Geloven jullie in Entiteiten oftewel 'geesten'

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

PinkyBubble

Re: Geloven jullie in Entiteiten oftewel 'geesten'

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 22:46

vlekkie_fan schreef:
PinkyBubble schreef:
Ik ben heel erg met dit soort dingen bezig, Heb ook het nodige meegemaakt.
Het ene verhaal wil ik wel hier neerzetten als er intresse in is, Het andere verhaal liever niet.

Hoe banger jij je opsteld voor eniteiten hoe meer energie ze van je afnemen.. Geesten kunnen je fysiek niet aanraken, maar mentaal wel. Ga nooit glaasje draaien, je maakt iets wakker wat niet wakker wil worden, en geloo fmij dat het dan behoorlijk pissed is als het eenmaal wakker is.
Ik heb dingen meegemaakt die je onvoormogelijk houd. Ik zie ze, ik ruik ze en ik voel ze, ook communiceer ik met ze. (sirieus geloof maar wat je wil geloven, ik dwing niemand hier om me te geloven) Lachen Eens is mij verteld dat ik een deur ben, Een weg voor entiteiten zig te uiten in deze wereld, Zodra ik merk dat er iemand aanwezig is tussen deze en een andere dimensie veranderen mijn ogen van kleur, en dit is absoluut geen grapje, ik heb van mijzelf bruine ogen, Ik heb ergens nog een foto die mijn vriend gemaakt heeft toen mijn ogen felgroen zijn geworden ook hebbe vele vrienden in mijn vriendenkring het zien gebeuren waarna er altijd wat vreems gebeurde. Toen ik jong was werd ik eens wakker met blauwe ogen, mijn moeder dacht dat ik blind geworden was. Ik snapte er natuurlij geen bal van want ik zag nogsteeds gewoon, Wij naar de dokter, die het uiteindelijk ook niet kon verklaren en het afschreef met fout in de genen.

Ik heb een verhaal over wat ik meegemaakt heb, maar wil hem hier alleen neerzetten als er intresse in is Lachen

Dat is appart, het lijkt me wel grappig opzich, of heb je er ook veel slechte ervaringen mee gehad? merk je het zelf ook als je ogen verkleuren?

Meestal verkleum ik voor het gebeurt, niet zomaar ff koud maar echt tot op je botten, en voel ik emoties die niet van mij zijn.
Ikzelf heb er vrede mee, en er zijn veel nare ervaringen mee, eigenlijk teveel in het begin was ik zo bang.. hoe banger ik werd, hoe erger het werd, hoe meer mentale pijn ikkreeg, en ik werd zelfs depresief ervan. Ik zag het als een vloek, maar hoe banger jebent hoe zwakker je je opsteld.
Je kan het ook van de positieve kant zien, je word niet verrast door ' het onbekende' natuurlijk ben jebang, maar je weet dat ze je niets kunnen doen als je zelf sterk blijft, Geen angst tonen en gewoon je voet vast op de grond zetten, Als jij bang ben open je een deur voor ze, waar ze het liefst zoveel mogelijk gebruik van maken.

Ik zal een verschrikkelijke ervaring vertellen en ik hoop ook dat er normaal over geoordeeld word:

Bij ons hebbe we hier een kleinschalig bosje genaamt 'mosselbos' Ik kom daar vaak voor mijn rust samen met een goede vriendin van mij, Het was lekker weer dus besloten we weer lekker te chillen in het park/bos tot ik op een gegeve moment naar een afgelegen plek gesleurd werd. Heel vaag.. Alsof iemand me er heen trok terwijl het niet op het pad lag, en best afgelegen dus perongeluk kom je er niet zo snel. Wat ik daar aan trof vergeet ik echt nooit meer..
Er hing een net in een boom, een oud kampvuur waarvan het as er nog lag, en een gore vieze lucht van verbrand haar en andere vage dingen. Toen ik een stukje verder liep wou ik dat ik daar nooit heen was gegaan, want daar tegen een boom was een kruis getimmerd, met een naam en een datum en een omgewoelde grond.. Toen ik op die grond stond, voelde ik zon onwijs mengsel van emoties door me heen gieren dat ik keihard ging janken zonder te weten waarom.. Mijn ogen waren grijsblauw en mijn vriendin werd een beetje bang van me en vroeg of het wel ging.. Op het kruis stond: Kyara Nyah 12-4-2005.. En die dag was het 13-4-2005.
Messchien was het iemands huisdier, of een grap maarja wat verklaard die satanishe tekens gekerft in de boom, het net, en het kampvuur en de vieze brandlucht. Dus ik ben naar huis gegaan om de politie te bellen, de agenten die kwamen namen het wel sirieus, Maar wat er verder mee gebeurt is weet ik niet. Wat er verder met mij gebeurde weet ik wel. Die nacht droomde ik, Ik hing in een net, om me heen liepen allemaal mensen met mantels aan, en hoe erg ik ook probeerde naar hun gezigt te kijken ik kon ze maar niet zien, alsmaar zwarte vlekken. Ze waren bezig met een vuur maken, en begonnen 1 voor 1 mijn tenen af te snijden ik voelde he gewoon helemaal brrrr en volgens mijn vriend heb ik ook moord en brand geschreeuwt in mijn slaap, alleen wwerd ik maar niet wakker.. Het leek alsof ik door ogen van 'kyara nyah' keek.. 2 weken later liep ik op het winkelcentrum, Was het niet vergeten, ohnee dit vergeet ik nooit meer, maar heb er wel mee leren leven tot ik een man tegen kwam.. die keek mij aan , zo diep dat ik wist dat hij er 1 vanwas! En hij wist, dat ik het wist... Zon negatieve energie heb ik nog nooit in mijn hele leve van iemand gevoelt..

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 22:51

brr das wel eng.maar ik denk dat de politie wel menselijke resten gevonden zou hebben dan toch?
dan zou er wel een onderzoek gestart zijn...

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 22:53

milo schreef:
brr das wel eng.maar ik denk dat de politie wel menselijke resten gevonden zou hebben dan toch?
dan zou er wel een onderzoek gestart zijn...

Klopt ja, er is wel onderzoek naar gedaan maar ze hebben voor onze best wil waarschijnlijk niets gezegt.. Ik heb wel een vriend bij de politie maar heb er eerlijk gezegt nooit naar durven vrage,

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 23:35

Jeetje wat een freaky verhaal, maar ik denk als er iets gebeurd zou zijn zou het vast in de krant staan om iemand vermist opgegeven bij de politie toch? je kan toch ook navraag doen bij de politie?

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 23:36

Jeetje zeg.. wat n verhaal.. dat is verreweg wel het vreselijkste wat ik ooit heb gehoord... Scheve mond Jeetje zeg.. dat jij daarmee hebt kunnen leren leven.. heel knap!

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 23:57

De politie heeft toch niks bevestigd.., dan hoeft het heus niet gelijk waar te zijn. En bovendien..je kleur ogen kan echt niet zomaar veranderen

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-07 10:41

Ik denk niet dat zij dit zomaar zit te vertellen om een paar mensen de stuipen op het lijf te jagen hoor..

Waarom denk jij dan dat ze der verhaal hier doet?

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-07 12:24

Noah2006 schreef:
De politie heeft toch niks bevestigd.., dan hoeft het heus niet gelijk waar te zijn. En bovendien..je kleur ogen kan echt niet zomaar veranderen

Ik snap jou reactie helemaal Lachen Ikzelf had ook zoiets, en de dokter zij dat het ook vrij weinig voor komt, maar meestal heb je het dan al vanaf je geboorte, dit heb ik dus niet.

Het is ook zoals er staat MIJN ervaring, wat ik heb ervaart is wel gebeurd, maar of het graf echt was weet ik ook niet,
Het is inderdaad niet bevestigt omdat IK er niet naar heb gevraagt, gewoonweg omdat ik er niet naar wil vragen. Er zal heus wel wat in de kranten hebben gestaan heb k hier en daar gehoort maarja eerlijk gezegt wil ik het gewoon niet meer weten Lachen

@ xXutopiaXx Thanks voor je vertrouwen Lachen Ik wil idd niemand bang make , ik deel gewoon mijn ervaring waar om gevraagt werd Lachen en sja hoe ik er me kan leven.. t heb effe geduurt, en heb meezelf ook heel lang wijs gemaakt dat het niet waar was, zo is het makkelijker Lachen Daarom doe ik er verder ook geen vraag meer naar.

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-07 14:58

Het is ook niet dat ik jou niet geloof, ik wil je eerder niet geloven omdat ik bang ben voor zulk soort enge dingen Lachen. Maar ik snap ook wel dat je er niks van wilt weten, dat zou ik denk ik ook doen na zo'n reactie Lachen.

