest schreef:
Tsja mijn kersverse lover heeft het vanaf toen ook nog bijna 8 maanden met mij volgehouden.. (of naja.. ik met hem Knipoog Clown )
Dus hij heeft t me vergeven.. Tong uitsteken

Ik krijg wel elke keer traumas als ik over de kermis loop!

Hahaha, trauma's van de kermis heb ik ook!

Ik ging een keer in de heartbreaker toen ik eigenlijk te klein was, en toen ben ik er bijna uitgevallen Nagelbijten / Gniffelen

En die ronde schommel ding, daar ben ik in flauwgevallen ROFL

Eigenlijk moeten mensen dit soort fratsen vaker uithalen op een date, meteen ff testen Cool