Dus ik wiebelend en als ik bij een huis kwam *bonk* (ik knalde telkens tegen de brievenbussen aan.) En ik wou perséé op mijn fiets blijven zitten.... Heb een halfuur gestaan op een oprit, terwijl ik probeerde om te draaien. Uiteindelijk toch maar omgedraaid.
Bij 1 huis is er zo'n doorzichtig dakje boven de deur. Ik doe de folders in de bus, draai me om *beng* Dikke bult op mijn kop.
Of ik loop naar de kast, doe hem open maar hij blijft haken achter m'n sok. Ik loop door dus wéér een bult.

) en de luxaflex scheef naar beneden. Zet ik vervolgens de video aan en de leerlingen braaf kijken. Na een kwartier: 'Ehm juf.... de video is afgelopen!' Was hij dus niet teruggespoeld, zitten ze gewoon alleen het einde te kijken. En niemand die ook iets zegt he

(Op school heb ik het nou ook al 2x voor elkaar gekregen om bijna van de trap te flikkeren.
Doordat ik op m'n eigen voet ging staan. 

Reed samen met mijn instructrice in de bak, en riep zojuist dat dit stukje galop heel erg goed ging, als ze even omkeek kon ze het ook zien..... Struikelt precies op dat moment het dier, halverwege een enorme bokkesprong, over zijn eigen pootjes, flikk**er ik over de hals heen tegen de bakrand aan
) tijdens vorst van de fiets valt omdat de klinkers in de bocht gladder blijken dan voorzien...... En vervolgens van het lachen zelf onderuit gaan en ongeveer IN het groepje jongens belanden.......gna, gna...