Leuke dingen om met vriend te doen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

grassie

Re: Leuke dingen om met vriend te doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 13:39

Ik snap niet hoe je 3 jaar een relatie met iemand kan hebben en leuk kan houden als ALLE activiteiten die er maar te bedenken zijn door jullie worden afgewezen.. Wat heb je de afgelopen 3 jaar dan gedaan behalve blowen? Koe

Volgens mij willen jullie je gewoon vervelen samen. Als je nooit wat nieuws probeert of eens iets doet wat je niet super leuk lijkt maar waarvan je weet dat je de ander een groot plezier doet, kom je ook nooit ergens. Geef elkaar eens een schop onder je kont en ga iets doen!!

Sophie2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 13:53

grassie schreef:
Ik snap niet hoe je 3 jaar een relatie met iemand kan hebben en leuk kan houden als ALLE activiteiten die er maar te bedenken zijn door jullie worden afgewezen.. Wat heb je de afgelopen 3 jaar dan gedaan behalve blowen? Koe

Volgens mij willen jullie je gewoon vervelen samen. Als je nooit wat nieuws probeert of eens iets doet wat je niet super leuk lijkt maar waarvan je weet dat je de ander een groot plezier doet, kom je ook nooit ergens. Geef elkaar eens een schop onder je kont en ga iets doen!!

Ben ik het helemaal mee eens.

Falling

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 14:35

kler schreef:
ga midgetgolven, klinkt stom, maar met z'n tweetjes kan je het echt heel leuk maken hoor.

Dit ga ik ook weer eens doen ja! Hadden mijn vriend en ik de grootste lol bij.

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 14:49

Na dit topic heb ik besloten dat ik een keer wil gaan karten met mijn vriend Haha!

Iinge_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 15:24

okee Lachen leuk toch,

maar hoe gaat het nou met de TS, ze heeft al even niks meer laten horen Knipoog

_Covergirl_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 15:29

Ben het helemaal met Grassie eens!
Als toch niets leuk genoeg is, en je alle activiteiten afwijst, waarom dan dit topic openen?
Of ben ik nou zo dom? Koe
Heb zelf trouwens wel een heleboel leuke activiteiten gevonden hier, heb weer inspiratie voor m'n vriend & mij! Haha!

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 15:35

Zow, als ik z'n vriend had die niks wil kan die der meteen uit. Dan ga ik liever leuke dingen met vriendinnen doen dan vervelen met mijn vriend. Ga toch gewoon is een x iets doen. Als je het nooit hebt gedaan weet je ook niet of het iets is? Wie weet bevalt het juist goed Lachen

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-07 16:00

Sorry, ik had niks meer laten horen omdat ik mail zou krijgen als er gereageerd was, maar kreeg niks meer. Mijn vriend en ik hebben de afgelopen 3 jaar wel een stuk meer gedaan als blowen hoor Knipoog
Vooral filmpjes kijken, rondjes met de brommer, op vakantie, varen e.d.

Ik wijs echt niet alle activiteiten af, alleen alles wat hier word opgenoemd hadden we zelf ook al overwogen, zo iets als karten, of varen kunnen we zelf ook bedenken, maar het is gewoon allemaal geen succes, sommige door privé omstandigheden. Of sommige omdat ik overal bang van ben, is niet anders.

Grassie: We staan te springen om iets te doen, maar wát in godsnaam?

Falling: Hartstikke bedankt, ga meteen kijken!

Een shoot lijkt mij een hartstikke leuk idee Knipoog Zeg ik hem niks van te voren en sleur hem gewoon mee Vork

Edit: Amsterdam dungeon lijkt mij hartstikke leuk, ga het eens voorstellen!