KimDai

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-07 15:20

Ik geloof er ook in...of nou ja eigenlijk zit er niets anders op te geloven als je er afentoe een paar tegen het lijf loopt. Gelukkig heb ik geen echte enge ervaringen meer want ik weet heel goed wanneer gevoelens niet van mij zijn en hoe ik me hiervoor moet afsluiten of het weg moet sturen. Ook een aantal zeer fijne ervaringen gehad met geesten (gidsen) die naar me lachen en hun duim opsteken. Niks op tegen. De engerds lust ik rauw en stuur ik gewoon weg. Beter je bewust te zijn van wat er is dan dat je zonder reden bang bent in een donker bos ofzo. Wegsturen dus die figuren (afsluiten) als je het gevoel hebt in een nare sfeer te verkeren.

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-07 16:19

Noah2006 schreef:
Het is ook niet dat ik jou niet geloof, ik wil je eerder niet geloven omdat ik bang ben voor zulk soort enge dingen Lachen. Maar ik snap ook wel dat je er niks van wilt weten, dat zou ik denk ik ook doen na zo'n reactie Lachen.

Hahah ik weer dat je het niet zo bedoelde Lachen maar er voor open staan kan wel, en het is niet zo dat het altijd nare gevolgen heeft Lachen het is maar net hoe je het ziet of beter gezegt.. niet ziet:p

Pluizebolpum

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-07 16:36

@PinkyBubble: Hallo, wat een verhaal! Echt wel eng...Vooral als je dan zoiemand ook tegenkomt. Oef, hé....Ik neem aan dat de meeste dingen die je meemaakt wat minder heftig zijn?
Volgens mij sta je heel stevig in je schoenen dat je dat soort dingen aankunt, petje af...

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-07 16:38

Pluizebolpum schreef:
@PinkyBubble: Hallo, wat een verhaal! Echt wel eng...Vooral als je dan zoiemand ook tegenkomt. Oef, hé....Ik neem aan dat de meeste dingen die je meemaakt wat minder heftig zijn?
Volgens mij sta je heel stevig in je schoenen dat je dat soort dingen aankunt, petje af...

Hahah was het maar zo! ik heb nog wel wat naardere dingen meegemaakt waar ik ook van in me broek scheet, Maarja dat doet de mindere dingen weer minder erg lijken natuurlijk Lachen als jij jezelf voorhoud dat jij 'sterker'bent en niet bang bent, kunnen ze je vrij weinig maken om het maar even zo te zeggen Lachen

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-07 18:02

Oh.. jeetje.. nóg naardere dingen?! Scheve mond .. Zou je daar ook wat over willen vertellen nog, of wil je daar liever niet aan herinnerd worden? Bloos

thummetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-07 18:21

zou je die foto willen plaatsen van dat je ogen fel groen werden?
wel vet eng... gebeuren er alleen maar nare dingen?

yorin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-07 19:42

Hoe banger jij je opsteld voor eniteiten hoe meer energie ze van je afnemen.. Geesten kunnen je fysiek niet aanraken, maar mentaal wel. Ga nooit glaasje draaien, je maakt iets wakker wat niet wakker wil worden, en geloo fmij dat het dan behoorlijk pissed is als het eenmaal wakker is.
Ik heb dingen meegemaakt die je onvoormogelijk houd. Ik zie ze, ik ruik ze en ik voel ze, ook communiceer ik met ze. (sirieus geloof maar wat je wil geloven, ik dwing niemand hier om me te geloven) Lachen Eens is mij verteld dat ik een deur ben, Een weg voor entiteiten zig te uiten in deze wereld, Zodra ik merk dat er iemand aanwezig is tussen deze en een andere dimensie veranderen mijn ogen van kleur, en dit is absoluut geen grapje, ik heb van mijzelf bruine ogen, Ik heb ergens nog een foto die mijn vriend gemaakt heeft toen mijn ogen felgroen zijn geworden ook hebbe vele vrienden in mijn vriendenkring het zien gebeuren waarna er altijd wat vreems gebeurde. Toen ik jong was werd ik eens wakker met blauwe ogen, mijn moeder dacht dat ik blind geworden was. Ik snapte er natuurlij geen bal van want ik zag nogsteeds gewoon, Wij naar de dokter, die het uiteindelijk ook niet kon verklaren en het afschreef met fout in de genen.

