vlekkie_fan schreef:PinkyBubble schreef:Ik ben heel erg met dit soort dingen bezig, Heb ook het nodige meegemaakt.
Het ene verhaal wil ik wel hier neerzetten als er intresse in is, Het andere verhaal liever niet.
Hoe banger jij je opsteld voor eniteiten hoe meer energie ze van je afnemen.. Geesten kunnen je fysiek niet aanraken, maar mentaal wel. Ga nooit glaasje draaien, je maakt iets wakker wat niet wakker wil worden, en geloo fmij dat het dan behoorlijk pissed is als het eenmaal wakker is.
Ik heb dingen meegemaakt die je onvoormogelijk houd. Ik zie ze, ik ruik ze en ik voel ze, ook communiceer ik met ze. (sirieus geloof maar wat je wil geloven, ik dwing niemand hier om me te geloven)Eens is mij verteld dat ik een deur ben, Een weg voor entiteiten zig te uiten in deze wereld, Zodra ik merk dat er iemand aanwezig is tussen deze en een andere dimensie veranderen mijn ogen van kleur, en dit is absoluut geen grapje, ik heb van mijzelf bruine ogen, Ik heb ergens nog een foto die mijn vriend gemaakt heeft toen mijn ogen felgroen zijn geworden ook hebbe vele vrienden in mijn vriendenkring het zien gebeuren waarna er altijd wat vreems gebeurde. Toen ik jong was werd ik eens wakker met blauwe ogen, mijn moeder dacht dat ik blind geworden was. Ik snapte er natuurlij geen bal van want ik zag nogsteeds gewoon, Wij naar de dokter, die het uiteindelijk ook niet kon verklaren en het afschreef met fout in de genen.
Ik heb een verhaal over wat ik meegemaakt heb, maar wil hem hier alleen neerzetten als er intresse in is
Dat is appart, het lijkt me wel grappig opzich, of heb je er ook veel slechte ervaringen mee gehad? merk je het zelf ook als je ogen verkleuren?
Meestal verkleum ik voor het gebeurt, niet zomaar ff koud maar echt tot op je botten, en voel ik emoties die niet van mij zijn.
Ikzelf heb er vrede mee, en er zijn veel nare ervaringen mee, eigenlijk teveel in het begin was ik zo bang.. hoe banger ik werd, hoe erger het werd, hoe meer mentale pijn ikkreeg, en ik werd zelfs depresief ervan. Ik zag het als een vloek, maar hoe banger jebent hoe zwakker je je opsteld.
Je kan het ook van de positieve kant zien, je word niet verrast door ' het onbekende' natuurlijk ben jebang, maar je weet dat ze je niets kunnen doen als je zelf sterk blijft, Geen angst tonen en gewoon je voet vast op de grond zetten, Als jij bang ben open je een deur voor ze, waar ze het liefst zoveel mogelijk gebruik van maken.
Ik zal een verschrikkelijke ervaring vertellen en ik hoop ook dat er normaal over geoordeeld word:
Bij ons hebbe we hier een kleinschalig bosje genaamt 'mosselbos' Ik kom daar vaak voor mijn rust samen met een goede vriendin van mij, Het was lekker weer dus besloten we weer lekker te chillen in het park/bos tot ik op een gegeve moment naar een afgelegen plek gesleurd werd. Heel vaag.. Alsof iemand me er heen trok terwijl het niet op het pad lag, en best afgelegen dus perongeluk kom je er niet zo snel. Wat ik daar aan trof vergeet ik echt nooit meer..
Er hing een net in een boom, een oud kampvuur waarvan het as er nog lag, en een gore vieze lucht van verbrand haar en andere vage dingen. Toen ik een stukje verder liep wou ik dat ik daar nooit heen was gegaan, want daar tegen een boom was een kruis getimmerd, met een naam en een datum en een omgewoelde grond.. Toen ik op die grond stond, voelde ik zon onwijs mengsel van emoties door me heen gieren dat ik keihard ging janken zonder te weten waarom.. Mijn ogen waren grijsblauw en mijn vriendin werd een beetje bang van me en vroeg of het wel ging.. Op het kruis stond: Kyara Nyah 12-4-2005.. En die dag was het 13-4-2005.
Messchien was het iemands huisdier, of een grap maarja wat verklaard die satanishe tekens gekerft in de boom, het net, en het kampvuur en de vieze brandlucht. Dus ik ben naar huis gegaan om de politie te bellen, de agenten die kwamen namen het wel sirieus, Maar wat er verder mee gebeurt is weet ik niet. Wat er verder met mij gebeurde weet ik wel. Die nacht droomde ik, Ik hing in een net, om me heen liepen allemaal mensen met mantels aan, en hoe erg ik ook probeerde naar hun gezigt te kijken ik kon ze maar niet zien, alsmaar zwarte vlekken. Ze waren bezig met een vuur maken, en begonnen 1 voor 1 mijn tenen af te snijden ik voelde he gewoon helemaal brrrr en volgens mijn vriend heb ik ook moord en brand geschreeuwt in mijn slaap, alleen wwerd ik maar niet wakker.. Het leek alsof ik door ogen van 'kyara nyah' keek.. 2 weken later liep ik op het winkelcentrum, Was het niet vergeten, ohnee dit vergeet ik nooit meer, maar heb er wel mee leren leven tot ik een man tegen kwam.. die keek mij aan , zo diep dat ik wist dat hij er 1 vanwas! En hij wist, dat ik het wist... Zon negatieve energie heb ik nog nooit in mijn hele leve van iemand gevoelt..