Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
, ik ben standaard om 6 uur wakker en val niet meer in slaap
dat is wel lastig als ik eens wil uitslapen, maar gelukking ben ik geen uitslaap mens, toch lijkt me dit een hele fijne wekker, voor al voor een wat diepre slaper, en als ik al die positieve reacties hier ziet, lijkt het me erg goed werken

). Heb wel de goedkoopste versie genomen zonder radiofunctie. Ik kan echt heel erg vast slapen, dus ik ben erg benieuwd of dit werkt. Ik ga het jullie laten weten
CCCCorine schreef:Ik heb net de wake up light gekocht (nou ja net, vanavond tijdens koopavond). Heb wel de goedkoopste versie genomen zonder radiofunctie. Ik kan echt heel erg vast slapen, dus ik ben erg benieuwd of dit werkt. Ik ga het jullie laten weten

Mayo schreef:Oh please, ik ben een regelrechte kernramp met opstaan. Vanmorgen weer, wekker gaat af om 07.20 uur voor het eerst en ik schrik verdorie wakker om 10.08 uur!
Werkt deze wekker ook voor rampterreinen zoals ik?? Ik ga wel regelmatig pas slapen of slaap nog ruim als het al licht is.

jaantsje schreef:Klopt het dat de wake up zonder radio maar 1 geluid heeft?
Is iedereen tevreden tot nu toe?
Hoepsie schreef:Mijn vriend heeft er een. Niet van Philips, maar van Nafnaf. Je kunt dan zeegeluiden instellen, tsjilpende vogeltjes, krekels of een stromend beekje oid met allemaal beestjes- geluiden.
Enfin. Dat geluid is al relaxed, maar er zit dus ook zo'n lamp op die doet alsof het zonsopkomst is! Hij is 's morgens een stuk vrolijker, en ik ben er nog steeds elke ochtend van overtuigd dat het een prachtige, stralend zonnige dag gaat worden
Het scheelt echt wel, wij zijn na een ruim halfjaar gebruiken errug tevreden!
.
Ik heb nergens problemen mee, wordt met het eerste geluid al wakker, en sta meteen naast mn bed. Vjestagirl schreef:Ik zou die clocky na 2 dagen vasttapen aan mijn nachtkastje... zo heb ik ooit een wekker gehad die niet alleen rinkelde, maar ook 4 puzzelstukjes alle kanten uit schoot, en die je dus eerst moest gaan zoeken EN in elkaar zetten voordat dat pokke ding zijn kop hield (ik krijg er spontaan weer een ochend humeur van). Na 2 dagen heb k de stukjes met tape vast gemaakt aan de wekker, scheelde n boel zoeken... Hielp vervolgends ook niet meer...
Splash_ schreef:Vjestagirl schreef:Ik zou die clocky na 2 dagen vasttapen aan mijn nachtkastje... zo heb ik ooit een wekker gehad die niet alleen rinkelde, maar ook 4 puzzelstukjes alle kanten uit schoot, en die je dus eerst moest gaan zoeken EN in elkaar zetten voordat dat pokke ding zijn kop hield (ik krijg er spontaan weer een ochend humeur van). Na 2 dagen heb k de stukjes met tape vast gemaakt aan de wekker, scheelde n boel zoeken... Hielp vervolgends ook niet meer...
Dit meen je niet, hier zou ik zelfs een ochtendhumeur van krijgen![]()
Vjestagirl schreef:Ik heb sowiezo van mezelf als een gigantisch ochtendhumeur, en deze wekker maakte het niet echt beter