Ik heb een verhaal over wat ik meegemaakt heb, maar wil hem hier alleen neerzetten als er intresse in is Lachen
[/quote]
Dat is appart, het lijkt me wel grappig opzich, of heb je er ook veel slechte ervaringen mee gehad? merk je het zelf ook als je ogen verkleuren?[/quote]
Meestal verkleum ik voor het gebeurt, niet zomaar ff koud maar echt tot op je botten, en voel ik emoties die niet van mij zijn.
Ikzelf heb er vrede mee, en er zijn veel nare ervaringen mee, eigenlijk teveel in het begin was ik zo bang.. hoe banger ik werd, hoe erger het werd, hoe meer mentale pijn ikkreeg, en ik werd zelfs depresief ervan. Ik zag het als een vloek, maar hoe banger jebent hoe zwakker je je opsteld.
Je kan het ook van de positieve kant zien, je word niet verrast door ' het onbekende' natuurlijk ben jebang, maar je weet dat ze je niets kunnen doen als je zelf sterk blijft, Geen angst tonen en gewoon je voet vast op de grond zetten, Als jij bang ben open je een deur voor ze, waar ze het liefst zoveel mogelijk gebruik van maken.

Ik zal een verschrikkelijke ervaring vertellen en ik hoop ook dat er normaal over geoordeeld word:

Bij ons hebbe we hier een kleinschalig bosje genaamt 'mosselbos' Ik kom daar vaak voor mijn rust samen met een goede vriendin van mij, Het was lekker weer dus besloten we weer lekker te chillen in het park/bos tot ik op een gegeve moment naar een afgelegen plek gesleurd werd. Heel vaag.. Alsof iemand me er heen trok terwijl het niet op het pad lag, en best afgelegen dus perongeluk kom je er niet zo snel. Wat ik daar aan trof vergeet ik echt nooit meer..
Er hing een net in een boom, een oud kampvuur waarvan het as er nog lag, en een gore vieze lucht van verbrand haar en andere vage dingen. Toen ik een stukje verder liep wou ik dat ik daar nooit heen was gegaan, want daar tegen een boom was een kruis getimmerd, met een naam en een datum en een omgewoelde grond.. Toen ik op die grond stond, voelde ik zon onwijs mengsel van emoties door me heen gieren dat ik keihard ging janken zonder te weten waarom.. Mijn ogen waren grijsblauw en mijn vriendin werd een beetje bang van me en vroeg of het wel ging.. Op het kruis stond: Kyara Nyah 12-4-2005.. En die dag was het 13-4-2005.
Messchien was het iemands huisdier, of een grap maarja wat verklaard die satanishe tekens gekerft in de boom, het net, en het kampvuur en de vieze brandlucht. Dus ik ben naar huis gegaan om de politie te bellen, de agenten die kwamen namen het wel sirieus, Maar wat er verder mee gebeurt is weet ik niet. Wat er verder met mij gebeurde weet ik wel. Die nacht droomde ik, Ik hing in een net, om me heen liepen allemaal mensen met mantels aan, en hoe erg ik ook probeerde naar hun gezigt te kijken ik kon ze maar niet zien, alsmaar zwarte vlekken. Ze waren bezig met een vuur maken, en begonnen 1 voor 1 mijn tenen af te snijden ik voelde he gewoon helemaal brrrr en volgens mijn vriend heb ik ook moord en brand geschreeuwt in mijn slaap, alleen wwerd ik maar niet wakker.. Het leek alsof ik door ogen van 'kyara nyah' keek.. 2 weken later liep ik op het winkelcentrum, Was het niet vergeten, ohnee dit vergeet ik nooit meer, maar heb er wel mee leren leven tot ik een man tegen kwam.. die keek mij aan , zo diep dat ik wist dat hij er 1 vanwas! En hij wist, dat ik het wist... Zon negatieve energie heb ik nog nooit in mijn hele leve van iemand gevoelt..[/quote]

Jeetje ! Wat een verhaal.. krijg er kippenvel van.. heb je nou nog iets van de politie gehoort wat het was geweest of wie? go wat byzar he !

yorin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-07 19:43

thummetje schreef:

Over een foto..Mijn buurvrouw heeft ook nog ergens een foto van het kindje van haar vriendin het kindje zit op een nep ijsbeer op het strand als je goed kijkt zie je achter het kindje een gezicht.. ik zou eens vragen of ik die mag inscannen!

