Dat is hard om te horen!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nikka

Re: Dat is hard om te horen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 20:18

Ja dat moet haar wel zijn: ook daar schrijft ze verder als veder. Kan me de reactie van haar ouders nu wel enigzins voorstellen.

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 20:20

Oh dit meen je niet!! zit dus voor niks met dat kind mee te leven. Rolleyes

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 20:26

Nikka schreef:
Ja dat moet haar wel zijn: ook daar schrijft ze verder als veder. Kan me de reactie van haar ouders nu wel enigzins voorstellen.

Dan heb ik haar ook al eens doorgehad ja, nu je het zegt! Mij viel dat ook al op veder..

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 20:29

Ze is 54 minuten geleden nog online geweest maar heeft hierop niet meer gereageerd. Wie zwijgt.....?

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 20:34

Stoom uit je oren

haflingertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 22:07

Shiloh schreef:
Kijk dat maakt al een hoop duidelijk. Moet zeggen dat ik het al een erg vaag verhaal vond....

Heb net het het topic gelezen en vond het inderaad een vaag verhaal!
dat iemand op deze manier aandacht vraagt Ach gut

natasja50

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 22:10

Suus vraagt altijd aandacht. Die meid verdient een flinke trap onder d'r hol !!

Ik hoop dat ze het met haar zoontje wel goed doet. Een kind met een open gehemelte vraagt veel liefde en zorg. Ik kan het weten.

natasja50

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 22:16

Lelanie schreef:
Hij kan er mee drinken,heeft wel speciale speen ervoor.Gelukkig heeft hij geen hazenlipje erbij.Bij hem zit het crises zoals ze dat netjes noemen in het zachte gedeelte van je gehemelte.Dus helemaal achteraan.

Het is geen crises maar schisis!! Dat je dat nog niet weet Bloos!
Als je zo'n kind hebt kom je direct bij een zogeheten "schisisteam". Die naam krijg je zo vaak onder ogen dat je het kunt dromen en honderden keren in je nachtmerries naar voren komt.

ikkemetwikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 22:35

ik vond het allemaal al zo'n vaag gedoe,en "heel de wereld is tegen me,en ik kan er niks aan doen-verhaal"
maar dit verklaard een hoop Lachen

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 23:00

natasja50 schreef:
Een kind met een open gehemelte vraagt veel liefde en zorg. Ik kan het weten.

Als dat kindje dat tenminste echt heeft...

BTW... love your avatar Knipoog

Nathaliia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 23:08

Nikka schreef:
Ze is 54 minuten geleden nog online geweest maar heeft hierop niet meer gereageerd. Wie zwijgt.....?

sterker nog 19 minuten geleden was ze ook online.....

Nathaliia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 23:08

natasja50 schreef:
Dat de vader van Lelanie niet gelukkig is met de situatie is misschien te begrijpen. Lees dit allemaal maar eens (geschreven door haar onder een van haar SA's newforster:

[JH] tja,Dan weet je het ook niet meer..

Lelanie is het zoveelste schaduwaccount van ene Susan.

Zij begon haar boktcarriere als xsuusx hier op bokt en kreeg zowat half bokt over haar heen met haar gesol met shetje Bobby. Het arme dier was aan haar grillen overgeleverd en keer op keer dreigde ze ermee dat Bobby naar de slacht zou gaan als niemand hem voor 350 euro wilde kopen. Mede door haar gedrag en gescheld en getier werd Susan permanent geband.

Nou dat heeft haar niet weerhouden van steeds maar weer terugkomen met allerlei schaduwaccounts met de raarste topics. Keer op keer kocht ze paarden en honden die allemaal weer de deur uitmoesten omdat ze niet aan haar verwachtingen voldeden. Verschillende honden zijn daardoor verkeerd terechtgekomen.

Ondanks waarschuwingen van diverse bokkers en mensen uit haar omgeving ging susan door: Gewoon haar eigen leven en iedereen negerend. Verder met haar criminele veel oudere vriend (vader van haar kind). Vind je het gek dat haar vader vindt dat ze nu maar eens haar eigen boontjes moet doppen. Ook op bokt werd ze steeds weer geband en dan weer terug onder een andere boktnaam.

_bonny_
newforster
joanneS
_kloOtee_
fiirefly
jodoka
newforster
Suus_x
bloempje1 en nog een paar die ik vergeten ben.

nu dus Lelanie.

Deze dame heeft veel problemen op zowel bokt als privé. Pas nog openden haar vrienden nog een topic met het verhaal dat Susan hun pony's mishandeld heeft. Ze vindt zich super zielig en dat is ze dan misschien ook, maar ze heeft het wel aan zich zelf allemaal te danken. Nu ook weer. Meid wordt eens echt volwassen !!