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 16:33

Pff, ik had het na een half jaar alweer gezien met hem (of met jou Tong uitsteken ) hoor! Zo zou ik écht geen relatie willen, met niemand niet. Als je interesses zo ver van elkaar vandaan liggen dat jullie alleen maar hebben kunnen blowen, stukje op de brommer rijden en varen, vraag je jezelf dan nooit af of dit wel de juiste vent voor je is? Clown

Wil niet rude zijn ofzo, maar het lijkt me dat jullie zo met elkaar een vrij saai leven hebben Bloos Ga eens wat leuks doen, verleg je grenzen, ga nieuwe vrienden zoeken die géén junks zijn, die wél gezellig wat mee willen doen, en die je vriend een beetje in de gaten kunnen houden zodat je wel een keer meemag.
Want ik zou dus echt zíédend zijn als mijn vriend (eh, die er niet is Clown ) op alles wat ik voorstel zou zeggen:
"Dat doet je pijn"
"Daar wordt je ziek van"
"Dat ga ik al met m'n vrienden doen"
"Dat is saai"
"Dat wil ik niet, want dat gaat niet snel"
"Dat vind je toch niet leuk"
zou zeggen. En omgekeerd zou ik als vriend zijnde ook helemaal gek worden als m'n vriendin de hele tijd:
"Durf ik niet"
"Wil ik niet"
"Kan ik niet"
"Ja maar..."
zou roepen.

Sorry, maar heb géén idee wat jullie nog zouden kunnen gaan doen, behalve films kijken en in huis rondhangen. Bloos Ik denk niet dat er íéts zal zijn wat geschikt is voor jullie, als ik het zo lees Tong uitsteken

Ga 'ns lekker grenzen verleggen, niet bij alles roepen dat het eng is, of dat hij het niet leuk vind. Beetje scheit hebben overal aan, jíj moet maar een keer buiten je veilige wereldje stappen, en híj moet gewoon maar een beetje water bij de wijn doen en je niet als een 10-jarig kind behandelen Knipoog

Zo. Ik heb gesproken Tong uitsteken

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-07 18:23

Haha, dankjewel Clown

Ja, ik ben een beetje een schijtert, zo durf ik al niet eens zelf me vlees op de gourmet te leggen Tong uitsteken
Weet ook niet hoe dat komt, maarja grenzen verleggen is toch wel beetje (té) spannend Bloos

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 18:29

tante_trien schreef:
Sorry, ik had niks meer laten horen omdat ik mail zou krijgen als er gereageerd was, maar kreeg niks meer. Mijn vriend en ik hebben de afgelopen 3 jaar wel een stuk meer gedaan als blowen hoor Knipoog
Vooral filmpjes kijken, rondjes met de brommer, op vakantie, varen e.d.

Ik wijs echt niet alle activiteiten af, alleen alles wat hier word opgenoemd hadden we zelf ook al overwogen, zo iets als karten, of varen kunnen we zelf ook bedenken, maar het is gewoon allemaal geen succes, sommige door privé omstandigheden. Of sommige omdat ik overal bang van ben, is niet anders.

Grassie: We staan te springen om iets te doen, maar wát in godsnaam?

Falling: Hartstikke bedankt, ga meteen kijken!

Een shoot lijkt mij een hartstikke leuk idee Knipoog Zeg ik hem niks van te voren en sleur hem gewoon mee Vork

Edit: Amsterdam dungeon lijkt mij hartstikke leuk, ga het eens voorstellen!

pfff... je hoeft toch niet pers'e zoiets te doen.

Pak het fietsje of spring achterop en ga naar de plaatselijke bios, zwembad, kinderboerderij, bos/parkje, kerstmarkt in de tuincentra komen er weer aan, lekker patatje ergens eten, pannekoekje ergens eten.

