Het hoge aantrekkelijkheidsgehalte van óúde mannen - Aaargh!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Joyce_

Re: Het hoge aantrekkelijkheidsgehalte van óúde mannen - Aaargh!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-07 18:32

skara schreef:
Een meisje dat op haar vader valt noemen ze het Electra-complex. Knipoog
Is hetzelfde verhaal als Oeidipus maar dan de dochter-vader relatie ipv zoon en moeder.

Myukii ik begrijp die reactie van jouw vriendinnen wel. Dat is een normale reactie op jouw situatie.

Brrr die Alan Rickman ziet er zo oud uit als mijn vader.
Voor Brad Pitt of Johnny Dep wil ik nog wel een uitzondering maken (voor Bon Jovi ook). Haha!

En mag ik vragen waarom je dat vind? Lachen Gewoon een vraagje hoor, want ík vind het dus geen normale reactie, haha! Het is niet zo dat ik van plan ben, bij de eerste de beste gelegenheid die zich voordoet, met die man het bed in te duiken, ik ben niet eng/gevaarlijk/raar bezig (tenzij je het vallen op oudere mannen raar vind, maargoed Haha! ), en net wat Kirri zegt: liefde houd je niet tegen..

Ben het trouwens helemaal met je eens Kirri, wat je zegt over het aantrekkelijke van oudere mannen, haha! Vind het zo grappig dat er al 4 pagina's zijn met bokkers die hetzelfde denken hierover, had dat niet echt verwacht!

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 18:41

@myukii ik ook niet hoor, dat er zoveel van "ons" zouden zijn, vaak vinden vrouwen het idee een oudere man vies, behaard krijgt waarschijnlijk niet alles meer omhoog Clown nou dat valt reuze mee en trouwens oudere mannen zijn veel meer bedreven op vele vlakken *LOL* dan zo'n jong broekie die alles wel ff doet Vork

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 18:44

Oudere mannen zijn ook veel geduldiger vind ik (op vele vlakken Tong uitsteken)

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 18:47

en meer begrijpend Tong uitsteken

esperance

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 18:48

shettie schreef:
ik ben 16 en me vriend is 35
we zijn onwijs gelukkig en alles zit 100 procent goed

Hoe hebben je ouders, vrienden, enzo hier op gereageerd?
Zijn iid wel veel sexy oudere mannen (jongens).. Tong uitsteken

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 18:52

kirri schreef:

Dat is de mijne dan weer niet Tong uitsteken Maar ik heb geloof ik ook wel een apart geval aan de haak geslagen Vork

Mijn ouders dachten in het begin dat het een kalverliefde was en dat het vanzelf over zou gaan. Dat was ook zo, ik kwam alleen thuis met een vent die nóg ouder was... Toen begonnen ze het in te zien Haha! Uiteindelijk kom ik toch steeds weer terug bij mijn huidige vriend, ondanks de enorme pieken en dalen die we doormaken.

waterval123

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 18:54

meidje uit met klas is dit jara 13 geworden en heeft het met iemand van 20, maar ze had dus ook nog nooit gekust, wil nou niet zeggen dat hij al meer wil enz maar zij is daar dus nog niet aan toe. die jongen woont al opzichzelf en wil een echte relatie hebben wat in mijn ogen niet kan met een meisje an 13 (igg bij hun niet)

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 18:57

bromfiets schreef:
kirri schreef:

Dat is de mijne dan weer niet Tong uitsteken Maar ik heb geloof ik ook wel een apart geval aan de haak geslagen Vork

Mijn ouders dachten in het begin dat het een kalverliefde was en dat het vanzelf over zou gaan. Dat was ook zo, ik kwam alleen thuis met een vent die nóg ouder was... Toen begonnen ze het in te zien Haha! Uiteindelijk kom ik toch steeds weer terug bij mijn huidige vriend, ondanks de enorme pieken en dalen die we doormaken.

toch fijn dat je ondanks de peiek en dalen wel weer bij elkaar kan zijn, dat geeft toch aan dat je doorzettings vermogen hebt en dat jullie bereid zijn om samen aan de relatie te werken Lachen

enne dat hij apart is moet je maar zien dat jij een uniek exemplaar hebt Haha!

SONY

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 19:30

bromfiets schreef:
Oudere mannen zijn ook veel geduldiger vind ik (op vele vlakken Tong uitsteken)

Gehehe die van mij niet hoor Tong uitsteken
Vrij kort lontje...