En dan heb ik het nog niet eens over de dreig pm's en mails die ik van haar ontvangen heb.

Inderdaad: Dit is pas hard om te horen

Temt het topic

hoe ben je daar achter gekomen? Bloos
Niet dat ik het niet geloof hoor!
maar vraag het me gewoon af... Lachen

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 23:17

Nou als je het verhaal leest is het precies hetzelfde.........

tamara_85

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 23:21

Nou jullie geven haar nu wel een hele harde trap in het gezicht zeg. Ze is niet altijd goed voor alles en iedereen geweest, maar daarom kan ze nog wel in een onwijse kl*te situatie zitten.
Ze heeft met haar (ex)vriend misschien niet de goede keuze gemaakt om met hem te gaan. Maar op zo'n moment ben je verliefd, en ben je er niet helemaal bij met je hoofd.
Dat haar zoontje groeiachterstand heeft klopt trouwens wel, en is geen aandachttrekkerij, wat sommige hier denken.
Ik wil haar ook niet de hemel in prijzen, maar een beetje aardiger mogen jullie ook wel zijn hoor, zij zal ook niet om deze situatie gevraagd hebben, en ik zou mijn kind(eren) in wat voor situatie of wat voor keuzes ze ook nemen altijd met open armen weer ontvangen, hoe dom die keuze misschien ook was. Het IS en BLIJFT je kind.

Nathaliia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 23:28

Nikka schreef:
Nou als je het verhaal leest is het precies hetzelfde.........

bedankt,
ik heb het gelezen en nu snap ik het Knipoog

natasja50

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 23:45

tamara_85 schreef:
, en ik zou mijn kind(eren) in wat voor situatie of wat voor keuzes ze ook nemen altijd met open armen weer ontvangen, hoe dom die keuze misschien ook was. Het IS en BLIJFT je kind.

Ze staat niet op straat. Ze is niet achter een uitkering of huis aan geweest. Niet huisarts ingeschakeld etc.etc. Komt alleen steeds weer met hangende pootjes bij ouders aankloppen. Ruzie met pappie dan sjouwt ze naar mammie of andersom.

Ik weet niet precies wat allemaal waar is maar hoor uit haar omgeving dat ze echt alles aan elkaar liegt constant. Dat is ook in meerdere topics van haar te lezen. Haar vader heeft een leven opgebouwd met een nieuwe vrouw en kinderen. Denk dat hij dat niet zo maar hoeft op te geven voor een wispelturige dochter. Zeker niet een dochter die keer op keer er weer vandoor gaat en nog met modder na gooit.

Opvoeden is ook je kinderen op eigen benen laten staan. En voor zich zelf op leren komen en de verantwoording laten nemen voor hun daden.
Laatst bijgewerkt door natasja50 op 02-01-08 23:47, in het totaal 1 keer bewerkt

twister42

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 23:46

tamara je hebt wel een beetje gelijk maar ik denk dat je ook niet moet vergeten dat de ts al zo vaak digen heeft verteld die niet helemaal zijn zoals ze zijn, en dat het voor mensen die dan regelmatig op bokt zitten misschien wel door haar gekwetst zijn en dat is dan niet meer zo heel leuk, verder ben ik van mening dat waarneer je op zo'n jonge leeftijd zwanger raakt en dan een kindje op de wereld zet wat problemen heeft er wel met wat meer zorg mee om mag gaan, zoals ze het nu zelf omschrijft heb ik een beetje het idee dat ze er maar wat mee rond loopt te rommelen. ik ken haar persoonlijk niet en misschien reageer ik wel een beetje hard maar een verhaal heeft altijd twee kanten, verder kan ik me die vader ook wel een beetje voorstellen, ze is nou eenmaal niet de meest ideale dochter, daarnaast als hij haar weer in huis neemt heeft hij ook het kindje erbij, en wie gaat er op dat kindje passen, en wie zorgt dat ze geld hebben om de dingen te doen die ze moet doen. tja het is en blijft een rot situatie voor haar, voor het kleine mannetje, maar ook voor alle mede betrokenen. gezien het taal gebruik, zoals ze schrijft heb ik ook niet het idee dat ik met een erg goed geschoolt persoon te doen heb, dus echte goede inkomsten zullen er niet zijn. sorry voor deze botte reactie.