En dan heb ik het nog alleen maar over de wat normale dingetjes die niet echt een uitstapje zijn te noemen!
En volgensmij vinden sommige mensen zulke uitstapjes ook al saai.
Nou, als wij een " RELAX" dag hebben dan doen wij vaak zulke dingetjes rond een uur of 3.
Zullen we nog even dit, zullen we nog even dat, etc. Er is genoeg te doen. Ben je er even uit.
Dagje antwerpen of brussel kost tegenwoordig ook niet veel met de trein. En ben je het zat, ga je gewoon weer terug.
Laatst bijgewerkt door Hannanas op 09-11-07 18:31, in het totaal 1 keer bewerkt

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-07 18:30

Patatje is inmiddels al een beetje een wekelijks-uitje, pannenkoekenboerderij hebben we laatst gedaan, en dat was erg lekker, zeker voor herhaling vatbaar. Bios vind 'ie niet zo, zwembad is niet mogelijk door persoonlijke omstandigheden. Bos/Park deden we vroeger dagelijks, heb ik het nu wel mee gehad. Meer suggesties zijn áltijd welkom.

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 18:33

Wil; je er echt op uit of verveel jeje met je vriend?
Is er misschien wrijving dat hij heel anders is dan jou aangezien hij "niets" wilt?
Ik kan met mijn vriend heerlijk "vervelen", lekker nietsdoen, bed liggen, filmpje kijken, wie weet even eropuit wat ik al aangaf.. kost allemaal niets en je kan binnen een uur weer terug zijn.
Heerlijk zo'n luier, saai, nietsdoen dagje.
Als we samen zijn is al super!

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-07 18:34

Ja, maar niet voor elke week, elke avond.

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 18:36

Je bent nog zo jong!
En anders als je vriend niet wilt ga je toch met andere personen op de uitjes toer?

Zoetermeer, kan je lekker skien of snowboarden!
Of ga raften(volgensmij heet dat zo )/leren surfen bij Dutch water Dreams??

Is trouwens ook grappig, puur alleen even kijken hoe mensen met zijn 10en in van die bootjes in het water vallen en meegesleurd worden..

Maargoed, je bent echt op zoek naar een dagje weg.
Laatst bijgewerkt door Hannanas op 09-11-07 18:37, in het totaal 1 keer bewerkt

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-07 18:37

Ja, kijk met vriendinnen doe ik ook leuke dingen, maar ik wil ook met me vriend Haha!

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 19:24

je maakt het ons wel heel erg moeilijk hoor. Maar hij had toch een verassing voor je? dit weekend ofzo?

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 19:56

tante_trien schreef:
Haha, dankjewel Clown

Ja, ik ben een beetje een schijtert, zo durf ik al niet eens zelf me vlees op de gourmet te leggen :P
Weet ook niet hoe dat komt, maarja grenzen verleggen is toch wel beetje (té) spannend Bloos

Je bent potdikkie 17! Tong uitsteken Het spijt me hoor, maar wordt het dan niet een béétje tijd dat je voor jezelf leert zorgen?
Ja, ik weet het niet, maar ik snap ook wel dat je vriend dan niks met je wíl ondernemen, omdat je gewoon zo afhankelijk bent.. Correct me if I'm wrong, haha, ik wil niet gemeen zijn ofzo, maar als je 17 bent en helemaal niets durft te ondernemen, vraag ik me af hoe je dan zeg maar je leven voorstelt, want dat is toch één grote koppeling van grenzen verleggen? Nieuwe studie, nieuwe baan, (misschien nieuwe vriend, haha Knipoog ) en dus ook nieuwe dingen ondernemen.
Klim uit die bubbel en ga eens wat léúks doen, je gaat heus niet dood van een middagje karten, de kinderpiste van snowworld afboarden of een hamburgertje op de barbeque leggen. Echt niet! Haha!

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-07 11:46

Haha, ik heb me al meerdere keren aan de gourmet, fondue, oven, pannen e.d. verbrand, vandaar dat ik dat een tikkeltje eng vind. Maar we gaan vanmiddag iets leuks doen, om 1 uur gaan we weg. Hij heeft me wel al verklapt dat ik me pinpas mee moet nemen Zij zijn groot en ik is klein! en dat we 2 uur op de brommer moeten zitten. Dus ik ben benieuwd of dat koulijden het allemaal waard is Haha!

