Wakeuplight wie heeft het?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Marigold

Re: Wakeuplight wie heeft het?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 17:41

zo, hier had ik nog nooit van gehoord!
lijkt me heel erg tof, zo'n ding!
ik volg even..

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 17:43

gelukkig heb ik geen wekker nodig Haha!, ik ben standaard om 6 uur wakker en val niet meer in slaap Vork dat is wel lastig als ik eens wil uitslapen, maar gelukking ben ik geen uitslaap mens, toch lijkt me dit een hele fijne wekker, voor al voor een wat diepre slaper, en als ik al die positieve reacties hier ziet, lijkt het me erg goed werken Pling

Hoepsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 10:02

Mijn vriend heeft er een. Niet van Philips, maar van Nafnaf. Je kunt dan zeegeluiden instellen, tsjilpende vogeltjes, krekels of een stromend beekje oid met allemaal beestjes- geluiden.

Enfin. Dat geluid is al relaxed, maar er zit dus ook zo'n lamp op die doet alsof het zonsopkomst is! Hij is 's morgens een stuk vrolijker, en ik ben er nog steeds elke ochtend van overtuigd dat het een prachtige, stralend zonnige dag gaat worden Nagelbijten / Gniffelen

Het scheelt echt wel, wij zijn na een ruim halfjaar gebruiken errug tevreden!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 00:37

Ik heb net de wake up light gekocht (nou ja net, vanavond tijdens koopavond Lachen ). Heb wel de goedkoopste versie genomen zonder radiofunctie. Ik kan echt heel erg vast slapen, dus ik ben erg benieuwd of dit werkt. Ik ga het jullie laten weten Ja

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 07:51

Waar kan je ze al voor 65 euro kopen dan?
Wantmijn vriend wil er graag een en dacht, leuk cadeau. Al vraag ik mij af of ik niet meteen bij het eerste geluid wakker word en hij een half uur later Clown

corinne1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 07:58

DL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-07 09:29

CCCCorine schreef:
Ik heb net de wake up light gekocht (nou ja net, vanavond tijdens koopavond Lachen ). Heb wel de goedkoopste versie genomen zonder radiofunctie. Ik kan echt heel erg vast slapen, dus ik ben erg benieuwd of dit werkt. Ik ga het jullie laten weten Ja

EN?! hoe werkt ie?

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-07 13:08

Oh please, ik ben een regelrechte kernramp met opstaan. Vanmorgen weer, wekker gaat af om 07.20 uur voor het eerst en ik schrik verdorie wakker om 10.08 uur! Boos!

Werkt deze wekker ook voor rampterreinen zoals ik?? Ik ga wel regelmatig pas slapen of slaap nog ruim als het al licht is.

jaantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 10:41

Klopt het dat de wake up zonder radio maar 1 geluid heeft?
Is iedereen tevreden tot nu toe?

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 10:43

Ik ben heel benieuwd hoe hij werkt bij mensen die echt heel veel moeite hebben met op staan en net zoals ik meerdere wekkers moeten zetten om wakker te kunnen worden

Hoepsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 10:59

van Nafnaf is volgens mij rond de 50 euro... trouwens... dus als je een goedkoper alternatief wilt... wel minder bekend, maar net zo goed hoor Tong uitsteken

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 11:12

Mayo schreef:
Oh please, ik ben een regelrechte kernramp met opstaan. Vanmorgen weer, wekker gaat af om 07.20 uur voor het eerst en ik schrik verdorie wakker om 10.08 uur! Boos!

Werkt deze wekker ook voor rampterreinen zoals ik?? Ik ga wel regelmatig pas slapen of slaap nog ruim als het al licht is.

Woooow jij bent net zo erg als ik, Mayo... Nagelbijten / Gniffelen

Ik ben een echt nachtmens en word nergens wakker van als ik eindelijk eenmaal slaap Scheve mond

Amantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 11:53

Ben benieuwd of het werkt........

Esther_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 11:58

jaantsje schreef:
Klopt het dat de wake up zonder radio maar 1 geluid heeft?
Is iedereen tevreden tot nu toe?

een vriendelijke piep en een vogeltjes geluid.

