Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pascaline schreef:Net het topic dat ik nodig had op dit moment![]()
Heb sinds 1december n vriendje, hij komt net uit een relatie van anderhalfjaar, dus voor hem is het niets nieuws meer...
Voor mij wel, en eigenlijk zou ik tot 12/06/2008 nog geen seks mogen hebben ivm baarmoederhalskanker-innentingen...
Njha 6maanden gaan we waarschijnlijk niet kunnen wachten, als het van hem alleen af zou hangen zouden we waarschijnlijk al seks hebben gehad, en ik voel me er ook goed bij, alleen neem ik de pil nog niet enzo dus wachten we toch nog even.. Met nieuwjaar blijft hij hier slapen, we zullen wel zien hoe het aflooptSoms twijfel ik, en denk ik dat ik best nog wat wacht, maar andere momenten heb ik zelf echt het gevoel dat ik er geen spijt van zou krijgen en er echt wel klaar voor ben...
chipieke schreef:Bij mij duurde het een jaar en twee maand... Ik wou nog niet en vriend lief had er respect voor.
Pascaline schreef:Net het topic dat ik nodig had op dit moment![]()
Heb sinds 1december n vriendje, hij komt net uit een relatie van anderhalfjaar, dus voor hem is het niets nieuws meer...
Voor mij wel, en eigenlijk zou ik tot 12/06/2008 nog geen seks mogen hebben ivm baarmoederhalskanker-innentingen...
Njha 6maanden gaan we waarschijnlijk niet kunnen wachten, als het van hem alleen af zou hangen zouden we waarschijnlijk al seks hebben gehad, en ik voel me er ook goed bij, alleen neem ik de pil nog niet enzo dus wachten we toch nog even.. Met nieuwjaar blijft hij hier slapen, we zullen wel zien hoe het aflooptSoms twijfel ik, en denk ik dat ik best nog wat wacht, maar andere momenten heb ik zelf echt het gevoel dat ik er geen spijt van zou krijgen en er echt wel klaar voor ben...
lana_te schreef:Pascaline schreef:Net het topic dat ik nodig had op dit moment![]()
Ik heb mijn inenting tegen baarmoederhals kanker ook gehad. (nu de eerste in februari de 2de) en er is aan een genecoloog gevraagd of je al sex mag hebben. die zij ja, want de antie stoffen zijn al aangemaaktdus na je eerste inenting mag het al. (maar veel hoor je van niet) mss zelf is naar de dokter of genecoloog stappen en vragen?
Faelivrin schreef:Het komt helemaal goed, don't worry. Hij heeft een oma die op sterven ligt, een baas die hem tot hij er bij neer valt laat werken en een thuissituatie die niet helemaal fijn is. Als hij weer wat gelukkiger word komt het wel weer goed, gevoel verdwijnt niet.
Pascaline schreef:Ah, ja dat wist ik dus niet, m'n moeder heeft het spuitje zelf gegeven dusja... Ik heb altijd gehoord, geen seksueel contact, m'n vriend zegt dat het wel mag met condoom (dat was wat zijn ex zei...) Maar binnenkort heb ik een afspraak bij de genecoloog voor de pil/ring, zal het dan toch eens navragen.
[edit] even gegoogled: Het papillomavirus wordt overgedragen door geslachtsverkeer zonder condoom...
Jotee schreef:Wanneer jullie er beide klaar voor zijn. Vooral geen dingen doen die je niet wilt, krijg je spijt van.