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 19:32

esperance schreef:
shettie schreef:
ik ben 16 en me vriend is 35
we zijn onwijs gelukkig en alles zit 100 procent goed

Hoe hebben je ouders, vrienden, enzo hier op gereageerd?
Zijn iid wel veel sexy oudere mannen (jongens).. Tong uitsteken

me ouders reageerden eerst geschrokken en het kon niet volgens hun.
ze zijn na een maand al bij gedraait en hebben ze het geaccepteerd
nu hoort me vriend gewoon helemaal bij de familie.
vrienden hebben opzich wel goed gereageerd, sommige niet, die vonden het niet kunnen
ook zij zijn nu weer bij gedraait.
fotos staan wel in me profiel van me vriend
hij is sexy hoor Tong uitsteken

hij heeft trouwens ook 2 kinderen, daar heb ik ook veel gezeur over gehad van sommige vrienden.
maja wij gaan er voor en dat blijven we ook doen.

hij zit hier ook op bokt
Xajamada heet ie Lachen

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 19:33

Die van mij is heel geduldig en liefhebbend Ja . Veel liever dan de broekies in mijn omgeving. Mijn ex was van mij eigen leeftijd, maar ik ging me steeds meer ergeren aan zijn puberale gedrag Nagelbijten / Gniffelen .

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 19:37

mijn vriend ook
hij is heel geduldig en zo onwijs lief voor me
ben gewoon heel blij met hem en ik merk gewoon dat ik best snel volwassen begin te worden
op school heb ik soms wel zo iets van als me vriendinnen onozel doen, dan denk ik zo, doe niet zo puberig
maar dat zou ik een jaar geleden nooit hebben gedacht Bloos

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 19:39

Weet je wat ook is, ik zat vanmiddag op Hyves te kijken bij vriendinnen van me, en die hebben dan allemaal uitgaansfoto's met vriendinnen, vakantiefoto's met vriendinnen e.d. erop staan. Ik heb daar dan weer écht geen behoefte aan Haha! .

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 19:40

nee dat heb ik dus ook.
allemaal kleine dingen, maar ik ben behoorlijk verandert sinds ik me vriend heb leren kennen.
maar het voelt zo vertrouwd samen met hem

SONY

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 19:42

Citaat:
me ouders reageerden eerst geschrokken en het kon niet volgens hun.
ze zijn na een maand al bij gedraait en hebben ze het geaccepteerd
nu hoort me vriend gewoon helemaal bij de familie.
vrienden hebben opzich wel goed gereageerd, sommige niet, die vonden het niet kunnen
ook zij zijn nu weer bij gedraait.
fotos staan wel in me profiel van me vriend
hij is sexy hoor Tong uitsteken

hij heeft trouwens ook 2 kinderen, daar heb ik ook veel gezeur over gehad van sommige vrienden.
maja wij gaan er voor en dat blijven we ook doen.

hij zit hier ook op bokt
Xajamada heet ie Lachen

Mijn vriend heeft ook 2 kinderen, 2 dochters.
Mijn moeder schrok wel maar draaide vrij snel bij me vader blijft schuimbekken. Sigaar
Hoe oud zijn de kinderen van jouw vriend dan?
En was je niet bang dat je ouders zouden zeggen van het gaat echt niet door omdat je minderjarig bent. Als ik nog minderjarig was geweest hadden ze er zeker een stokje voor gestoken, in ieder geval mijn vader wel.

SONY

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 19:44

Rinske schreef:
Weet je wat ook is, ik zat vanmiddag op Hyves te kijken bij vriendinnen van me, en die hebben dan allemaal uitgaansfoto's met vriendinnen, vakantiefoto's met vriendinnen e.d. erop staan. Ik heb daar dan weer écht geen behoefte aan Haha! .

Haha herken het wel, toen ik 16 was hield ik wel van uitgaan met vriendinnen. Maar heb er nu echt totaal geen behoefte meer aan om elk weekend te gaan stappen, dronken worden na school, weekend stappen etc.

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 19:44

zijn kinderen zijn 2.5 en bijna 7 jaar Lachen
gaat super goed samen met mij.

ja ik was best bang, maar gelukkig steunen ze ons nu door en door

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 19:46

Haah, ik ken het wel, ben zelf bijna 22 en vind ze vanaf 24/25 jaar pas aantrekkelijk worden, mijn collega van 32 is ook erg leuk Vork

Ik val gewoon niet op puppies *LOL*

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 19:47

hahah puppies:P
tja sommige mannen zijn gewoon errug leuk Tong uitsteken

SONY

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 19:48

Oké, ja kan me voorstellen.

