Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nikka schreef:Ja dat moet haar wel zijn: ook daar schrijft ze verder als veder. Kan me de reactie van haar ouders nu wel enigzins voorstellen.
Shiloh schreef:Kijk dat maakt al een hoop duidelijk. Moet zeggen dat ik het al een erg vaag verhaal vond....
Lelanie schreef:Hij kan er mee drinken,heeft wel speciale speen ervoor.Gelukkig heeft hij geen hazenlipje erbij.Bij hem zit het crises zoals ze dat netjes noemen in het zachte gedeelte van je gehemelte.Dus helemaal achteraan.
natasja50 schreef:Een kind met een open gehemelte vraagt veel liefde en zorg. Ik kan het weten.
Nikka schreef:Ze is 54 minuten geleden nog online geweest maar heeft hierop niet meer gereageerd. Wie zwijgt.....?
natasja50 schreef:Dat de vader van Lelanie niet gelukkig is met de situatie is misschien te begrijpen. Lees dit allemaal maar eens (geschreven door haar onder een van haar SA's newforster:
[JH] tja,Dan weet je het ook niet meer..
Lelanie is het zoveelste schaduwaccount van ene Susan.
Zij begon haar boktcarriere als xsuusx hier op bokt en kreeg zowat half bokt over haar heen met haar gesol met shetje Bobby. Het arme dier was aan haar grillen overgeleverd en keer op keer dreigde ze ermee dat Bobby naar de slacht zou gaan als niemand hem voor 350 euro wilde kopen. Mede door haar gedrag en gescheld en getier werd Susan permanent geband.
Nou dat heeft haar niet weerhouden van steeds maar weer terugkomen met allerlei schaduwaccounts met de raarste topics. Keer op keer kocht ze paarden en honden die allemaal weer de deur uitmoesten omdat ze niet aan haar verwachtingen voldeden. Verschillende honden zijn daardoor verkeerd terechtgekomen.
Ondanks waarschuwingen van diverse bokkers en mensen uit haar omgeving ging susan door: Gewoon haar eigen leven en iedereen negerend. Verder met haar criminele veel oudere vriend (vader van haar kind). Vind je het gek dat haar vader vindt dat ze nu maar eens haar eigen boontjes moet doppen. Ook op bokt werd ze steeds weer geband en dan weer terug onder een andere boktnaam.
_bonny_
newforster
joanneS
_kloOtee_
fiirefly
jodoka
newforster
Suus_x
bloempje1 en nog een paar die ik vergeten ben.
nu dus Lelanie.
Deze dame heeft veel problemen op zowel bokt als privé. Pas nog openden haar vrienden nog een topic met het verhaal dat Susan hun pony's mishandeld heeft. Ze vindt zich super zielig en dat is ze dan misschien ook, maar ze heeft het wel aan zich zelf allemaal te danken. Nu ook weer. Meid wordt eens echt volwassen !!
En dan heb ik het nog niet eens over de dreig pm's en mails die ik van haar ontvangen heb.
Inderdaad: Dit is pas hard om te horen
Temt het topic
Nikka schreef:Nou als je het verhaal leest is het precies hetzelfde.........
tamara_85 schreef:, en ik zou mijn kind(eren) in wat voor situatie of wat voor keuzes ze ook nemen altijd met open armen weer ontvangen, hoe dom die keuze misschien ook was. Het IS en BLIJFT je kind.
twister42 schreef:tamara je hebt wel een beetje gelijk maar ik denk dat je ook niet moet vergeten dat de ts al zo vaak digen heeft verteld die niet helemaal zijn zoals ze zijn, .
Meliaforever schreef:twister42 schreef:tamara je hebt wel een beetje gelijk maar ik denk dat je ook niet moet vergeten dat de ts al zo vaak dingen heeft verteld die niet helemaal zijn zoals ze zijn, .
maar dit is wel waar.
natasja50 schreef:tamara_85 schreef:, en ik zou mijn kind(eren) in wat voor situatie of wat voor keuzes ze ook nemen altijd met open armen weer ontvangen, hoe dom die keuze misschien ook was. Het IS en BLIJFT je kind.
Ze staat niet op straat. Ze is niet achter een uitkering of huis aan geweest. Niet huisarts ingeschakeld etc.etc. Komt alleen steeds weer met hangende pootjes bij ouders aankloppen. Ruzie met pappie dan sjouwt ze naar mammie of andersom.
Ik weet niet precies wat allemaal waar is maar hoor uit haar omgeving dat ze echt alles aan elkaar liegt constant. Dat is ook in meerdere topics van haar te lezen. Haar vader heeft een leven opgebouwd met een nieuwe vrouw en kinderen. Denk dat hij dat niet zo maar hoeft op te geven voor een wispelturige dochter. Zeker niet een dochter die keer op keer er weer vandoor gaat en nog met modder na gooit.
Opvoeden is ook je kinderen op eigen benen laten staan. En voor zich zelf op leren komen en de verantwoording laten nemen voor hun daden.
natasja50 schreef:tamara_85 schreef:, en ik zou mijn kind(eren) in wat voor situatie of wat voor keuzes ze ook nemen altijd met open armen weer ontvangen, hoe dom die keuze misschien ook was. Het IS en BLIJFT je kind.
Ze staat niet op straat. Ze is niet achter een uitkering of huis aan geweest. Niet huisarts ingeschakeld etc.etc. Komt alleen steeds weer met hangende pootjes bij ouders aankloppen. Ruzie met pappie dan sjouwt ze naar mammie of andersom.
Ik weet niet precies wat allemaal waar is maar hoor uit haar omgeving dat ze echt alles aan elkaar liegt constant. Dat is ook in meerdere topics van haar te lezen. Haar vader heeft een leven opgebouwd met een nieuwe vrouw en kinderen. Denk dat hij dat niet zo maar hoeft op te geven voor een wispelturige dochter. Zeker niet een dochter die keer op keer er weer vandoor gaat en nog met modder na gooit.
Opvoeden is ook je kinderen op eigen benen laten staan. En voor zich zelf op leren komen en de verantwoording laten nemen voor hun daden.
Meliaforever schreef:Ik vind anders wel dat ze een groot probleem heeft hoor
en ik bedoel iedereen mag ze verhaal kwijt op bokt, dit heeft namelijk niks met zielig doenerij te maken.