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-07 20:35

yorin schreef:
thummetje schreef:

Over een foto..Mijn buurvrouw heeft ook nog ergens een foto van het kindje van haar vriendin het kindje zit op een nep ijsbeer op het strand als je goed kijkt zie je achter het kindje een gezicht.. ik zou eens vragen of ik die mag inscannen!

Ooh die zou ik wel eens willen zien dan Knipoog

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-07 21:12

Tja ik heb namelijk ook het idee dat zulke dingen bestaan, ik wil er alleen niks mee te maken hebben maar ben wel nieuwschierig. Ik heb namelijk veel dromen gehad, waarin ik dingen af zie spelen in mijn kamer. Op een gegeven moment werd het zo erg, dat ik ervan schrok en uit mijn bed sprong, of die dingen wegsla in mijn slaap. Ik heb ook een keer een (ex) vriendje de stuipen op het lijf gejaagd omdat ik hem naast mij in bed ineens als dood zag. Op een gegeven moment was ik het zo beu, dat ik er met de dokter over heb gepraat en die zegt dat het door mijn eigen angst komt. Sindsdien heb ik het bijna nooit meer. Hebben jullie ook weleens zulke dingen gehad?

Evy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-07 22:27

Pluizebolpum schreef:
Om op dieren terug te komen, daar heb ik nog wel een aardig verhaaltje over...Toen mijn vader net overleden was gingen mijn moeder en ik heel regelmatig naar zijn graf, Op één dag waren we er ook toen er ineens een kat aan kwam lopen. Zo uit het niets, leek het wel. Hij liep recht op mijn moeder en mij af, ik kreeg een paar vette kopjes en daarna ging hij bij mijn moeder op schoot zitten. Later, toen ze aan het graf bezig was met plantjes, bleef hij bij ons in het zonnetje zitten, helemaal gefocust op mijn moeder. Toen we alles weer bijelkaar raapten om naar huis te gaan vertrok hij de bosjes in. We zijn nog naar de beheerder geweest om te vragen of ie wist van een rooie zwerfkat, maar die man wist van niets. De kat in kwestie hebben we nooit meer gezien, terwijl we er toch heel regelmatig kwamen, niet alleen op de begraafplaats, maar ook in de buurt. Ik heb ook nog een tijd lang de vermiste dieren advertenties in de gaten gehouden, maar er kwam helemaal niets uit. Wat er dus grappig aan was, was dat het een rode kater was met een blauw bandje om. Mijn vader had altijd een zwak gehad voor rooie katten en hij droeg altijd blauw...

Hier krijg ik nou kippenvel van... Opzich wel een mooie gedachte toch?

Een vriendin van de moeder van mijn vriendin (snappen jullie het nog?) was heel wat jaar geleden op vakantie gegaan. Toen droomde ze een nacht over een trein ongeluk bij hun in de buurt met slachtoffers. Die droom voelde levensecht, en ze vertelde het de volgende ochtend meteen aan d'r man wat ze gedroomd had. Later hoorden ze dat er dus idd een treinongeluk was gebeurd in de buurt met een x aantal doden, en ze gingen er heen om te kijken. Ze maakte er nog een foto van (mooi verhaal voor op verjaardagen Knipoog )
Toen ze thuis kwamen liet ze d'r fotorolletje afdrukken met de foto's en daarop was de gecrashte trein te zien. Maar in de voorkant van de trein achter het raampje zag je een gezicht!! Terwijl alle slachtoffers al eruit waren gehaald dus het kon niet iemand zijn die er nog toevallig in zat... brrr, toen kreeg ik ook de rillingen over me rug toen ik dat hoorde...

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 11:38

Een klasgenootje kwam naar mij toe met wa tengs, omdat ze weet dat ik er erg mee bezig was had ze een fototje van haar meegenomen, waar ze op een feestje was, en je zag een hele witte vlaag achter haar, en het was geen rook want er mocht daar binnen niet gerookt worden en er werd ook netjes buiten gerookt.

Ze zei ook al dat degene waar het feestje gehouden was dat ze last hadden van 'rare dingen' die gebeuren, zoals dingen verdwijnen en op de meest rare plekken terug vinden.