Sven002

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 14:32

Ik snap niet dat jullie nooit eens een dagje voor elkaar opofferen!
Je kunt hem toch eens een verwendagje geven en doen wat HIJ leuk vind. En dat ze je jezelf maar eens over je angsten heen, je bent toch verd*mme geen kleuter meer. Wat kan je nou gebeuren?

Mijn vriend is dol op auto's en knapt hij oude autos op, gaat hij naar de autocross maar dan ga ik gewoon gezellig een dagje met hem mee omdat ik weet dat hij het erg leuk vind dat ik dat doe! En geloof me soms is het best gezellig ook!

Ik heb gelukkig heel veel leuke dingen uit dit topic gehaald die ik zeker ga toepassen!

Succes en vooral sterkte met het zoeken naar iets leuks

supertinkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 14:39

Weet niet of het al genoemd is maar ga eens een dagje naar een pretpark of iets, is ook leuk. Of een weekendje weg naar een leuke stad of iets waar meer te doen is dan alleen shoppen. Zou eerst zeggen een weekendje naar een eiland maar dat is voor jou alles behalve geschikt (en als je dat wel leuk vind is Texel misschien nog een optie) Het zijn wat ideetjes, maar voor hetzelfde kan je er wat mee.

Gerbenfroh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 16:58

Mijn god...Ik sta echt met grote ogen te kijken hoor. Zoiets heb ik nog nooit meegemaakt Haha!

Je durft niet eens een stukje vlees op de gourmet te leggen????!!!!

Jullie relatie klinkt me echt ontzettend saai in mijn oren. En als mijn vriend maar durft te zeggen dat ik iets NIET mág doen omdat het vast te eng voor me is, omdat ik me pijn kan doen of whatever weet hij het gat van de deur te vinden. Dat láat je je toch niet zeggen? Geen wonder dat je niks durft als je zo gedemotiveerd wordt. Hij hoort je juist te steunen en vrij te laten in de dingen die je wilt, je hebt je eigen mening.

Een pretpark is toch leuk? Of durf je niet eens in de draaimolen? Stel je voor dat je je bezeert Nagelbijten / Gniffelen Een weekendje weg? Een boottocht doen? Dagje terschelling? Boswandeling? Klimmen? Fietsen? Skeeleren? Uit eten? Vliegeren? Dierentuin? Familie bezoeken? Leuke stad in NL bezoeken? Cursus doen? Minigolf? Er zijn zooooveel dingen. Mijn vriend en ik doen elke week zoiezo wat leuks.

Ook zitten we samen op salsa les, zo ben je er zoiezo elke week ff lekker samen uit en is hartstikke leuk. En niet duur, 70 euro voor een hele cursus van 10 lessen. Dat lijkt me toch wel echt iets voor jullie?

Er zijn ZAT dingen die je kunt doen maar als jullie niets durven, willen en kunnen wens ik jullie nog veel succes, wat een leuk leven zullen jullie krijgen zeg Scheve mond

Succes d'rmee.

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-07 18:36

Ik reageer morgen ochtend even op de andere berichtjes, kom nu even verslag doen van ons (nog niet afgelopen Haha! ) leuke dagje.

We zijn naar scheveningen geweest en zijn daar eerst gaan lunchen, toen zijn we naar een speelhal gegaan en zijn we samen zombies gaan doodschieten Huilen van het lachen . Daarna zijn we even kort gaan shoppen, hebben leuk jurkje gekocht, eetbare bh en slip Clown een aansteker en handschoenen (was ik vergeten en was erg koud op de brommer Tong uitsteken ). Zometeen gaan we nog samen eten van de mc Vingers aflikken en daarna hebben we een feest.

We hebben het erg gezellig gehad, en we gaan nu weer verder!

Meissie17

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 22:51

Wat ik soms doe met mijn vriend is

Naar de dierentuin gaan
Pretparken
Lasergamen
Wandelen met de honden

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-07 14:26

oke dus hij wou nu wel shoppen. Goed jullie kunnen zelf dus ook wel wat bedenken:) en als dat gezellig is,. is t mooi toch