Krijg je met een grote boezem meer aandacht?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Renske_

Re: Krijg je met een grote boezem meer aandacht?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 20:04

haha ben slecht, over t algemeen niet hoor maar je kent ze wel het type extreem vals jaloers vriendinnetje, die kijkt alsof ze t liefste je haren uit je hoofd wil trekken als je per ongeluk richtign dr vriendje kijkt
of erger, als dr vriendje naar jou kijkt haha
en dan kan ik het gewoon niet laten ff te knipogen haha Nagelbijten / Gniffelen

danielle1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 20:08

ja je zal best meer aandacht krijgen met een grotere boezem, maar dat is maar net welke aandacht je wilt krijgen denk ik. Als mensen je alleen maar daarom interessant vinden krijg je wel de verkeerde aandacht denk ik. Heb zelf een aardige cup, maar heb nooit het gevoel dat ik daardoor meer aandacht krijg. het is maar net wat je draagt en wat je uitstraalt denk ik.

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 20:15

Ik denk dat de aandacht die vrouwen met boezem meer krijgen ook licht aan hun uitstraling! Sinds ik de C had bereikt steeg mijn zelfvertrouwen ook als een speer tot boven het vriespunt. Inmiddels heb ik 70E, ben mooi in verhouding en toch wel een beetje tevreden met mezelf als ik kijk wat de mogelijkheden zijn. Zo'n uitstraling had ik met een B nooit gehad. Ik voelde me niet mooi vrouwelijk en nu ben ik beter in verhouding en voel ik me ook echt mooi.

lotjj92 schreef:
maarja als je smal bent heb je al gauw een grotere cup, ik vind dat ik niet belachelijk veel heb, heb nu toch al 70 C en 70B pas ik net, ik ken iemand die heeft een 70E en iedereen vind het een C lijken.

Idd... ik heb 70E maar dat echt niet zo stereotyp groot als mensen zich bij E direct voorstellen (bv 80 of 85 E dat is echt gróót maar bij 70 valt het best mee )
(voor foto zie profiel)

danielle1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 20:18

80 of 85 E is heus niet super groot, het moet bij je lichaam passen. heb zelf 85 E maar het is echt niet zo dat iedereen denkt; "Jeetje wat een ti.....!" haha. Als je omvangmaat groter is dan ben je meestal zelf ook wat flinker en dan staat het helemaal niet raar. Ben zelf ook 1.85m lang en maat 44 dus dan is een A cup pas vreemd.

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 20:20

danielle1981 schreef:
80 of 85 E is heus niet super groot, het moet bij je lichaam passen. heb zelf 85 E maar het is echt niet zo dat iedereen denkt; "Jeetje wat een ti.....!" haha. Als je omvangmaat groter is dan ben je meestal zelf ook wat flinker en dan staat het helemaal niet raar. Ben zelf ook 1.85m lang en maat 44 dus dan is een A cup pas vreemd.

Ja, ik bedoelde het ook niet zo banketstaaf als het er staat. Maar ik bedoelde meer dat mensen zich een 80-85E op een 70 lichaam voorstellen Knipoog En dan is 70E ineens echt een heel stuk minder.
Nauturlijk ben je net zo mooi in verhouding met 44 en een 85E, hetzelfde als met 38 en 70E Lachen

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 20:23

ja klopt zekr Clown

danielle1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 20:27

ja idd. ach uiteindelijk moet je het toch maar doen met wat je hebt he. tenzij je er idd een operatie voor over hebt.

Florale

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 20:28

ik heb zelf ook een f/g cup,Ik vind het erg moeilijk om mooie en leuke lingerie te vinden,het zijn vaak van die saaie/ouderwetse dingen.En ik heb een normaal postuur, zodra mijn kinderen wat ouder zijn ga ik ook kijken als ik er wat aan kan laten doen.
Wordt dat eigenlijk vergoed?
En ik moet zeggen ik gebruik ze ook niet om wat voor elkaar te krijgen, ik voel me dan toch wel goedkoop,het zal waarschijnlijk wel makkelijk zijn, maar ik voel me daar niet prettig bij.

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 20:30

Ik heb 65 C/D
Helemaal een grote tiete, maar omdat ik heel smal ben lijken ze groter.

Ik merk wel dat er vaak word gecomunniceerd met die 2 dan met mijn gezicht, voorals als ik doodnormale tshirtejs aan heb met een V-hals.
Inmens vervelend vind ik het.

danielle1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 20:30

volgens mij wordt het alleen vergoed als je medische klachten hebt. m'n schoonzusje heeft t laten doen maar die had veel last van dr rug en kreeg het daarom vergoed. het was op advies van een arts.

