Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Robijntjah schreef:Dat is in het doolhof...
Een wand met gaten erin waar je eventueel handen (en andere dingen) doorheen kan steken...
Maar bij ons stonden daar dus stuk of 6/7 mannen/jongens, en die werden echt best vervelend...
Ik ben er echt compleet in tranen doorheen geraced...
sunshine schreef:Robijntjah schreef:Dat is in het doolhof...
Een wand met gaten erin waar je eventueel handen (en andere dingen) doorheen kan steken...
Maar bij ons stonden daar dus stuk of 6/7 mannen/jongens, en die werden echt best vervelend...
Ik ben er echt compleet in tranen doorheen geraced...
Poeh, dus die gene die daar zijn handen doorheen staken ( of wat anders) die kunnen jou dan overal aanraken ? Terwijl jij voorbij loopt ?
Zijn die gangetjes zo smal dan ?
DromenLies schreef:is het wel verstandig als je nare ervaringen hebt op sexueel gebied om naar zo'n beurs te gaan waar het daar tenslotte om draait?
Succubi schreef:Zo'n beurs zelf valt wel mee, je word geconfronteerd met kleding en vibrators.
Enige wat vervelend kan zijn is zo'n voelwand maar als er op een bordje staat dat als er wat gebeurd dat het je eigen schuld is dan zou ik er al niet in gaan.
De beurs zelf is niet zo boeiend of confronterend.
Succubi schreef:Enige wat vervelend kan zijn is zo'n voelwand maar als er op een bordje staat dat als er wat gebeurd dat het je eigen schuld is dan zou ik er al niet in gaan.