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 23:49

twister42 schreef:
tamara je hebt wel een beetje gelijk maar ik denk dat je ook niet moet vergeten dat de ts al zo vaak digen heeft verteld die niet helemaal zijn zoals ze zijn, .

maar dit is wel waar. Knipoog

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 23:53

natasja50; Bespioneer je der ofzo? Nagelbijten / Gniffelen Wie zegt dat ze nú der paarden mishandelt dan? Want daar klopt echt niks van.

Suus, Je weet hoe ik erover denk! Knipoog

twister42

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 23:57

Meliaforever schreef:
twister42 schreef:
tamara je hebt wel een beetje gelijk maar ik denk dat je ook niet moet vergeten dat de ts al zo vaak dingen heeft verteld die niet helemaal zijn zoals ze zijn, .

maar dit is wel waar. Knipoog

ja dat zeg ik ook niet, maar ik denk dat je wel begrijpt wat ik bedoel, het is een rot situatie voor iedereen die er direct mee te maken heeft. en ik kan alleen maar hopen dat ze de raad aan neemt van wat al meerdere hier boven hebben geschreven, zoek hulp en probeer iets voor zich zelf en haar kleine mannetje op te zetten. steek daar je tijd in en niet met dit soort dingen op bokt te doen. hier heeft ze al heel veel dingen neergezet die niet kloppen en krijgt ze niet zoveel steun meer van de medebokers.

tamara_85

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 00:04

natasja50 schreef:
tamara_85 schreef:
, en ik zou mijn kind(eren) in wat voor situatie of wat voor keuzes ze ook nemen altijd met open armen weer ontvangen, hoe dom die keuze misschien ook was. Het IS en BLIJFT je kind.

Ze staat niet op straat. Ze is niet achter een uitkering of huis aan geweest. Niet huisarts ingeschakeld etc.etc. Komt alleen steeds weer met hangende pootjes bij ouders aankloppen. Ruzie met pappie dan sjouwt ze naar mammie of andersom.

Ik weet niet precies wat allemaal waar is maar hoor uit haar omgeving dat ze echt alles aan elkaar liegt constant. Dat is ook in meerdere topics van haar te lezen. Haar vader heeft een leven opgebouwd met een nieuwe vrouw en kinderen. Denk dat hij dat niet zo maar hoeft op te geven voor een wispelturige dochter. Zeker niet een dochter die keer op keer er weer vandoor gaat en nog met modder na gooit.

Opvoeden is ook je kinderen op eigen benen laten staan. En voor zich zelf op leren komen en de verantwoording laten nemen voor hun daden.

Maar hoe weet jij zo zeker dat ze niet achter een uitkering aangegaan is of achter een huis?? En ze woont nu bij haar moeder dat heeft ze zelf gezegd, dus staat niet op straat dat klopt idd.
En hoe weet je zo zeker dat haar omgeving de waarheid verteld, ik zeg niet dat zij alles eerlijk verteld, maar er zal heus wel een deel van waarheid in zitten.
En tuurlijk meot je je kinderen leren op hun eigen benen laten staan en leren dat ze voor hun fouten zelf moeten opdraaien, maar een beetje hulp voor een bepaalde periode zou toch geen kwaad kunnen.
En hopelijk leert ze van haar fouten Knipoog

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 00:31

natasja50 schreef:
tamara_85 schreef:

Ik ga toevallig met der om en weet niet waar jij het allemaal over hebt hoor. Rolleyes

natasja50

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 00:36

Klopt ze heeft enkele vriendinnen. Maar lees de andere topics van haar maar door. Daar kom je veel mensen tegen die haar IRL kennen maar er ietsie pietsie anders over denken dan jij.

@tamara: lees haar andere topics maar eens.

Ik ga hier niet verder met modder gooien. Is mijn stijl niet en het heeft ook geen zin. Ik heb alleen even hier ingegrepen omdat haar zielig doenerij me net iets te ver ging.

Ik heb het over gegeven aan de moderators en die zullen wellicht passende maatregelen nemen.

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 00:43

Ik vind anders wel dat ze een groot probleem heeft hoor
en ik bedoel iedereen mag ze verhaal kwijt op bokt, dit heeft namelijk niks met zielig doenerij te maken.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 07:04

Meliaforever schreef:
Ik vind anders wel dat ze een groot probleem heeft hoor
en ik bedoel iedereen mag ze verhaal kwijt op bokt, dit heeft namelijk niks met zielig doenerij te maken.

Niet wanneer je al een permanente ban hebt (en dat was ook echt niet voor niets. Ik heb de topics toen ook gevolgd, en werkelijk heel erg hoeveel er gelogen en bedrogen werd!)
Dan mag je je verhaal dus niet kwijt op Bokt, en met een hele goede reden!

Was dit topic gistermiddag al niet getemd? Verward