Armani88

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 20:31

haha Tong uitsteken
mannen :S

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 20:33

Ilsemarie schreef:
danielle1981 schreef:

Ja, ik bedoelde het ook niet zo banketstaaf als het er staat. Maar ik bedoelde meer dat mensen zich een 80-85E op een 70 lichaam voorstellen Knipoog En dan is 70E ineens echt een heel stuk minder.
Nauturlijk ben je net zo mooi in verhouding met 44 en een 85E, hetzelfde als met 38 en 70E Lachen

Ik ben 1.81, en heb 80E, en ik kan er wel om janken! Dus het mag dan misschien wel bij het lichaam passen, maar niet altijd bij de persoon! Knipoog

Ik heb rug-nek-schouderklachten door mn borsten, ik rij veel en loop ook nog in het onderwijs. Dat betekend voor mij veel staan, bukken, buigen, alles wat niét pijnloos gaat bij mij. Na het rijden moet ik eerst 3 minuten mezelf terug buigen en oefeningen doen voordat ik mn paard fatsoenlijk kan afzadelen.
En dan nog niet gesproken over het "bij de tieten aangekeken worden". Het deed me eerst allemaal maar niks, maar sinds de klachten toenemen kan ik soms wel in huilen uitbarsten als ik iemand zie kijken en een opmerking maakt. Ja, ik WEET dat er een flinke bos hout zit, en ik WEET dat je het ziet, maar god, alsjeblieft doe dan net alsof je het soms even niet ziet.. Ik kan wel 100x zeggen dat mn ogen hoger zitten, maar net alsof ik niet verstaan wordt dwaalt het weer af. En dan ben ik een trut als ik omdraai? (sorry dat ik van die lange zinnen typ, maar ik typ echt even precies zoals ik het de laaste tijd voel.. gefrustreerd en verdrietig)

Ik ben mijzelf aan t orienteren op een borstverkleining, maar vind het allemaal nog wat eng, vandaar dat ik de stap naar de HA (nog) niet durf te nemen, ondanks de klachten! Mn vriend steunt mij, hij vind mn borsten niet lelijk ofzo, maar vind dat ik moet doen wat goed voor me is, wat echt als een enorme back-up voelt.

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 20:34

Ja.
Als ik een shirtje aanheb met een wat diepere v-hals dan krijg ik meer aandacht dan dat ik een hoger shirtje aanheb.
Mannen/jongens gaan toch eerder naar je borsten kijken dan naar je gezicht, best vervelend.. Terwijl ik een grote cup C/kleine D heb dus zo groot zijn ze niet eens..

Nathazzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 20:54

Ik ben 1.69 en heb 80E/F. Buiten het feit dat jongens idd hun ogen niet van de "tweeling" af kunnen houden is dit ook heel erg lastig met rijden. Daarom heb ik besloten om een borstverkleining te laten doen en 28 november is het zover! Mijn moeder is mij voorgegaan en nu na 1 jaar zie je bijna niets meer van de littekens. Toen ik dit tegen mijn vriendengroep vertelde kreeg ik van de meiden de reactie: Je hebt groot gelijk! Daarentegen begonnen de jongens te protesteren, NEE niet doen, dat is zonde! Ik zeg, ga zelf eens met een E/F cup lopen en dan een potje voetballen, kijken of je t dan nog zonde vindt!

Rinoa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 20:57

Ik denk niet zozeer dat het ligt aan de grootte van je boezem, maar meer aan de mate waarin je met je boezem loopt te schudden (bij wijze van spreken dan).
Hele lage truitjes accentueren de boel wel meer natuurlijk dus je zal eerder reacties krijgen.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 21:41

Whahha ja klopt hoor. Leve de borstvoeding!! Haha!

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 21:42

Renske_ schreef:
haha ben slecht, over t algemeen niet hoor maar je kent ze wel het type extreem vals jaloers vriendinnetje, die kijkt alsof ze t liefste je haren uit je hoofd wil trekken als je per ongeluk richtign dr vriendje kijkt
of erger, als dr vriendje naar jou kijkt haha
en dan kan ik het gewoon niet laten ff te knipogen haha Nagelbijten / Gniffelen

Hihi ja das leuk he?
ff stangen... Haha!

Meetje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 21:52

Ja je krijgt zeker wel meer aandacht Haha! Haha! Haha!

Ik heb ooit cup A gehad en ging door foutje van chirurg in een keer naar cup F Wow!
Had gevraagd om een mooie D cup omdat bij gemaakte borsten de cupmaat altijd wat kleiner uitvalt.
Had dit ook gezegd maar denk dat het gesprek niet helemaal duidelijk meer was naar beide kanten toe ( in het buitenland laten doen).
Afijn, een uur na de operatie werd ik wakker en was dus heel wat cupjes rijker( kon liggend mn tenen niet meer zien Cool
En moet zeggen er ging na de herstelperiode een wereld voor me open echt letterlijk, want de mannen hielden de deur voor me open.
Kreeg korting op de markt,mocht iedere discotheek in zonder voor de deur te wachten,stonden voor me op in de trein,je kan het zo gek niet bedenken.
Maar zoiets gaat natuurlijk nooit goed Knipoog
Wegens lichamelijke klachten moest ik ze laten verkleinen en ben 4 operaties verder op de toen bestelde D cup terecht gekomen.
Heb nog steeds aandacht maar nu op een iets gezondere manier Haha!

