Allereerst hartelijk dank voor alle felicitaties 
En ja, ik zat al weer snel op Bokt
Je bent een boktjunkie of je bent het niet hè 
Ik zal nog proberen wat vragen te beantwoorden
De bevalling was inderdaad kort maar goed voorlopen 
Vandaar ook dat wij aan het einde van de ochtend ook al weer naar huis mochten.
Bas heeft inderdaad lange nagels al bij de geboorte. Inmiddels zijn die eigenlijk allemaal al weer wat korter geworden. Gelukkig maar voor hem 
@Spades, zodra hij kan fietsen vind het vast leuk om mee te gaan MTB-en 
En hij vraagt wanneer hij je uit mag dagen wie de Echte Grote Dalmuti nu is 
Sanne vindt het geweldig haar nieuwe broertje. Ze doet net alsof het nooit anders is geweest. Ook wil ze bij van alles helpen. Ze moest alleen wel even wennen dat Bas nog niet aan tafel komt zitten om te eten. Maar ze is heel lief en zorgzaam voor haar broertje.
Ze is naar mijn idee ook totaal niet jaloers. Maar goed dat komt vast nog wel eens
Maar voor nu is het goed 
Er werd ook gevraagd naar naweeën. Ja, die waren ook duidelijk aanwezig. Maar die waren lang niet zo erg als de weeën die ik in die anderhalf uur heb gehad
. En tja het schijnt er vaak bij te horen als je zo'n turbo bevalling hebt...
Of de bevalling meegevallen was? Ja achteraf is het me me gevallen 
Bij Sanne had ik een bevalling van drie uurtjes inclusief heftige weeënstorm. Bij Bas waren de weeën heftig maar tot bijna het einde nog redelijk op te vangen. Persen duurde slechts 5 minuten maar was het heftigste van de hele bevalling en veel heftig dan bij Sanne. Dus dat was totaal anders. Maar goed, al bij al ben ik blij dat ik weer zo'n korte bevalling heb gehad. Dan heb je geen tijd om ergens aan te denken, je wordt helemaal meegezogen in het moment en voor je het weet is het weer voorbij, al lijkt dat op het moment zelf natuurlijk niet zo 
Inmiddels gaat het hier nog steeds prima met ons 
Ik zal jullie nog even verwennen met een fotootje van mijn knappe kereltje