Ik vond het wel erg interesant, heb er alleen verder niets meer mee gedaan.

KimDai

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 11:53

Een vriend van mij die wist dat ik gevoelig was voor bepaalde zaken was er van overtuigd dat de oude bewoonsters van zijn huis er nog was. Als ik in de woonkamer zat had ik nergens last van dus ik zei dat ik er geen last van had. Op een zekere dag toen hij met een zware gitaarversterker aan het sjouwen was en we dus niet zo snel in zijn woonkamer waren kreeg ik een heel raar gevoel..soort misselijkheid,verdrietigheid, boosheid. Ik keek in de spiegel in zijn woonkamer en toen zag ik haar. Een oude vrouw met een doorleefd gezicht. Ik ben gauw het huis uit gegaan en toen we buiten waren vroeg hij me wat er was. Toen ik vertelde dat ik haar had gezien durfde hij niet meer naar huis terug. Dus zijn we maar naar mijn huis gegaan waar het beeld van die vrouw in de spiegel maar niet uit mijn hoofd ging. Ik heb haar getekend en daardoor kreeg ik contact. Ze was boos,verdrietig,verward en ik vond het moeilijk om van haar af te komen. Heb haar een paar keer verteld dat ze het huis moest verlaten maar ze bleef telkens maar terugkomen in mijn hoofd om haar verhaal te herhalen. Uiteindelijk heb ik geroepen dat ik hulp nodig had. Het leek wel alsof mijn kamer ineens vol stond met mensen. Ze is nu weg...en die vriend heeft nooit meer last gehad van haar aanwezigheid.

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 12:14

Ik heb ook jarenlang dezelfde droom, Sinds kind al. Geen idee wat het betekende hoor Lachen Het is maar een droom die ik al jarenlang heb, nu nogsteeds soms.

Mijn opa woonde in een best oud huis en daar durfte ik al nooit op de boven verdieping te komen wnat dat was groot en eng Vork

Ik ben bij mijn opa thuis, en mijn zus en ik en me ouders waren me opa helpen verhuizen want mijn oma was daar overleden en hij kon niet meer voor zigzelf zorgen.
Mijn opa zat al in het Gasthuis, en mijn ouders gingen met de auto alvast wat spulletjes daarheen rijden, en wij moesten maar even daar blijven om te spelen anders zouden we toch alleen maar in de weg lopen. Mijn zus en ik vonden het maar eng, omdat we op de boven verdieping allemaal gekke dingen hoorden maarja.. wij durvde toen al niet naar boven! Wij associeerde de boven verdieping met donkere bedoelingen haha! en al helemaal toen mijn oma daar was overleden. (Sirieus mijn opa heeft daar 12 jaar gewoon, en ben in 12 jaar daar nog nooit op die verdieping geweest).
Er kon gewoon niemand in dat huis zijn en op eens word de wc op de boven verdieping doorgespoeld en werd er KEIHARD maar dan ook echt inmens hard gelachen!! een duistere diepe stem!! Wij zijn toen gillend het huis uit gerent, waarbij mijn zus werd aangereden.

Lees dit is een steeds terugkeerdende DROOM Ik heb deze droom al sinds ik me kan herinneren en word zelfs nu ik 21 ben nog vaak gillend wakker. Ik heb nooit de behoefte gedaan om uit te zoeken wat dit betekend.. Maar na bijn 11 jaar word je toch wel nieuwschierig.
Messchien heeft iemand een idee Knipoog (Ik weet zelf best veel over dromen, alleen nooit over me eigen hahah) Ik vind dat je niet kan oordelen over je eigen dromen, Omdat het je eigen emoties zijn kun je niet je eigen dromen verklaren, s'nachts verwerk je wat je overdag mee maakt, Vandaar dat ik mezelf geen verklaring geef, gewoonweg omdat je je eigen dromen niet kan verklaren.

thummetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 14:52

ik heb ook dat steeds de zelfde droom terug komt...
het is nu al een tijd terug maar heb het wel heel lang gehad...

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 15:29

thummetje schreef:
ik heb ook dat steeds de zelfde droom terug komt...
het is nu al een tijd terug maar heb het wel heel lang gehad...

Wil je hemmesschien vertellen als je hem nog weet?? Lachen

Ik heb mijn droom nogsteeds om de zoveel tijd, echt irri dan heb je ceh zoiets van grmm dit weer.