Sirius_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 22:12

Dioxide schreef:
Mwoah, cup E is best hamdig in de zomer Clown T-shirtje aan, tieten vooruit en even gebruik er van maken..

Ik zou me doodschamen. Alles wat ik heb bereikt heb ik zelf bereikt zonder hulp van anderen of mijn lichaam.

Maar goed, voor ik aan de pil ging had ik een 75a. Niet echt groot, maar ik was lekker los qua karakter, vol zelfvertrouwen. En dáár vielen de mannen op. Niet op mn kleine voorgeveltje hoor Clown Maar gewoon een meid die zich zelf kan zijn.
En toen leerde ik mijn vriend kennen en ik was nog steeds mijzelf, lief lachen, open en vrolijk, ik was altijd een flirt geweest Bloos alleen baalde ik van de aandacht, ik was nu immers bezet..
En toen kwam de bil en ik zit nu op een 85b dus een flinke cup omhoog. Alleen mijn houding is veranderd naar de buitenwereld toe, met als gevolg geen aandacht meer Go jij! Go jij! (ik vind dat echt vreselijk inmiddels)

Ik denk wel, als ik de juiste bh aan heb en een truitje met een mooie v-hals dat ik me zelf 'sexier' voel en dat onbewust uitstraal, maar ik denk niet dat dat komt omdat ik juist dat truitje aan heb.

SorayaDL

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 22:17

Meetje22 schreef:
de mannen hielden de deur voor me open.
Kreeg korting op de markt,mocht iedere discotheek in zonder voor de deur te wachten,stonden voor me op in de trein,je kan het zo gek niet bedenken.

Zulke aandacht krijg ik ook...en heb b-cup. Ben benieuwd hoe het dan is als ik het zou laten vergroten haha ROFL Knipoog . Dus ik houd toch maar alles natuurlijk Haha! Knipoog

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-07 00:35

Pam schreef:
Dioxide schreef:
Mwoah, cup E is best hamdig in de zomer Clown T-shirtje aan, tieten vooruit en even gebruik er van maken..

Ik zou me doodschamen. Alles wat ik heb bereikt heb ik zelf bereikt zonder hulp van anderen of mijn lichaam.

Maar goed, voor ik aan de pil ging had ik een 75a. Niet echt groot, maar ik was lekker los qua karakter, vol zelfvertrouwen. En dáár vielen de mannen op. Niet op mn kleine voorgeveltje hoor Clown Maar gewoon een meid die zich zelf kan zijn.
En toen leerde ik mijn vriend kennen en ik was nog steeds mijzelf, lief lachen, open en vrolijk, ik was altijd een flirt geweest Bloos alleen baalde ik van de aandacht, ik was nu immers bezet..
En toen kwam de bil en ik zit nu op een 85b dus een flinke cup omhoog. Alleen mijn houding is veranderd naar de buitenwereld toe, met als gevolg geen aandacht meer Go jij! Go jij! (ik vind dat echt vreselijk inmiddels)

Ik denk wel, als ik de juiste bh aan heb en een truitje met een mooie v-hals dat ik me zelf 'sexier' voel en dat onbewust uitstraal, maar ik denk niet dat dat komt omdat ik juist dat truitje aan heb.

Ik doelde ook niet qua werksfeer maar meer om bijv een kroeg binnen te komen, vooral toen ik nog geen 16 was en wat tengerder. Als je dit op je werk doet vind ik het wel lager.

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-07 01:09

De kop verkoopt de kont, en de tieten Haha!
Aangezien ik wel mazzel heb met me gezicht, voel ik me happy Ja
Ik kan mezelf tevreden aankijken in de spiegel Lachen

Ik zit op mijn plek qua school, heb een onwijs lief paardje, leuke vriendinnen etc Lachen

Als je je eigen goed voelt, straal je dat uit..
Ik zit op dit moment even niet lekker in mijn vel, maar heb me over het algemeen goed gevoeld Ja

Ik ben gezet, heb flinke tieten, maar ben wel in verhouding Lachen
Mensen vinden me stralen Haha!

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-07 01:23

ik denk dat het een soort totaal plaatje is. ok als je uit de kluite gewassen voorgevel hebt dan kijken inderdaad de mannen of eerder gezegt de ogen daar naartoe. maar over het algemeen is het het algemeen plaatje wat je die extra aandacht geeft.

ik zelf had een cup d 75 maar doordat ik door de hitte en 2 weken erg ziek geweest tezijn 10 kilo afgevallen ben terug naar een c 75.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-07 02:05

Pam schreef:
Dioxide schreef:

.

Waarom je schamen als je trots bent op een lichaamsdeel van je?
Kom zeg als jij een mooie bos haar heb laat je die toch ook zien,
Ga je het toch ook niet verstoppen onder een muts als je uitgaat

Showen die handel! Duivel

Sirius_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-07 10:39

Nee maar dat ik gen muts draagt wil toch niet automatisch zeggen dat ik mijn lichaam gebruik om dingen voor elkaar te krijgen?