Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Naomi_unique schreef:ik kan gewoon niet met twee fietsen fietsen! Ik zie mensen dat altijd doen maar toen ik het probeerde viel ik dus
Ireentjuh schreef:Ik kan niet in mijn vingers knippen...![]()
En ik kan niet duiken(alleen achterover)
xSCWx schreef:Ik kan eigenlijk heel veel dingen wel als ik dit zo lees.. (2 wenkbrauwen afzonderlijk optrekken, 2 ogen afzonderlijk knipogen, oren laten bewegen, neusgaten groot maken, tong oprollen en schuin houden, ogen onscherp laten zien en ze laten trillen, met m'n vingers knippen..)
Enige wat ik niet kan is m'n tenen aanraken met gestrekte benen! (En ik snap nog steeds niet waarom ik dat niet kan haha)
Naomi_unique schreef:ik kan gewoon niet met twee fietsen fietsen! Ik zie mensen dat altijd doen maar toen ik het probeerde viel ik dus
orion_ schreef:Heel stom.. Maar ik kan niet knipogen
Sheran schreef:Ik kan niet drinken. Vind ik in elk geval heel moeilijk. Ik ga me altijd verslikken enzo, vooral met koolzuur.
En ik kan geen pillen met water doorslikken. Ik moet ze eerst helemaal fijnkauwen en dan zit ik nog een kwartier met pillen + water in mijn mond te hannesen voor ik de moet heb ze door te slikken...
Annetje_ schreef:Ik kan niet met rechtebenen met mijn vingers bij de grond