Als ik op tijd naar bed ga, dan wordt ik inmiddels al een paar minuten voor de vogels wakker van het licht. Ook val ik niet meer in slaap, omdat het licht op de kamer is. Ik ben er tevreden over.

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 12:03

Hoepsie schreef:
Mijn vriend heeft er een. Niet van Philips, maar van Nafnaf. Je kunt dan zeegeluiden instellen, tsjilpende vogeltjes, krekels of een stromend beekje oid met allemaal beestjes- geluiden.

Enfin. Dat geluid is al relaxed, maar er zit dus ook zo'n lamp op die doet alsof het zonsopkomst is! Hij is 's morgens een stuk vrolijker, en ik ben er nog steeds elke ochtend van overtuigd dat het een prachtige, stralend zonnige dag gaat worden Nagelbijten / Gniffelen

Het scheelt echt wel, wij zijn na een ruim halfjaar gebruiken errug tevreden!

Daar zou ik niet alleen wakker van worden... ik zou ook echt mijn bed uit moeten springen voor een bezoekje aan de toilet Haha! ROFL .

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 12:11

Misschien koop ik hem wel voor mn moeder voor kerst... Lachen Ik heb nergens problemen mee, wordt met het eerste geluid al wakker, en sta meteen naast mn bed.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 12:16

Ik zou die clocky na 2 dagen vasttapen aan mijn nachtkastje... zo heb ik ooit een wekker gehad die niet alleen rinkelde, maar ook 4 puzzelstukjes alle kanten uit schoot, en die je dus eerst moest gaan zoeken EN in elkaar zetten voordat dat pokke ding zijn kop hield (ik krijg er spontaan weer een ochend humeur van). Na 2 dagen heb k de stukjes met tape vast gemaakt aan de wekker, scheelde n boel zoeken... Hielp vervolgends ook niet meer...

En dat wake up light, ik denk dat ik daar ook heerlijk chaggie van zou worden...

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 12:17

Vjestagirl schreef:
Ik zou die clocky na 2 dagen vasttapen aan mijn nachtkastje... zo heb ik ooit een wekker gehad die niet alleen rinkelde, maar ook 4 puzzelstukjes alle kanten uit schoot, en die je dus eerst moest gaan zoeken EN in elkaar zetten voordat dat pokke ding zijn kop hield (ik krijg er spontaan weer een ochend humeur van). Na 2 dagen heb k de stukjes met tape vast gemaakt aan de wekker, scheelde n boel zoeken... Hielp vervolgends ook niet meer...

Dit meen je niet, hier zou ik zelfs een ochtendhumeur van krijgen Nagelbijten / Gniffelen *LOL*

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 12:27

veel goedde reacties dus
hmm gaat het op lijstje voor kerst noteren Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 13:23

Wow volgens mij zou ik echt heerlijk wakker worden daarmee *LOL*

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 15:17

Ik heb er een. Nu ruim een maand en ik vind het ding helemaal geweldig. Van mijn gewone wekker schrok ik mezelf helemaal dood en dan moet dat felle licht nog aan. Ik ben nu overdag veel fitter. Ik ben meestal al voor dat het geluid aan gaat wakker, echt heel fijn.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 15:19

Splash_ schreef:
Vjestagirl schreef:

Dit meen je niet, hier zou ik zelfs een ochtendhumeur van krijgen Nagelbijten / Gniffelen *LOL*

Ik heb sowiezo van mezelf als een gigantisch ochtendhumeur, en deze wekker maakte het niet echt beter Tong uitsteken

LeandraTigro

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 15:39

Ik vraag me wel af hoe dat dan in de zomer werkt, als het al eerder licht is dan dat ding gaat branden.....

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 15:47

Hmmm goede vraag.
Voor mij persoonlijk geld dat het op mijn kamer dan ook donker is omdat ik verduisterings gordijnen heb. De lamp heb ik dan dus nog steeds nodig. Haha!

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 15:50

Vjestagirl schreef:
Ik heb sowiezo van mezelf als een gigantisch ochtendhumeur, en deze wekker maakte het niet echt beter Tong uitsteken

Dan geld voor jouw zeker dat je de wake up light moet proberen. Ik ken iemand die dat ook had. Die heeft daar nu veel minder last van sinds zij dat ding gebruikt.

Die had overigens ook eerst zo'n puzzel wekker.