wanneer eerste keer?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: wanneer eerste keer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-07 19:09

Bij mijn huidige vriend 1,5 week Clown

Manuella23

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-07 19:32

Net het topic dat ik nodig had op dit moment Clown
Heb sinds 1december n vriendje, hij komt net uit een relatie van anderhalfjaar, dus voor hem is het niets nieuws meer...
Voor mij wel, en eigenlijk zou ik tot 12/06/2008 nog geen seks mogen hebben ivm baarmoederhalskanker-innentingen...
Njha 6maanden gaan we waarschijnlijk niet kunnen wachten, als het van hem alleen af zou hangen zouden we waarschijnlijk al seks hebben gehad, en ik voel me er ook goed bij, alleen neem ik de pil nog niet enzo dus wachten we toch nog even.. Met nieuwjaar blijft hij hier slapen, we zullen wel zien hoe het afloopt Knipoog Soms twijfel ik, en denk ik dat ik best nog wat wacht, maar andere momenten heb ik zelf echt het gevoel dat ik er geen spijt van zou krijgen en er echt wel klaar voor ben...

_Emma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-07 19:41

Mijn eerste keer met mijn vriend was na 4 maanden Lachen dat voelde gewoon goed, vertrouwd, en niet te snel.
Ik vind dat je elkaar na minstens 2 maanden pas echt goed genoeg kent om zoiets te doen, als je een serieuze relatie hebt.. maar dat is mijn mening Knipoog

lana_te

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-07 21:00

Pascaline schreef:
Heb sinds 1december n vriendje, hij komt net uit een relatie van anderhalfjaar, dus voor hem is het niets nieuws meer...
Voor mij wel, en eigenlijk zou ik tot 12/06/2008 nog geen seks mogen hebben ivm baarmoederhalskanker-innentingen...
Njha 6maanden gaan we waarschijnlijk niet kunnen wachten, als het van hem alleen af zou hangen zouden we waarschijnlijk al seks hebben gehad, en ik voel me er ook goed bij, alleen neem ik de pil nog niet enzo dus wachten we toch nog even.. Met nieuwjaar blijft hij hier slapen, we zullen wel zien hoe het afloopt Knipoog Soms twijfel ik, en denk ik dat ik best nog wat wacht, maar andere momenten heb ik zelf echt het gevoel dat ik er geen spijt van zou krijgen en er echt wel klaar voor ben...

Ik heb mijn inenting tegen baarmoederhals kanker ook gehad. (nu de eerste in februari de 2de) en er is aan een genecoloog gevraagd of je al sex mag hebben. die zij ja, want de antie stoffen zijn al aangemaakt Knipoog dus na je eerste inenting mag het al. (maar veel hoor je van niet) mss zelf is naar de dokter of genecoloog stappen en vragen? Lachen

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-07 21:11

Bij mij duurde het een jaar en twee maand... Ik wou nog niet en vriend lief had er respect voor.

lana_te

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-07 22:15

chipieke schreef:
Bij mij duurde het een jaar en twee maand... Ik wou nog niet en vriend lief had er respect voor.

mijn vriend heeft ook voor mijn keuze respeckt. en dat is het beste. mooi van die vriendjes Knipoog

_PassoaJus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-07 22:49

Wanneer jullie er beide klaar voor zijn. Vooral geen dingen doen die je niet wilt, krijg je spijt van.

cha_mira

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-07 23:00

Pascaline schreef:

Ik ben net ook samen met men vriend van 30 november dus 1 dagje verschil Tong uitsteken
Hij kom ook uit een relatie van 1.5 jaar, voor mij is het de eerste maal dat ik een sirieuse relatie heb.
Ik zou allesinds geen 6 maanden kunnen wachten Bloos Moet je echt zolang wachten door die vacinatie Verward
Ik pak de pil ook nog niet, maar moet toch toevallig bij de dokter voor mijn blijvende verkoudheid.

Bij men vorig vriendje was het na 3weken, ik kende hem wel al heel lang...

Manuella23

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 10:05

lana_te schreef:
Pascaline schreef:

Ik heb mijn inenting tegen baarmoederhals kanker ook gehad. (nu de eerste in februari de 2de) en er is aan een genecoloog gevraagd of je al sex mag hebben. die zij ja, want de antie stoffen zijn al aangemaakt Knipoog dus na je eerste inenting mag het al. (maar veel hoor je van niet) mss zelf is naar de dokter of genecoloog stappen en vragen? Lachen

Ah, ja dat wist ik dus niet, m'n moeder heeft het spuitje zelf gegeven dusja... Ik heb altijd gehoord, geen seksueel contact, m'n vriend zegt dat het wel mag met condoom (dat was wat zijn ex zei...) Maar binnenkort heb ik een afspraak bij de genecoloog voor de pil/ring, zal het dan toch eens navragen.

[edit] even gegoogled: Het papillomavirus wordt overgedragen door geslachtsverkeer zonder condoom...

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 12:47

Faelivrin schreef:
Het komt helemaal goed, don't worry. Hij heeft een oma die op sterven ligt, een baas die hem tot hij er bij neer valt laat werken en een thuissituatie die niet helemaal fijn is. Als hij weer wat gelukkiger word komt het wel weer goed, gevoel verdwijnt niet.

Jee, das heavy inderdaad. Scheve mond
Wel fijn dat ie zo'n lieve vriendin dan heeft iig! Haha! Sterkte!

lana_te

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 13:34

Pascaline schreef:
Ah, ja dat wist ik dus niet, m'n moeder heeft het spuitje zelf gegeven dusja... Ik heb altijd gehoord, geen seksueel contact, m'n vriend zegt dat het wel mag met condoom (dat was wat zijn ex zei...) Maar binnenkort heb ik een afspraak bij de genecoloog voor de pil/ring, zal het dan toch eens navragen.

[edit] even gegoogled: Het papillomavirus wordt overgedragen door geslachtsverkeer zonder condoom...

mm mss wel is vragen. maar als je elkaar's eersten bent is de kans zowiezo al kleiner, dat geld ook voor soa's en aids.

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 13:58

Bij mij ligt het eraan wat mijn gevoel zegt.
Ik ben met een paar exen gelijk de 1e of 2e dag naar bed geweest, mijn ex met ong 3 weken en mijn vriendin meteen de 1e nacht.

EleionomaeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-07 13:59

Jotee schreef:
Wanneer jullie er beide klaar voor zijn. Vooral geen dingen doen die je niet wilt, krijg je spijt van.

Ja dat weet ik ja.... Heb nogal een verrotte 1e relatie gehad waarin dingen zijn gebeurt die nooit hadden mogen gebeuren, maarja was nog jong en naief, en ook erg bang en onzeker. Gelukkig heb ik daar veel van geleerd Lachen
En nieuwe vriend weet van mijn verleden af en zegt dus ook dat hij het alleen wil als ik daar aan toe ben. Al moet hij nog een half jaar wachten, dat heeft hij er wel voor over Lachen

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 14:01

Na zo'n 4 maanden...hij was trouwens ook mijn eerste ( ik was toen 18)..Heb trouwens nog steeds dezelfde vriend Haha!

EleionomaeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-07 14:07

ja bij mij was de aller eerste keer na zo'n 4 maanden

maar lees hier zo'n beetje wel dat zodra je in een relatie komt en je hebt je echte 1e keer al gehad, dat het dan over het algemeen niet meer zo lang duurt Tong uitsteken

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 14:14