of erger, als dr vriendje naar jou kijkt haha
en dan kan ik het gewoon niet laten ff te knipogen haha
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

lotjj92 schreef:maarja als je smal bent heb je al gauw een grotere cup, ik vind dat ik niet belachelijk veel heb, heb nu toch al 70 C en 70B pas ik net, ik ken iemand die heeft een 70E en iedereen vind het een C lijken.

danielle1981 schreef:80 of 85 E is heus niet super groot, het moet bij je lichaam passen. heb zelf 85 E maar het is echt niet zo dat iedereen denkt; "Jeetje wat een ti.....!" haha. Als je omvangmaat groter is dan ben je meestal zelf ook wat flinker en dan staat het helemaal niet raar. Ben zelf ook 1.85m lang en maat 44 dus dan is een A cup pas vreemd.
En dan is 70E ineens echt een heel stuk minder.

Ilsemarie schreef:danielle1981 schreef:80 of 85 E is heus niet super groot, het moet bij je lichaam passen. heb zelf 85 E maar het is echt niet zo dat iedereen denkt; "Jeetje wat een ti.....!" haha. Als je omvangmaat groter is dan ben je meestal zelf ook wat flinker en dan staat het helemaal niet raar. Ben zelf ook 1.85m lang en maat 44 dus dan is een A cup pas vreemd.
Ja, ik bedoelde het ook niet zo banketstaaf als het er staat. Maar ik bedoelde meer dat mensen zich een 80-85E op een 70 lichaam voorstellenEn dan is 70E ineens echt een heel stuk minder.
Nauturlijk ben je net zo mooi in verhouding met 44 en een 85E, hetzelfde als met 38 en 70E

Renske_ schreef:haha ben slecht, over t algemeen niet hoor maar je kent ze wel het type extreem vals jaloers vriendinnetje, die kijkt alsof ze t liefste je haren uit je hoofd wil trekken als je per ongeluk richtign dr vriendje kijkt
of erger, als dr vriendje naar jou kijkt haha
en dan kan ik het gewoon niet laten ff te knipogen haha

Dioxide schreef:Mwoah, cup E is best hamdig in de zomerT-shirtje aan, tieten vooruit en even gebruik er van maken..
Maar gewoon een meid die zich zelf kan zijn.
alleen baalde ik van de aandacht, ik was nu immers bezet..
(ik vind dat echt vreselijk inmiddels)Meetje22 schreef:de mannen hielden de deur voor me open.
Kreeg korting op de markt,mocht iedere discotheek in zonder voor de deur te wachten,stonden voor me op in de trein,je kan het zo gek niet bedenken.
. Dus ik houd toch maar alles natuurlijk
Pam schreef:Dioxide schreef:Mwoah, cup E is best hamdig in de zomerT-shirtje aan, tieten vooruit en even gebruik er van maken..
Ik zou me doodschamen. Alles wat ik heb bereikt heb ik zelf bereikt zonder hulp van anderen of mijn lichaam.
Maar goed, voor ik aan de pil ging had ik een 75a. Niet echt groot, maar ik was lekker los qua karakter, vol zelfvertrouwen. En dáár vielen de mannen op. Niet op mn kleine voorgeveltje hoorMaar gewoon een meid die zich zelf kan zijn.
En toen leerde ik mijn vriend kennen en ik was nog steeds mijzelf, lief lachen, open en vrolijk, ik was altijd een flirt geweestalleen baalde ik van de aandacht, ik was nu immers bezet..
En toen kwam de bil en ik zit nu op een 85b dus een flinke cup omhoog. Alleen mijn houding is veranderd naar de buitenwereld toe, met als gevolg geen aandacht meer(ik vind dat echt vreselijk inmiddels)
Ik denk wel, als ik de juiste bh aan heb en een truitje met een mooie v-hals dat ik me zelf 'sexier' voel en dat onbewust uitstraal, maar ik denk niet dat dat komt omdat ik juist dat truitje aan heb.

Pam schreef:Dioxide schreef:Mwoah, cup E is best hamdig in de zomerT-shirtje aan, tieten vooruit en even gebruik er van maken..
Ik zou me doodschamen. Alles wat ik heb bereikt heb ik zelf bereikt zonder hulp van anderen of mijn lichaam.
.