Dochters van mijn vriend zijn 16 en 19, de oudste is paar maanden ouder als mij..
Vond in begin ook wel even eng, ik bedoel is toch raar voor hun denk ik als je vader aan komt zetten met iemand die nog jonger als jezelf is dus voelde me wel beetje ongemakkelijk. Maar gaat gelukkig allemaal goed. Zijn echt super lieve leuke meiden..

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 19:49

ja dat lijkt me ook wel beetje raar.
maar als het allemaal goed gaat is het toch super Lachen
hoop dat je pa er snel achter komt te staan
want dit lijkt me ook niks
veel geluk nog met je vriend Lachen

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-07 19:58

Rinske: Ja! Dát! Jonge jongens (tot 20/22(/24? Tong uitsteken ) hebben vaak zoveel praatjes, hoe ze tegen elkaar praten, met elkaar (en veel vrouwen) omgaan, hun ideeën over sommige dingen en gewoon hun hele doen en laten..
Het is echt niet zo dat ik niks met jongens van mijn eigen leeftijd te maken wil hebben hoor, zoals ik al in mijn beginpost zei heb ik ook best vrienden van mijn leeftijd, maar soms ben ik blij dat ik gewoon af en toe weg kan lopen dan, als ik me ga ergeren Tong uitsteken
Klinkt misschien nogal stom uit de mond van een 16-jarige, die zelf nog in de puberteit zit (of hoort te zitten Haha! ), maar ik hou gewoon echt van mannen die wat te vertellen hebben ofzo. Nouja, die gewoon het stukkie rust in zichzelf hebben gevonden en zich niet laten leiden door wat ze denken dat hun vrienden stoer vinden, of hun pikkie denkt Schijnheilig

Hmm, wil óók niet alle jonge jongens over één kam scheren hoor, maar denk dat ik gemiddeld genomen toch wel gelijk heb in mijn vooroordelen over jonge en oudere mannen Haha!

SONY

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 20:03

Myukii schreef:
Rinske: Ja! Dát! Jonge jongens (tot 20/22(/24? Tong uitsteken ) hebben vaak zoveel praatjes, hoe ze tegen elkaar praten, met elkaar (en veel vrouwen) omgaan, hun ideeën over sommige dingen en gewoon hun hele doen en laten..
Het is echt niet zo dat ik niks met jongens van mijn eigen leeftijd te maken wil hebben hoor, zoals ik al in mijn beginpost zei heb ik ook best vrienden van mijn leeftijd, maar soms ben ik blij dat ik gewoon af en toe weg kan lopen dan, als ik me ga ergeren Tong uitsteken
Klinkt misschien nogal stom uit de mond van een 16-jarige, die zelf nog in de puberteit zit (of hoort te zitten Haha! ), maar ik hou gewoon echt van mannen die wat te vertellen hebben ofzo. Nouja, die gewoon het stukkie rust in zichzelf hebben gevonden en zich niet laten leiden door wat ze denken dat hun vrienden stoer vinden, of hun pikkie denkt Schijnheilig

Hmm, wil óók niet alle jonge jongens over één kam scheren hoor, maar denk dat ik gemiddeld genomen toch wel gelijk heb in mijn vooroordelen over jonge en oudere mannen Haha!

Ja klopt wel hoor, merk het hier ook heb zat vrienden van mijn eigen leeftijd. Maar meestal is het zuipen,uitgaan,n**ken,veel wijfen etc. Echt dat puberale gedoe nog...

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-07 20:04

Rinske schreef:

Ooh ook al zo waar Tong uitsteken Uitgaan vind ik af en toe wel leuk hoor, maar heb absoluut niet, net als het grootste gedeelte van mijn vriendinnen, de behoefte om elk weekend te gaan stappen. Eerder eens in de 2 maanden. Giebelig gedoe, stomme grapjes enzo..
Wil echt niet zeggen dat ik in korte tijd 50 jaar ouder ben geworden hoor, ik heb ook echt wel lol, haha, maar op een andere manier, denk ik. Mijn oude (niet oud qua leeftijd, maar oud qua hoelang ik ze ken Tong uitsteken ) vriendinnen en ik groeien ook steeds verder uit elkaar merk ik. Jammer, maar zij begrijpen mij niet altijd en ik hen niet, en dat gaat botsen. Ja

Midasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 20:33

Ik ben 25 en mijn vriend is 33 dat vindt ik opzich wel kunnen als je de leeftijd van 18 jaar hebt overschreden.
Maar wat ik net ergens las van 16 jaar en 35 jaar dan denk ik echt vieze ouwe kerel, meisje is gewoon nog een kind