Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
malie schreef:heb gister en vandaag nog niet gerookt. Op school was het nog best wel moeilijk, omdat iedereen je een sigaret aanbied. Maar ik hoef die troep niet meer.
Hoop dat ik het vol kan houden. Ik zou bijvoorbeeld niet 1 of 2 per dag kunnen roken, dan worden het er al snel weer 20.
Gewoon in 1 keer stoppen vind ik toch het beste
femmefatale1 schreef:Jeetje wat zijn jullie allemaal triest bezig zeg!
Het is niet moeilijk om te stoppen! Gewoon niks meer kopen en niet meer roken.. en als je nog steeds verlangt naar die sigaret is je stop poging bij voorbaat al mislukt!
Ik stop dan en dan... of eerst nog even je pakje leeg roken.. (wie weet is net die ene sigaret fataal!), bovendien... als je em niet op rookt heb je later een aandenken..!
En het is zonde van die ene sigaret... allemaal excuses om het stoppen uit te stellen..!
Je bent een roker, en doe dat dan ook gewoon,
Of je kan jezelf tot de niet rokers rekenen, en je blijft voortaan van die troep af.. voor de rest van je leven..
En niet gaan tellen hoeveel dagen en hoe goed het wel niet is dat je al zo lang gestopt bent..
Dan vraag je feitelijk om goedkeuring of bevestiging van anderen, maar die doen er helemaal niet toe..!!!
Het is niet knap om er vanaf te blijven, het is veel knapper om doelbewust je lichaam te verzieken..!!
Born2BCrazy schreef:malie schreef:heb gister en vandaag nog niet gerookt. Op school was het nog best wel moeilijk, omdat iedereen je een sigaret aanbied. Maar ik hoef die troep niet meer.
Hoop dat ik het vol kan houden. Ik zou bijvoorbeeld niet 1 of 2 per dag kunnen roken, dan worden het er al snel weer 20.
Gewoon in 1 keer stoppen vind ik toch het beste
Misschien kun je ze vertellen over je goede actie..dat ze een beetje rekening met je houden![]()
Goed dat je zo volhoudt!
Een overzicht is idd erg handig
Ilzjuh schreef:femmefatale1 schreef:Jeetje wat zijn jullie allemaal triest bezig zeg!
Het is niet moeilijk om te stoppen! Gewoon niks meer kopen en niet meer roken.. en als je nog steeds verlangt naar die sigaret is je stop poging bij voorbaat al mislukt!
Ik stop dan en dan... of eerst nog even je pakje leeg roken.. (wie weet is net die ene sigaret fataal!), bovendien... als je em niet op rookt heb je later een aandenken..!
En het is zonde van die ene sigaret... allemaal excuses om het stoppen uit te stellen..!
Je bent een roker, en doe dat dan ook gewoon,
Of je kan jezelf tot de niet rokers rekenen, en je blijft voortaan van die troep af.. voor de rest van je leven..
En niet gaan tellen hoeveel dagen en hoe goed het wel niet is dat je al zo lang gestopt bent..
Dan vraag je feitelijk om goedkeuring of bevestiging van anderen, maar die doen er helemaal niet toe..!!!
Het is niet knap om er vanaf te blijven, het is veel knapper om doelbewust je lichaam te verzieken..!!
Jij hebt zeker nog nooit een sigaret aangeraakt?
F3mke schreef:Tsjaa ik ben nu een half jaar gestopt. Het was easy! Ik ben zo superblij dat ik niet meer verslaafd ben! Je moet gewoon anders gaan denken over roken. Ik ben gestopt en heb nooit meer behoefte aan een sigaret gehad. Ik had trouwens het boek van Allen Carr gelezen dat heeft me ook een beetje extra geholpen.
Succes iedereen!
malie schreef:pff toch vind ik het best lastig. Ik denk er vaak aan. Mijn reden dat ik gestopt ben is omdat ik het gewoon vies vind en ik ben constant verkouden. Maar helaas hunker ik er nog wel naar.
Na 2 dagen.....Maar denk dat het gewoon wennen is, om niks in mijn handen te hebben.
edit: ik heb het boek van allen carr ook besteld. Heb hem thuis binnen een week